Forum - Finnish Racing League

SM-kausi 4 auto

knoivari

knoivari 15.04.2009

  • 0
Ne jotka on kokeillut tuota ehdottamaani autoa nii olisi kiva kuulla mielipiteitä siitä. Tässä vielä specsit uudelleen. Mun ehotus jota on jo muutaman jätkän voimin testattu ja todettu hyväksi olisi: Honda Civic Type R vm.2004 Moottori: Race putkisto, race imusarja ja street nokat. Handling: Kaikki muut race paitsi alusta ja kallistuksen vakaajat sport. Renkaat: Race Avonit maksimi leveydellä mutta vanteet vakio kokoisina. Näillä osilla autosta tulisi A801 ja mukava ajettava. Korinosista ei saisi käyttää forza osia ja muistakin pitäisi hieman tarkemmin sopia etteivät tekisi autoihin liian suurta eroa. Sama myös vanteissa eli voisi katsoa vannemalleja jotka painavat saman verran +/- 2kg joista sitten jokainen voisi valita omansa. Näin autoissa olisi säädettävissä vain rengaspaineet, vaihteet, lukko ja jarrut. Tämä lisäisi varmasti tasaisuutta ja vähentäisi säätämistä. Antaisi paremman mahdollisuuden pärjätä niille jotka eivät osaa/ehdi säätää.
djrunkkari

djrunkkari 15.04.2009

  • 0
OmNom
Mudinski

Mudinski 15.04.2009 (edit 15.04.2009)

  • 0
Mitä itse testailin tälläistä kun oli joskus Livessä puhe, niin todella onnistunut kisa-auto olisi juurikin tässä. Täältäpäin tulee ääni tälle autolle ! Edit: Koriosathan ( muutkuin Forza ) eivät mikään nosta/laske enempää PI:tä kuin toinen. Korisarjankin voisi määritellä tietenkin niin vältytään tältäkin "ongelmalta"
villek00

villek00 15.04.2009

  • 0
mun mielestä voitais siis sallia tuon korisarjan ulkoinen vaihto muihin kuin forza osiin, koska silti PI olisi kaikille sama... ja sitten vielä greizerin kanssa tässä mietiskeltyämme mietimme mahdollisuutta että vanteet ja vanteen koko olisi valittavissa vapaasti, tietyn PI:n rajoissa toki...
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 15.04.2009

  • 0
Mä kannatan täysin identtisiä autoja. Käyn varmaan jossain vaiheessa testaamassa Civicciä uudelleen ja kerron tarkemmin mielipiteeni siitä.
knoivari

knoivari 16.04.2009

  • 0
No noi korinosat ei vaikuta PI arvoon muutamaa lukuunottamatta. Ainoastaan Jotkut lukemat muuttuvat punaisiksi. Näin saataisiin hieman ulkonäkö eroja autoihin.
RaabForRehab

RaabForRehab 16.04.2009

  • 0
Ja yksi takaspoilereista antaa lisää downforcea, eli sitä takaspoileria ei saisi käyttää.
Jupe San

Jupe San 16.04.2009

  • 0
Ihan hyvän tuntonen ajaa, kolme kierrosta Tsukuballa ja ajaksi 56.5
IIPPONEN

IIPPONEN 16.04.2009

  • 0
tahtoo myygenin!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 16.04.2009

  • 0
IIPPONEN kirjoitti 16.04.2009 11:48: tahtoo myygenin!!!
SILENCE ! MIQQE WILL KILLL YOUU !
djrunkkari

djrunkkari 16.04.2009

  • 0
Ajetaan vain tällä hondalla ens kaudella =) mazda lacuna seca 13 kierrosta ja aika 01:28.468
markki

markki 16.04.2009

  • 0
Saanee minunkin kannatuksen tämä auto. Ja jos ajeltaisiin ovaali kisa yhtenä osakilpailuna, niin ehdottomasti :D
djrunkkari

djrunkkari 16.04.2009

  • 0
markki wrote 04/16/2009 @ 12:16: Saanee minunkin kannatuksen tämä auto. Ja jos ajeltaisiin ovaali kisa yhtenä osakilpailuna, niin ehdottomasti :D
Jeps. *:D*
TehBigBunny

TehBigBunny 16.04.2009

  • 0
Porukka joka viitsi kommentoida autoa "täällä":http://z13.invisionfree.com/FRC_HALLiNTO/index.php?showtopic=30 oli 100% pi 700:n kannalla että olisi voinnut a) avautua aikaisemmin b) varautua että Civic muuttuu hiukan jos se valitaan.
Ac3Way

Ac3Way 16.04.2009

  • 0
Itsekin ehdotin noin PI 700, mutta 801 menee ihan yhtä mukavasti jos kaikilla on sama auto tai jopa ne samat osat. "Jos" näistä kahdesta pitäisi valita niin antaisin ääneni PI 801:lle.
knoivari

knoivari 16.04.2009

  • 0
Tässä autossa noilla palikoilla olisi se etu että kisat ratkaistaisiin kuskien eikä autojen kesken.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 16.04.2009

  • 0
Tuollaisella autolla voisin harkita paluuta näihin karkeloihin, kun ei oikein löydy aikaa hieroa autoa joka kisaa varten. Noh, katsellaan minkälaiseen pakettiin päädytään ja koska kisat ajetaan...
Northg7

Northg7 16.04.2009

  • 0
B-luokkainen kulkee omasta mielestäni jo aika lujaa. Suoranopeudet default-säädöillä about 230-240km/h ja kun on kaikki race-handlingit lukuunottamatta paria palikkaa, on auto jo alle tonnin painoisena aika ketterä mutkissakin. Parhaat Sporttikumitkin kelpaa heittää siihen alle. Periaatteessa autolla ei ole väliä, mikä PI ja palikat, kun kaikilla sama auto niin kuskit ratkaisee.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 16.04.2009

  • 0
Kannatan edelleen PI 700 :aa. Esimerkiksi tuo Civicci puskee aika paljon tehon takia. Esim. jos sen tehoja vähän laskee noin 20kW, niin tulee parempi ajettava, ja PI on suunnilleen 750, mikä on myös ihan hyvä arvo.
Jupe San

Jupe San 16.04.2009

  • 0
Etuvedot tuppaa yleensä puskemaan, mun puolesta voitas ajaa kyllä takavetoisilla.

Write a post

Sign in to post a post.