GTA IV nettipeli keskustelut

I bQ I
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote: Tänään peliä?

No mikä jottei!

Mace
/

Mulle on ihan sama, se mihin tulee eniten porukkaa :)

Mace
/ /

E: Jos vaan porukkaa tulee niin tuun muuten väännä Dirt 2:ta

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mace

Painoimpa vahingos replyy ku piti painaa edittiä

Tuomo33
/

sanoppa kellon aikaa nii vois tulla pelaamaan itselle sopi vaikka modefree

Aliboz
/

Tuleeko paljonkin porukkaa? Tää on alle viidellä tyypillä aika saatanan tylsää hommaa...

Tuomo33
/

ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vain

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vain

Laskuvarjot on vitun jees, mutta jos kaikilta ei BOGT:tä löydy niin vedellään sitten vaikka normiaa... Tai siis mitäs mä nyt tässä huutelen, kun en tule IV:tä pelaamaan kumminkaan jos ei ole yli 4 tyyppiä.

Mace
/ /

Elikkä mulla ainakin on kaikki lisä osat ja normikin löytyy. Ja voisin vaikka heti tulla pelaan jos vaan tulee paljo muitakin. Ketkä kaikki tulee riippuen määrästä?

Mace
/ /

Toi vois vissiin onnistua partymodella vai ihan freemode ja sitte invitee? Tosin partymodeen ei pääse varmaan ellei ole kaveri? Ellei kikkailla jotai muuta modee?

Aliboz
/

I JMM94 I wrote: Toi vois vissiin onnistua partymodella vai ihan freemode ja sitte invitee? Tosin partymodeen ei pääse varmaan ellei ole kaveri? Ellei kikkailla jotai muuta modee?

Khyll party modeen pääse vaikka kaveri ei olisikaan.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote:

Khyll party modeen pääse vaikka kaveri ei olisikaan.

Ok. No sitä vois kokeilla. Vai?

Aliboz
/

I JMM94 I wrote:

Ok. No sitä vois kokeilla. Vai?

Laita inviä vaan, mie täältä horjun sinne sitten.

Mace
/

Joo invasin partyyn Tuomo33:kin o. Sitte jos lisää vielä tulis :)

Mace
/ /

Toimiikohan Nokia kuulokkeet boxis?? Vähä kyllä mun osalta kökköö ku ei oo mikkiä

Kirjaudu sisään vastataksesi.