GTA IV

AJfin
/

Vois tulla tossa yhdentoista maissa jos on porukkaa..

Nipsuhuuli
/

Mäkin katselen, että jos tässä illan mittaan kertyy enemmän porukkaa, niin mielellään tulen riehumaan.

teemu1337
/

Olisiko tässä nyt suunnitelmana yhdentoista aikoihin alkaa pelailemaan? Jos on niin luultavasti saavun aiheuttamaan tuhoa, kauhua ja kaaosta mikäli se vaan sopii

SIL0KKI
/

Nipsuhuuli kirjoitti 22.05.2009 13:12: Mä olen yrittänyt kokeilla noita livepelejä jo aiemmin, mutta aina olen joutunut yksin lobbyyn. En sitten tiedä, että onko mun yhteyksissä vikaa vai eikö vain ole muita pelaajia. Usein samaa vikaa on normiversiossa, mutta suomalaisten kanssa ainakaan ei ole ollut mitään ongelmia liven kanssa.

katoppas onko boxi "open". jos se on moderate tai strict niin se selittää miksi oot yksin lobbyssä. boxissa jos on open niin se ei riitä, motukkakin pitää säätää, livegamersin sivuilta löytyy ohjeita miten sen saa siltaavaksi jne. ja ainakin elisalla on ohjeet niiden motukeiden säätämiseen. ota ensi alkuun modeemista kaikki palomuurit veks, kato jos auttaa. motukan palomuurilla ei käytännössä tee mitään jos on kunnon virussuojat ym härpäkkeet asennettuna.

Northg7
/

Aika karulta kuulostaa kun pojat lähtee ampuu ja räiskimään, just kun alkuillasta tuli tuo Kuopion käsiase+haulikko riehuminen torilla :p Muth, onneksi vain virtuaalisesti nytten.. :)

LeetPotta
/

Illemmalla voiZZZ.. Meen tuossa 18.30 kattomaan huikeata 4.divarin futismatsia, niin sen jälken voiZZZ

Nipsuhuuli
/

Mulle sopii milloin vain tänään klo 20 jälkeen. Mukana olen, kunhan on possea reilusti!

Eeegac
/

Vois vaik katella jos 21 maissa ois pelit pystysssssä.

LeetPotta
/

Däääm, en kauaa kerenny pelaa, mutta sai kyllä repeillä aika paljo :D

Tahtoo uusiks!

Kirjaudu sisään vastataksesi.