NFS: SHIFT

EvoBobber
/

Ei kyllä muhunkaan uponnut dirtin demo, onko ajotuntumassa eroa koko versioon? Haaveilin kyllä shiftistä, mutta jos on kerran paskaa niin sitten ostan koko rahalla Karhua. Jokos siitä on demo ulkona?

vaiski75
/

EvoBobber kirjoitti 12.09.2009 16:11: Ei kyllä muhunkaan uponnut dirtin demo, onko ajotuntumassa eroa koko versioon? Haaveilin kyllä shiftistä, mutta jos on kerran paskaa niin sitten ostan koko rahalla Karhua. Jokos siitä on demo ulkona?

Ei ole Demoa ulkona ja en kyllä tiedä onko tulossakaan. +1 Karhulle..

Onhan tuo Dirt2 aikas Arcade, mutta se on sentään pelattava..

vaiski75
/ /

Demon pitäisi ilmestyä mahdollisesti tänään ja viimmeistään tiistaina..

E. Demoa ei ehkä sittenkään tule ennen julkaisua, jos silloinkaan..? Peli on ollut jo aika päiviä sitten valmis ja Demoa ei haluta antaa, haiskahtaa pahalle.. ;)

TehBigBunny
/

vaiski75 kirjoitti 13.09.2009 07:32: Demon pitäisi ilmestyä mahdollisesti tänään ja viimmeistään tiistaina..

E. Demoa ei ehkä sittenkään tule ennen julkaisua, jos silloinkaan..? Peli on ollut jo aika päiviä sitten valmis ja Demoa ei haluta antaa, haiskahtaa pahalle.. ;)

Coceilen sitä tänään.

vaiski75
/

TehBigBunny kirjoitti 13.09.2009 10:57:

vaiski75 kirjoitti 13.09.2009 07:32: Demon pitäisi ilmestyä mahdollisesti tänään ja viimmeistään tiistaina..

Coceilen sitä tänään.

Hienoa, civa cuulla toinencin commentti tuosta teceleestä..

EvoBobber
/

Todellakin... Pakko saada jotain pelattavaa, mutta en tuota osta jos jänökin sanoo että on pasha

TehBigBunny
/

EvoBobber kirjoitti 13.09.2009 12:41: Todellakin... Pakko saada jotain pelattavaa, mutta en tuota osta jos jänökin sanoo että on pasha

Coceilen heti cisan jälceen.

TehBigBunny
/

Yksi kisa ajettuna ja sen uskaltaa sanoa että ei tätä tarvitse ainekaan sanoa NFS: SHIT:iksi. Ajetaan lisää ...

vaiski75
/

TehBigBunny kirjoitti 13.09.2009 17:27: Yksi kisa ajettuna ja sen uskaltaa sanoa että ei tätä tarvitse ainekaan sanoa NFS: SHIT:iksi. Ajetaan lisää ...

Ajatko ratilla ja mitkä on ohjaimen asetukset pelistä?

TehBigBunny
/

vaiski75 kirjoitti 13.09.2009 17:29:

TehBigBunny kirjoitti 13.09.2009 17:27: Yksi kisa ajettuna ja sen uskaltaa sanoa että ei tätä tarvitse ainekaan sanoa NFS: SHIT:iksi. Ajetaan lisää ...

Ratilla kokeilen.

Mitä meinaat asetuksilla?

vaiski75
/ /

TehBigBunny kirjoitti 13.09.2009 17:33:

Ratilla kokeilen.

Pelin omat asetukset, kuollut kulma ja herkkyys..

Ilmeisesti vakiona..

TehBigBunny
/

vaiski75 kirjoitti 13.09.2009 17:36:

TehBigBunny kirjoitti 13.09.2009 17:33:

Ratilla kokeilen.

Pelin omat asetukset, kuollut kulma ja herkkyys..

Ilmeisesti vakiona..

En ole niihin koskenut, juu.

Arsestaja
/

Mä ainakin ostan tän.Vaikuttaa kaikin puolin hyvältä peliltä.

TehBigBunny
/ /

Makukysymys varmaan. Näyttää ihan kivalta, ajaminen on aika hauskaa.

Career on vähän hölmö samoin tämä pistesysteemi. Suosii törmäilyä yms. En oikein näe tätä hauskana muita vastaan ...

/ sääli että en saa kuvia ulos kivannäköisiä autoja :)

// radat on ainakin osittain tutuja Pro Streetistä, vai mikä se oli.

/// Taitaa olla vain Pro Street II

//// Nürre löytyy

//// Hyvä vauhdin tunne, pelottaa...

// roud amerikka löytyy

vaiski75
/

TehBigBunny kirjoitti 13.09.2009 18:17: Makukysymys varmaan. Näyttää ihan kivalta, ajaminen on aika hauskaa.

Career on vähän hölmö samoin tämä pistesysteemi. Suosii törmäilyä yms. En oikein näe tätä hauskana muita vastaan ...

//// Nürre löytyy

// roud amerikka löytyy

Toiset tykkää tyttärestä ja minä...

Ratin asetuksiin et ilmeisesti koskenut missään vaiheessa, siis edelleen sieltä pelin asetuksista?

Pitääkö mun nyt testailla tuota peliä uudestaan ajan kanssa ja selvinpäin.. :/

TehBigBunny
/

vaiski75 kirjoitti 14.09.2009 14:01:

TehBigBunny kirjoitti 13.09.2009 18:17: Makukysymys varmaan. Näyttää ihan kivalta, ajaminen on aika hauskaa.

//// Nürre löytyy

// roud amerikka löytyy

Ratin asetuksiin et ilmeisesti koskenut missään vaiheessa, siis edelleen sieltä pelin asetuksista?

En koskenut juu. Ei tämä mikään helmi ole. Triftailu varsinkin on aivan suolesta lisäksi GRIDistä tuttu auton pomppiminen viltuttaa. Erillaisia autoja on tullu ajettua vähän ekalla autolla lähinä suhattu.

Mudinski
/

TehBigBunny kirjoitti 14.09.2009 14:40: Triftailu varsinkin on aivan suolesta.

No hei... sehän on NFS ? Mitä voi odottaa ?

vaiski75
/

TehBigBunny kirjoitti 14.09.2009 14:40:

vaiski75 kirjoitti 14.09.2009 14:01:

//// Nürre löytyy

// roud amerikka löytyy

En koskenut juu. Ei tämä mikään helmi ole. Triftailu varsinkin on aivan suolesta lisäksi GRIDistä tuttu auton pomppiminen viltuttaa. Erillaisia autoja on tullu ajettua vähän ekalla autolla lähinä suhattu.

Driftaaminen on parasta mitä on ollut missään pelissä koskaan..

(Nyt Jupe on ennakkotilaamassa kyseistä peliä) ;)

Siis ei ja ei.. Minä en suostu tätä peliä pelaamaan enempää, kolmisenkymmentä kisaa takana ja maistuu niin saatanan tervaiselta.. Joku voi tykätä ihan oikeastikkin, mutta se en ole minä.. Ennemmin Lego Star Wars mustavalkoisena 14" kuvaputkitelevisiosta..

Kiitos ja NFS ikkunasta pihalle..

Kirjaudu sisään vastataksesi.