Eiköhän nyt Konnah puhuta foorumikäyttäytymisestä yleensäkkin.
GTA IV - Pelailut inna di Live
hookkis112 kirjoitti 27.05.2009 18:05: Eiköhän nyt Konnah puhuta foorumikäyttäytymisestä yleensäkkin.
Sä ja sun Foorimu käyttäytymises sähän se tääl enemmän tappeletetkin et mieti nyt hetki viel..
Itseasiassa en. Mielestäni olen käyttäytynyt viimeaikoina hyvin? Ainakin olen kuullut positiivista "palautetta" asiasta :)
hookkis112 kirjoitti 27.05.2009 18:08: Itseasiassa en. Mielestäni olen käyttäytynyt viimeaikoina hyvin? Ainakin olen kuullut positiivista "palautetta" asiasta :)
No viimeaikoina sulla kyl on mennyt sen suhteen hyvin. Ja mulla sit taas viimeaikoina huonosti mut ei sekään voi vaikuttaa asiaan
No ilmeisesti Eegalla on jotain sinua vastaan. Ei siihen kai muuta selitystä tarvita? Tosiaan, siinä olet oikeassa että asia ei minulle kuulu.
Ja tuosta vastauksesta jää häiriin se et mikä sillä on ja tähän sitä selitystä kaivataan !
Kehoitan käyttämään yksityisviestiä :)
T
konnah kirjoitti 27.05.2009 17:04: aletaanko runkku sotii ? :DD
Eiköhän tuo sun tahallinen häiriköinti ole syynä siihen, että sua vihataan...
konnah kirjoitti 27.05.2009 18:11: Ja tuosta vastauksesta jää häiriin se et mikä sillä on ja tähän sitä selitystä kaivataan !
Konnah, en tosiaan jaksa katella sun pelleilyjäs sen pahemmin enää ni se riittää mulle aineki syyks. Valittaa voit vaik kuinka, mut se ei silti mun mielipidettäni muuta. Päinvastoin. En jaksa sulle sen enempiä selitellä. Jos vituttaa ni kirjota mulle vaik privaan. Voin niitä sielt lueskella sitten, turha odotella vastauksia. Riittääkö tänä vastaukseksi?
Nyt sitten offtopic sikseen. Huomenna (tänään) kenties pelejä?
Eeegac kirjoitti 27.05.2009 22:02:
konnah kirjoitti 27.05.2009 18:11: Ja tuosta vastauksesta jää häiriin se et mikä sillä on ja tähän sitä selitystä kaivataan !
Konnah, en tosiaan jaksa katella sun pelleilyjäs sen pahemmin enää ni se riittää mulle aineki syyks. Valittaa voit vaik kuinka, mut se ei silti mun mielipidettäni muuta. Päinvastoin. En jaksa sulle sen enempiä selitellä. Jos vituttaa ni kirjota mulle vaik privaan. Voin niitä sielt lueskella sitten, turha odotella vastauksia. Riittääkö tänä vastaukseksi?
25krs niin kun Forzan SM-sarjas? :D Mulle ainaki sopiis :p
Haha, saas nähä. Vois olla liikaa. Ei o kummiskaa varikkokäyntei tai mitää. Kenties joku 15 ois hyvä. Kisoista tulee kummiskin pitkiä aina :D
Eeegac kirjoitti 27.05.2009 22:23: Haha, saas nähä. Vois olla liikaa. Ei o kummiskaa varikkokäyntei tai mitää. Kenties joku 15 ois hyvä. Kisoista tulee kummiskin pitkiä aina :D
Kyllä olisi hyvä kisa pituus joku 30min ja radan voisi päättää ennakkoon toki random olisi hyvä vaihtoehto kans! :P
ALIBABAJEE!!
Mä voin tulla sinne teidän kanssa ajelee, jos olen linjoilla eikä ole muuta tekemistä :D
Varmasti hauska sarja :D Nyt kaduttaa kun myin IV:n pois. Käyn varmaan alkukesästä ostaa takas :D
hookkis112 kirjoitti 28.05.2009 08:57: Varmasti hauska sarja :D Nyt kaduttaa kun myin IV:n pois. Käyn varmaan alkukesästä ostaa takas :D
äkkiä se GTA hakemaan :D Mutta tosiaan joo mitä on tullut porukalla pari kertaa ''kisailtua'' niin on kyllä niin laidasta laitaan tota äxöniä noissa kisoissa että voi suositella erittäin lämpimästi :) ''Aina sattuu ja tapahtuu''
e. On tullut itsekkin repeiltyä aika huolella :D
Nipsuhuuli kirjoitti 28.05.2009 08:29: ALIBABAJEE!!
Mä voin tulla sinne teidän kanssa ajelee, jos olen linjoilla eikä ole muuta tekemistä :D
Sama eli ALIBABAJEE!!
Messissä perinteisiä kranaatteja viskellen :)
mykänä
ALIBABAJEE myös täältä päin eli enköhän tule täytteeksi hääräämään, jos ajankohdat vain osuu sopivasti!
Pitäiskös seuraavaksi alkaa hakea tiimikaveria, jonka kanssa liittoutuu?!?!?
Eeegac kirjoitti 27.05.2009 22:02:
Milllonkohan säki oot nähny mun pelleilevän kysyn vaan ?
Anna ny prkl olla jo!!
TeroKortelainen kirjoitti 28.05.2009 12:02: ALIBABAJEE myös täältä päin eli enköhän tule täytteeksi hääräämään, jos ajankohdat vain osuu sopivasti!
Pitäiskös seuraavaksi alkaa hakea tiimikaveria, jonka kanssa liittoutuu?!?!?
Tiimikavereit voi alkaa toki hakemaan! 2 dudee per tiimi! djrunkkari, alax olee?
Team KyrB.. Faggio FTW!
Tulee dramatiikan täyteinen sarja, ei tässä muuta voi todeta :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.