Forum - Finnish Racing League

SM-sarja kausi 5: Kisa kommentit

villek00

villek00 05.07.2009

  • 0
Tää alko sit hyvin.. Aika ajoissa ei toiminu yhtään, koska ei vaan osannu rataan näinpäin.. Kisassa sitten ekalla kierroksella osumaa Rabbitin kanssa (ei kummankaan syytä) ja suoranopeus tippui 20km/h.. Kierroksella 10 osuma seinään ja suoralla huiput 231 km/h.. Kaiken kunniaksi kierroksella 17 "levyä ei voida lukea".. Hyvin siis meni ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 05.07.2009 (edit 06.07.2009)

  • 0
Aika-ajossa lähes oma TVR-enkka mutta täpärästi b-lobbyyn. Kisa meni nätisti pari lähellä-piti tilennetta tuli kun pejot kevensivät tunnelmaa. Aika helppo kisa kiitos hyvin säädetyn auton. [linkki http://img244.yfrog.com/img244/1212/220p.jpg]TEAM
PetuK

PetuK 05.07.2009

  • 0
Hieman ristiriitaisissa fiiliksissä alkoi kausi. Paha pettymys aika-ajojen surkeaan aikaan vaihtui iloiseksi yllätykseksi, kun aika riittikin A-finaaliin. Suurena yllätyksenä tuli. Kisa alkoi suht varovasti. Viimeistä sijaa pidin muutaman kierroksen ajan ennen kuin vauhtia alkoi edes vähän löytyä. Mutta sitten kolahti. Noin kierroksella 12 Mudinski teki tuttavuutta rengasvallin kanssa ja en saanut väistettyä (olis kyllä pitänyt, kai siinä aikaa oli...). Suoranopeus tippui n. 20km/h:lla. Tästä eteenpäin missiona oli vain tuoda auto maaliin saakka. Onnistuin :)
Ac3Way

Ac3Way 05.07.2009

  • 0
Vaiskiltä auto ja säädöt, 10 min testi. Aika-ajot: Ekalla kierroksella takasiipi seinään ja pieni vaurio. Paska aika, mutta hyvä sijoitus. B-finaali 7. sija. Kisa: Lähdössä olisi päässyt ihan kärkeen, jos olisi ollut tilaa mennä kaijasesta ohi. Joutu hiffaa kaasua, mutta ekaan mutkaan pääsin neljäntenä. Vaikka ajautusin vähän ulos ja melkeen Vaiskin kylkeen. AJ takana sitten ajeltiin 70 % kaasuilla, kun kaveri luistatteli. Ohi ei päässyt ja siihen loppui meikäläisen "kisaaminen". Varikon jälkeen annoin apinan AJ:n karata. Knoivarin virheen ansiosta nousin vielä kolmanneksi. Aika parani 1,5 sek aika-ajosta ja tyytväinen sijoitukseen sekä tallikaverien lyömiseen. Pistäkää lasku perässä...
RaabForRehab

RaabForRehab 05.07.2009

  • 0
SIKA VITTU JEE JEE!!!
Schimanski76

Schimanski76 05.07.2009

  • 0
Tyytyväinen on Shimmy-setä kauden avaukseensa.Neitsyys lähti näissä karkeloissa,jännitys oli kieltämättä aika kova.Ainahan se eka kerta jänskättää. Tavoitteet olivat selkeät ennen kisaa: 1.
Jupe San

Jupe San 05.07.2009

  • 0
Aikaajoihin tuli ihan ok nopea aika. Ja siten kisaan lähdettäessä aikas onnistunut lähtö ja pääsin Kurppasta ohi ensimmäiseen mutkaan tultaessa, sitten loppu kisan cruisailin n. 1:26.4 aikoja ja lopussa pari kovempaa hotlappia (1:25.1xx). Vette toimii ja ajaminen tuntuu mukavalta :) (Ensi kisassa tuskin pärjätään näin hyvin..)
kaijanen

kaijanen 05.07.2009

  • 0
Mikki oli paskana, pian oli auto paskana ja lopulta fiiliskin oli paskana. Kaikki muu sitten olikin tosi kivaa! Ei muuta kun ratsastamaan kohti Tsukukubabaan!!
Miqqe

Miqqe 05.07.2009

  • 0
Nyt oli hjuva fiiliz !
Mudinski

Mudinski 05.07.2009

  • 0
Jeah... Miqqe ja Jupe loistaa ja kolmaspyörä paskoo vittu alleen... Eihän se kisa putkeen mennyt. Raabushkan ja Miquelin kanssa oli hyvää vääntöä aluksi ja sitten kisatilanteesta Raab vs Mudinki niin omasta autosta Aero-osia heikompaan happeen ja taistelut oli taisteltu... Viellä ehdin käydä rengasvallissakin ja silloin PetuK ei ehtinyt tekemään mitään ( Ei kukaan olisi ehtinyt ) ja pamautti viellä kylkeen. No, ainakin tietää että mahdollisuuksia olisi taistella hyvistä sijoituksista jos kuski vaan pystyisi parempaan.
Arsestaja

Arsestaja 05.07.2009

  • 0
Joo alku meni miten meni.Aika hyvin muut karkas siinä.Kierroksella 15 varikolle.Sitten pari kierrosta myöhemmin uudestaan kun moottori otti vähän pohja kosketusta.Yli kyllä kaikinpuolin erittäin hauskaa.
PetuK

PetuK 19.07.2009 (edit 19.07.2009)

  • 0
*** 19.7.09 Tsukuba *** Aika-ajoissa minimitavoitteeni oli alle 53,5 aika. Se täyttyi ja A-finaalissa pääsin starttaamaan jopa niinkin korkealta kuin sijalta 4. Kisa sitten taas menikin normaalin kaavan mukaan. Huono lähtö ja alussa turhan varovaista ajoa = väkeä ohi kahtapuolta... Muuten kisa sujui ihan mukavasti ilman isompia kommelluksia, varikollekin pääsin ehjänä. Vauhtia vaan olisi saanut olla enemmän, tai oikeastaan tasaisemmin. Vähän tylsää oli, kun ei kunnon taisteluja ollut. No, 6. sija on kuitenkin ihan ååggei.
Mudinski

Mudinski 19.07.2009 (edit 19.07.2009)

  • 0
TSUKUB
TehBigBunny

TehBigBunny 19.07.2009

  • 0
PetuK kirjoitti 19.07.2009 17:31: *** 19.7.09 Tsukuba *** Aika-ajoissa minimitavoitteeni oli alle 53,5 aika. Se täyttyi ja A-finaalissa pääsin starttaamaan jopa niinkin korkealta kuin sijalta 4. Kisa sitten taas menikin normaalin kaavan mukaan. Huono lähtö ja alussa turhan varovaista ajoa = väkeä ohi kahtapuolta... Muuten kisa sujui ihan mukavasti ilman isompia kommelluksia, varikollekin pääsin ehjänä. Vauhtia vaan olisi saanut olla enemmän, tai oikeastaan tasaisemmin. Vähän tylsää oli, kun ei kunnon taisteluja ollut. No, 6. sija on kuitenkin ihan ååggei.
Just noin paitsi että olin 7. Taktiikka oli täydellinen mutta kierrosajat oli ihan hukassa joten 1. kierrokselta varikolle veto meni ihan hukkaan.
Schimanski76

Schimanski76 19.07.2009

  • 0
Tsukutsuku-Maa 19.7.2009 Aika-ajot meni hieman reisille,liikaa puristusta.A-finaalista jäätiin täpärästi ulkopuolelle. Kisasta ei jää paljon lapsille kerrottavaa,ykkösruudusta hyvä startti ja perusajolla maaliin,aika tylsä kisa.Virheettömästi kuitenkin joutui ajamaan,Hookkis oli aika lähellä koko kisan.Ei kylläkään päästy vääntämään tosissaan missään vaiheessa.
Makau

Makau 19.07.2009

  • 0
Disneyn: *Makau Ja Näkymätön Seinä.* Olipa kerran kauniissa maassa kaunis rata, jota myös Tsukubaksi kutsuttiin. Siellä viihtyivät niin pienien luokkien etuvetoiset Golffit kuin isojen luokkien nelivetoiset Japsit. Eräänä päivänä Tsukuban radalle kuitenkin eksyi lauma isoja ja pahoja takavetoisia SM-kilpureita, tarkoituksenaan repiä vanhat rataennätykset paloiksi. Tästäkös se Tsukuban ratamestari suuttui ja päätti kostaa hurjimman näköiselle köntykselle, joka radalla oli. Aika-ajoissa ratamestari piiloutui katsojien joukkoon tarkkailemaan, kun GT repi asfalttia palasiksi. Kieroutuneessa mielessään ratamestari kävi läpi kaikkia erilaisia vaihtoehtoja miten tälle Ameriikan hirmulle kostaa. Aikoajot hän antoi vielä ajaa ja GT kiisikin radalla kuin viimeistä päivää saavuttaen A-finaali paikan ja toisen lähtöruudun. Kuitenkin kun kisa alkoi ratamestari päätti, että viedään Ameerikan penteleeltä kaikki, mitä se oli kisaviikonlopun aikana saavuttanut, ja julmasti lumoi näkymättömän seinän radan viimeiseen mutkaan. Ja kun pahaa aavistamaton vauhtihirmu kaasutti kumin palaset sinkoillen viimeiseen mutkaan oli helvetti irti - autot lentelivät ja miehet kiroilelivat. Ja ratamesttari oli niin helvetin iloinen, kun sai Amerikan invaasion Tsukubaan estetyksi. Sen pituinen se!
Schimanski76

Schimanski76 02.08.2009

  • 0
Mugello 2.8.2009 Yli 39 astetta kuumetta ja rapula vielä siihen päälle,lähtökohdat kisaan olivat siis hirveät.Huippasi,oli kylmä,oli kuuma ja nokka vuoti kuin sulhasmiehen mulkku. Aika-ajot meni persiilleen,kisassa ajoin varmaa ajoa ja vältin pahimmat virheet.Tuskaa oli,mutta sain kuitenkin taisteltua kisan läpi edes jotenkin. Schimanski kiittää ja kuittaa. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 02.08.2009

  • 0
Aika-ajo yllätti jälleen pieni TVR parka huusi eläimenlailla kun Bunny päristeli pitkin Italian maata. Kisassa oletettu suoritus. Viimeiseksi, paitsi mitä nyt Jupe ei suostunut ohittamaan. Nopea mutta huono kuljettaja. Tallin moraalia nosti 3 kuljettajaa A-finaalissa ja Petulle ensimmäinen pootiumi !
PetuK

PetuK 02.08.2009

  • 0
Muge 2.8.2009 Aika-ajoissa ihan mukava aika, jonka oletin riittävän a-finaaliin. Toinen sija oli kuitenkin suuri yllätys. Kisa meni odotetusti siinä mielessä, että TVR:n onneton suoranopeus vähän aiheutti päänvaivaa. Ihan kivasti sujui ajo ja suht tasaisesti sai hyviä kierroksia ajettua. Yksi iso kämmi meinasi sattua, kun 5. kierroksella olin ajaa Myyriksen kylkeen. Kovaa. Tästä kuitenkin selvittiin. Ensimmäinen podium ikinä, ihan tyytyväinen olen.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 02.08.2009

  • 0
Aika-ajossa yllätin itseni ajamalla parhaan kierrosajan, mihin olin tänään pystynyt. Se riitti yllätyksekseni paalupaikkaan. Kisa lähti multa ihan ookoosti käyntiin, Petu sai tosin huippulähdön ja me tultiin rinnakkain ekaan mutkaan. Sain kuitenkin pidettyä Petun mun takana. Tokan kierroksen alussa warcry nousi kaksi sijaa pääsuoran aikana ja nousi mun ja Petun edelle kärkeen. Ajoin ekoihin varikkopysähdyksiin asti warcryn perässä ja ero oli pääasiassa noin 2 sekuntia. Stintin lopussa tosin warcryn renkaat oli kuluneet ja pääsin kantaan ja warcry meni varikolle. Itse menin seuraavan kierroksen aikana ja pääsin edelle. Muutama kierrosta tämän jälkeen mulla kusi viimeinen mutka ja sen seurauksena warcry pääsi jo hetkellisesti mun edelle suoran aikana. Jätin kuitenkin jarrutuksen niin myöhään kuin pystyin ja ohitin warcryn ekassa mutkassa ulkokautta ja taistelu jatkui vielä muutaman mutkan ajan. Onneksi sain pidettyä ykkössijan. Mun ajo helpottui pian huomattavasti kun warcry meni vähän leveäksi ja ero repesi 2-3 sekuntiin. Sain pidettyä ykkössijan maaliin asti vaikkakin tein pari pientä virhettä. Voitto tuli mulle yllätyksenä ja sain tehdä sen eteen tosissaan töitä, kun warcry ei päästänyt mua helpolla. Mielenkiintoinen kisa oli!

Write a post

Sign in to post a post.