Vien pyykit kuivaushuoneeseen ja ilmaannun MW2:seen. Noin 10minsaa, ok?
Modern Warfare 2
Joo
Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen MW2:een. Olen omistanut sen reilut 5 viikkoa, ja aina vaan tekee mieli pelata sitä. Olen myös kehittynyt huomattavasti, kun vertaa COD4:ään ja muutamaan ensimmäiseen pelipäivään MW2:ssa. Kill/Death ratio oli muutaman ensimmäisen päivän jälkeen 0.42 ja olen onnistunut hilaamaan sen jo 0.89:iin. Lähinnä pelaan vaan HC TDM:ää, joten muissa pelimuodoissa en ole aivan yhtä vahva ja esim HQ:ssa usein suorastaan surkea.
Paras killstreak on 18 ja sen hankkimisessa oli apuna Predator Missile, Harrier ja Chopper Gunner. Tänään onnistuin hankkimaan yhdessä matsissa 13 tappoa ja 0 kuolemaa. \o/ Silloin tällöin tulee edelleen alisuorittamisiakin, mutta nekin ovat vähentyneet kivasti.
Pitikö täällä ilmoittautua päivystäjälle takas lomilta?? täh??
Kyä nyt jotain partyä pystyyn tms.. Piä hajjoo täsä ny kivasti jos ei jotain meininkiä saa aikaseks..
Mie tuun ! Kyl varmaan muitaki saadaan mukaan.
Ostin tänään karttapaketin. Hinta oli suolaiset 1200 MS-pistettä, mutta se oli sen arvoista!
Itsekkin ostin mapit julkaisupäivänä. Sain kaupanpäälle yhden viikon liveaikaa. Jee. Itse mappeja en ole vielä päässyt testaamaan.
Hei vieläks te pelaatte tätä, any1? Lisäkkää mut frendiks jos pelaatte. Muuten sama GT ku ennen mut pieni i vaan etee, eli iMakau :)
Pitäisi varmaan kokeilla 3-4 kk tauon jälkeen taas peliä. Ihan turha ostos ollut toistaiseksi, saatana.
Sain kuin sainkin ezcapini toimimaan, joten olisko tänään mw2 Suami -poppoolla?
Kirjaudu sisään vastataksesi.