Forum - Finnish Racing League

F3SM - Kausi 1. - Kisakommentit

Northg7

Northg7 29.11.2009 (edit 29.11.2009)

  • 0
Tällaista ei vielä tainnut olla.. Avauskisa, Camino Viejo. Oma kisa meni ihan ok (kai): A:n 7. sija, parempaan olisin voinut pystyä, muttei tullut rentoa ajorytmiä ylle, mitä olisin voinut odottaakin. Varikkostopit toi hyvää kisajännitystä. Ristiriitaiset tunnelmat oli, milloin ne ajoittaisin... Myyriksen ja Lutiksen kanssa oli lähinnä kovimmat väännöt. Harmittaa siinä ekalla kiekalla jasamyn tilanne, jäin auton ja kaiteen väliin kun hain ohitusta oikealta, mutta taisi liike-energiaa jasamylla olla siinä oikealle :( Ei mitn. kiekalla 36. tein ajovirheen, jossa perä irti ja Lutis pääsi kuittaamaan vasemmalta ohi kovemmalla tilannevauhdilla. Hyvin huomasi, kuinka Lutis oli viimeisellä kolmanneksella minua hieman parempi.
Jusbazon

Jusbazon 29.11.2009

  • 0
Mun kisa meni aivan päin persettä. Koko kisan luistelin nurmikolla tai kiinni aidoissa, lopulta niinki pahasti et ei muuta ku auto nurmikolle ja kisa oli sitte siinä. Kommunikointi ongelmiakin löyty ku mikki paskana. Toivotaan parempia kisoja jatkossa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 29.11.2009

  • 0
Aika-ajossa sellainen perussuoritus ja se riitti kolmanteen sijaan. Kisassa pääsin ekalla kierroksella Jasamyn ohitse ja nousin runkkarin kantaan. Ajoin runkkarin perässä suurimman osan kisasta ja ohitse pääsin vasta toisten varikkokäyntien yhteydessä. Kävimme myös runkkarin kanssa hyvää taistelua pitkään ekan ja tokan varikkokäynnin yhteydessä. Rinnalle pääsin monesti, mutta en ohitse. Hienoa taistelua! Kivaa, että irtosi lopulta voitto ja tulos oli myös paras mahdollinen tallille, koska saimme kaksoisvoiton ja runkkari ajoi myös kisan nopeimman kierroksen.
jasamy

jasamy 29.11.2009

  • 0
no ensimmäinen kisa nähty: eihänse nyt taas vahvasti mennyt ensimmäisellä kierroksella ajan toisena Djrunkkarin peräässä ja ajattelen ottaa lusikkamutkassa vähän ulomman linjan kun nipsu sanoo mikkiin “sisällä” , no mä jätän sille tilaa mutta koska ajolinjani oli ulompana kuin yleensä niin ajaudun kaiteeseen ja mun osalta kisa oli siinä. Kiitoksia kaikille ja anteeksi!!! ja nytten kuin katoin replayn niin mä jätin nipsulle näköjään turhankin paljon tilaa ja siitä johtu toi mun kämmi
Hookkis

Hookkis 29.11.2009

  • 0
Joo, aika-ajoissa ihan kivasti. Yksi kierros onnistui kohtuullisesti. Itse kisassa olin A-finaalissa ja heti alussa siirryin sijalta:8 sijalle 3. Siinä pari mokaa tehdessä warcry sai kiinni ja ajoi ohitse. Yhden isomman spininkin sain vielä kisaan mahtumaan. Loppujenlopuksi sija 4 oli mielestäni hyvä. Runkkarin ja nipsun vauhtiin ei ollut asiaa tämänkertaisella letkeällä ajolla.
kaijanen

kaijanen 29.11.2009

  • 0
No aika huono maku jäi. Aika-ajossa ei saanu kierrosta kohilleen ja tippusin B-finaaliin. Kisa olikin pelkkää ajelua, ei päässy rytmiin millään ja koko ajan tuli lipsahduksia. Oishan se huonomminkin voinu mennä..
Lutis

Lutis 29.11.2009

  • 0
Kovimmat taistot taisi olla alussa Myyriksen kanssa ja keski-loppuvaiheilla Northin kanssa. Sai kyllä olla tarkkana jarrutuksissa ja pariin kertaan kun ajeltiin vierekkäin noilla Camino Viejon möykkysillä teillä. Kerran tuli käytyä vähän ronskimmin nurmikolla ja tietenkin sitä wheelspiniä esiintyi useampaan kertaan. Kisa sujui mukavasti ilman suurempia kohelluksia.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 29.11.2009 (edit 29.11.2009)

  • 0
Ensimmäinen kaarre tuli otettua liian ulkoa ja pito lähti vähän alta. Siitä sitten heti ekalla kiekalla varikolle ja matkaa olikin seuraavaan se 900m. Loput kilpailusta olikin vaan sitten rentoa yksikseen ajamista auton etu ja sivut paskana. Se hidasti sitten mukavasti vauhtia ja jäin aika-ajo kierroksestakin pari kymmenystä. Lopullinen sijoitus olikin B-lobbyn kahdeksas. Auto nyt on mitä on. "Samahan se on kaikille"
TehBigBunny

TehBigBunny 29.11.2009

  • 0
_*#313 - TBB - TEAM ÄFFÄRCEE *_ Kovin oli haparaa. Aika-ajossa olisi pitänyt saada aivan vähän parempi aika ja olisi päässyt edes B-finaaliin. Lähes koko kisa tuli ajettua rauhassa kärjessä satunnaisia kierroksella ohitteluja lukuunottamatta. Loppupuolella tuli spinnattua rajusti alamäessä kun ei jaksanut keskityä. Sitten kierrosajat kusasi. Viimöisellä kierroksella Alkemisti sattui pahasti eteen, vauhdit pois, äijät kontissa kiinni. Klunk. Neljänneksi. Toivottavasti tuo pulkka sopii tassuun paremmin muilla radoilla, täällä se ei sitä todella tehnyt.
PetuK

PetuK 30.11.2009 (edit 30.11.2009)

  • 0
#93 - PetuK - TEAM ÄFFÄRCEE Myöskään täällä suunnalla ei ollut kovinkaan varma ote tuohon ajamiseen. Aika-ajosijoitukseeni (b5) olin suht tyytyväinen, kun ottaa huomioon sen miten pahasti on tuntuma yhäkin hakusessa koko peliin. Vaihteeksi taas kisassa tuli tiputusta aika-ajoon nähden, mutta onneksi vain yhden sijan verran. Periaatteessa olen kisaani ihan tyytyväinen, mitään katastrofaalisia mokauksia ei (kai) tullut tehtyä ja auto säilyi vahingoittumattomana maaliin. Vaikkakin olihan se ajo vähän sellaista epävarmaa tyyliltään. Paras kierrosaika oli aika-ajoon nähden n. 0,7 sekuntia nopeampi. Eli jonkinlaista tuntumaa alkoi jopa löytyä kisan kuluessa. Lopullinen sijoitus siis b:n kuudes. Kohti seuraavaa koitosta..koitetaan parantaa. Helppoa ei tule olemaan.
Hookkis

Hookkis 01.12.2009

  • 0
Milloin saadaan sarjatilanteet?
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2009

  • 0
Oho ...
djrunkkari

djrunkkari 13.12.2009

  • 0
paska kisa
jasamy

jasamy 13.12.2009

  • 0
no niin toinen kisa takana ja ei paljoa huonommin voisi enää mennä: aika-ajot: ekoille kolmelle kierrokselle tobleroni viimesestä toblesta ei mitään hajua mistä se edes tuli. Neljänne kierroksen ajoin varman päälle ja sain 1:17.794 ja viimeisellä kierroksella lähti perä alta joten se siitä. Pääsin kuitenkin B-lobbyn tokalta paikalta lähtemään Kisa: Sain hyvän lähdön ja pääsin kärkeen pääsuoralla mutta vaikka olevinaan yritin jarruttaa ajoissa niin meni eka mutka vähän pitkäksi ja tipuin kolmanneksi. Toinen kierros jarrutan normaalissa jarrupaikassani mutta silti meni ekamutka pitkäksi ja olen ajaa raabin perään. yritin väistää sisäälle ja varoittaa raabia mutta silti tuli kevyt osuma (anteeksi) ja molemmat ajauduttiin ulos (tossa oli lagia aika pahasti luulen että siinä oli osasyy). Toisen kierroksen aikana lagi vähän väheni ja onnistuin tasoittamaan ajoani mutta kierroksen lopussa ajoin sitten spinnannen auton nokkaan ja loppukisa menikin sitten körötellessä maaliin :-(
Lutis

Lutis 13.12.2009 (edit 13.12.2009)

  • 0
Olin kolmantena kierroksella 26 ihan hyvällä erolla takana tulevaan ja putosin pelistä. Muuten ihan hyvä kisa.
Hookkis

Hookkis 13.12.2009 (edit 13.12.2009)

  • 0
Hookkis112 Redtube racing #29 aika-ajot: Sessio meni hyvin, ei ollut ongelmia ja ajasta tuli hyvä. Kilpailu: Lähtö meni hyvin ja ensimmäiseen mutkaan tullessa mentiin nipsun kanssa leveäksi. Sijoitus tippui, mutta moni muukin rypesi ja kolina kävi. lopussa nipsun kanssa taisteltiin 3. sijasta mutta nipsu veti pitemmän korren, koska tein pari ajovirhettä.. Lopulta olin 4. sijalla, ole tyytyväinen :D
TehBigBunny

TehBigBunny 13.12.2009

  • 0
Mun pulkka oli liekeissä eikö sieltä päässyt ulos. Mahdollisesti viimeinen kisa tässä sarjassa ei vaan saa tuota romua menemään nätisti.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 13.12.2009

  • 0
Aika-ajo OK, vaikka aluksi harmitti niukka putoaminen A-finaalista. Kisassa Datsuni pysyi yllättävän hyvin räpylässä, mitä nyt muutama pakollinen ulkoilu tuli suoritettua. Taisipa olla mun "uran" eka finaalivoitto SM-kisoissa, vaikka tulikin nyt B-finaalitasolta. Seuraava kisa tuleekin sitten olemaan vain ja ainoastaan kärsimystä...
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 13.12.2009

  • 0
Paskaaaaa. Ei muuta lisättävää.
kaijanen

kaijanen 13.12.2009

  • 0
Ei kyllä näin mitättömällä treenillä ja paskalla ajolla ois ansainnu A-finaalia ja viidettä sijaa. Oli kyllä tuuria matkassa, mutta kaikki otetaan mitä annettaan:)

Write a post

Sign in to post a post.