- 0
Forum - Finnish Racing League
1. kauden palkintopallilaiset HUOMIO
Noniin, alkaa olee selvillä tämän kauden kolmet parhaat, heidän kanssaan toimitaan seuraavasti:
Lähettäkää tänne viesti, jossa:
- Gamertag
- Turn10 palkintoauto(t), jonka haluatte
- Mun auto(t), jotka haluatte (kaikki muut valikoimissa paitsi FDA-auto ja Pommac-auto...)
Palkintorahojen kanssa toimitaan niin, että laitatte myyntiin AH:hon jonkun vessan (palkintosumma buy outtiin) ja mä ostan sen teiltä. Saatte halutessanne autot takaisin lahjana. Kannattaa hoitaa silloin kun ollaan samaan aikaan livessä, muuten joku ostaa välistä.
Välitän palkintotoiveet T10:lle, ja lähettävät autot suoraan teille.
Onnea voittajille!
- 0
- Gamertag: Miqqe
- Palkintoautot: Chevy Camaro aniversary, Mitsu Lancer T.M.E ja se uusin Saleen (jos vain mahdollista, jos ei niin Lotus Exige Espionage)
- Sovitaa niistä sun autoista sitten livessä, sillä olethan sinä nyt tehnyt sellaisen työn tämän SM-Sarjan eteen, että minunhan pitäisi antaa sinulle niitä autoja!
- 0
Mistä noitten T10:n autojen listan näkee?
- 0
Mun käsittääkseni niitä unicorneja ei oo kun noi kolme, eli mitsu, lotus ja chevy.
Mutta voit valita minkä tahansa muunkin auton pelistä, et kuitenkaan niistä julkastuista paketeista.
- 0
- Gamertag: Myyris
- Palkintoautot: , Mitsu Lancer T.M.E ja Lotus Exige Espionage, uusi saleen jos mahdollista. jos ei niin sitten camaro .
Muut pitää katsella sitten
- 0
-Gamertag: Splat Number1
-Uusin Saleen(jos ei saa niin sitten Chevy Camaro aniversary)
- 0
Gamertag: Draghar
Palkintoautot jotka haluan:
1. Mitsubishi Lancer EVO TME
2. Uusi Saleen, jos mahdollista (muussa tapauksessa Lotus Exige Espionage)
Evobobberilta mielelläni valitsen jonkun auton, itselläni ei tuota maalaustaitoa turhan paljoo oo. Rahaa en kyllä suostu vastaanottamaan, kun oot nähny muutenkin niin paljon vaivaa tän sarjan eteen.
- 0
- Gamertag: Ac3way
- Palkintoautot: Chevy Camaro aniversary ja se uusin Saleen (jos vain mahdollista, jos ei niin Mitsu Lancer T.M.E)
- 0
mikä uusi saleen? itekki voisin sen ennemmin ottaa kun lotuksen?
- 0
Minulla heräsi kyllä myös kiinnostus..
- 0
http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass93.htm
Tua Saleen.
- 0
Mulle kanssa :)
Muokkasin alkuperäistä viestiä jossa lukee autot.
- 0
Laitoin viestiä T10:lle, eli pitäisi kohta autoja tipahdella... ;)
- 0
Kiitoksia EboBobber!
- 0
EboBobber :D Hah Hah :D Miksei EcoBobber ?
- 0
EgoBobber /,,/
- 0
Jokos olette saanneet autot? Itselle ei vielä ole tullut.
- 0
/,,/(`-´)/,,/
- 0
En oo vielä tsekannu onko mulle tullut autoa, mutta sain viestin että autot pitäisi olla ainakin tuloillaan... saa nähdä kauanko kestää jos ei vielä ole näkynyt?!
Kyselin samalla ens kaudelle settiä, mutta pitää kuulemma palata asiaan myöhemmin, ovat uudistamassa sponssisysteemiään kuulemma...
- 0
Tänään en ole boksilla käynyt, mutta ei ainakaan eilen ollut mitään tullut.
Haistakoot huilut, jos rupee palkinnoissa pihtaamaan! :D