homma toimii
lanit
homma toimii
lanit
Inostaisko porukkaa huomenna, jos tuossa 21:n jälkeen taisteltaisiin sijoituksista ?
Ehtoduksia, tai mitä tahansa kertokaa..
Käy kai tuokin aika, mutta voishan perjantainakin vaikka ruutsin jälkeen tai lauantaina.
Kiinostusta tänään ajaa ? Saataisko me kasaan täys lobby, niin vois ajaa pitempääkin kisaa.
Mukana ollaan.. sikäli mikäli porukkaa tulee..
Taas olis laatuaikaa kohta tarjolla, tulkaa kuka haluaa, Luvassa naurua, huutonaurua, itkuhuutonaurua ja FPSlageja. Servu on se toinen niistä kahdesta, jossa lukee FRC. Salasana on tämä legendaarinen halko
Itseä kiinnostaisi kyllä tulla mutta saako tätä jostain ilmaiseksi vai pitäisikö olla jostain ostettu?
Lataat pelin, tiedät varmaan mistä. Sitten että pääset meidän kanssa niin katso ekan sivun toka postaus. Tältä päivältä jo lopetettiin, hyvät naurut taas tuli.
Voisi sitten ensi kerralla änkeä mukaan.
Online toimintaa pitkästä-aikaan huomenissa? Kiinostuneita ketään ?
Mie hostailen servun.
Juu eli huomenissa. Tällästä hieman lyhyellä varotusajalla. Videoin koko homman taas jotta saan materiaalia tuonne kanavalleni.
Kaikki kykenevät purkamaan paineita toisten autoihin.
vois.
Ajettiin aamuyöllä hauskaa oli. Lähtään kohta ajamaan uudestaan, 3 paikkaa vapaana.
Servunlöytää "kuvauksen perusteella, ja salasana on halko.
Kingis Rauha Macela Jimmy ? Minä
Edit: Hauskaa taas oli, seitsimen tuntia ajettiin, ja kaikki radat ympäri. Enempi kuljettajia ens kerraks paremmalla ajastuksella
Driver oli oma itsensä...
// Ehdotelkaa ajankohtaa jos pidettäis peli-iltamat taas.
-Ei toimi sivu- nyt toimii
Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :D
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Pari kertaa meinas pärähtää huutonaurut noista reaktioista.. Pro meininkiä :D
Mun vanhemmat vähä ihmetteli mitä mä yksin naureskelen, kun editoin tota videota. Toi Driverin nauru hymyilyttää vieläkin :D
Pikainen kysymys.
Kuinka moni lähtis mukaan, jos järjestettäisiin pieni flatout sarja. 3-4 ajokertaa ja jokaisella ajokerralla ajettais useita lähtöjä.
Kyselen vain, koska ollu mielessä tämä. Tietenkin GTA V tulee, mutta online siihenkin tulee myöhemmin, joten nyt nopeesti kerkeis tälläisen pitää ennen rantaralleja.
Mukana olen yllättäen.
Asiasta kolmanteen, otettaisiin FOV3 modi käyttöön ~149 rataa ja muuta piäntä/isoa muutosta.
-Opastusvideon tekaisen, ja linkit tähän vaikka päivitän.-
Edit:Rayha tekee, ja St Jimmy otetaan mukaan menoihin tietysti
Just oon mätänny FlatOut 1:stä tässä pari päivää. Kyllä kelpais. /En ollu näköjään vaan huomannu tuota edellistä :/
No käytetään nyt tääkin viesti hyväksi. Uskaltaakohan/saako joku tehdä eventtiä tohon listaan?
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: No käytetään nyt tääkin viesti hyväksi. Uskaltaakohan/saako joku tehdä eventtiä tohon listaan?
Jos ei saa niin fak tö pouliis. Alkaa jo vierotusoireet iskemään kun ei oo kahteen päivään fläkkistä pelannu multissa. Totta vitussa oon mukana.
Njoo. Rayhis tekee videomuodossa ohjeet niille joilla ongelmia asenuksen kanssa.
Kopio flatout kansio toiseen sijaintiin ( että on erikseen version 1.2 ja 1.3) Lataa FOV3 Klikkaa FOV3_EXE_Installer.EXE (järjestelmänvalvojana/adminisator:ina) ja etsi kopiotu flatout kansion sijainti. Klikkaa instal, ja ylikorvaa KAIKKI tiedostot jotka kysytään, (yes to all) niin helpompi
Asenuksen jälkeen käynistä flatout, säädä grafiikka yms asetukset, luo uusi profiili.
Thats it
Edit: Onhan aikasemminkin ollu muiden pelien eventtejä tuola, niin helpotanut niiden tiätämistä. Toivotavasti myöntymys saadaan =)
Edit2: Tänään ainakin taas ajetaan
Olikos sillä mr jimillä skypeä? jos on niin lisää joku meistä niin pääset jutusteleen
Juu Skype löytyy. Räyhä mulla tais siellä olla jo ainakin, mutta lisäilkää pyhajimmy. Ois menny varmaan ohi jos tossa Rome 2:sen kampanja co-opissa ei ois ollu synkkausongelmia :D
Steamiinkin voitte lisäillä jimbothezamber
Kirjaudu sisään vastataksesi.