Schimanski76 kirjoitti 21.08.2009 19:00: Olen nyt noin viikon ajan joka ilta uhrannut noin tunnin elämästäni extreme-kakkosen ja kolmosen yrityksiin.Saavun aina noin viiden minuutin kohdalla kakkoskentässä "laatikkokohtaan" ja kolmoskentässä "betoniputkikohtaan",molemmat siinä aika radan lopussa.
Molempiin kohteisiin aikaa yrityksiin jää noin 25 minuuttia ylittää este(aika umpeutuu 30min kohdalla).Siinä ajassa ehdin tehdä noin 250 toistoa per kohde eli illan aikana toistoja tulee noin 500 kappaletta.Viikossa näitä on kertynyt siis suunnilleen 3500. 2 kertaa olen päässyt sen laatikon päälle,säikähtänyt suorituksesta ja munannut jatkon.4 kertaa olen päässyt en betoniputken yli,säikähtänyt ja munannut lopun.
Arvatkaa,tuntuuko turhauttavalta?33-vuotias ukko hakkaa joka ilta päätään laatikkoon tai betoniputkeen.En aio kuitenkaan luovuttaa,vaan lisään ensi viikolla toistojen määrää,1000 toistoa illassa pitää vitutuskäyrän varmaan aika sopivana.
Arvatkaa,aukeaako viskipullo,kun laatikot ja betoniputket on ylitetty menestyksekkäästi ja maalilinja häämöttää?Torilla tavataan!!!
Et oo hakannu tarpeeks mun rataa :D