Red dead redemption

DarkWarjo
/

vois melekee tulla jos sais väkee kasaan. 6 mahtuu pöytään ja mie vien sit rahat!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Missäs cowboyt Ali ja Warjo pelaa nettipokeria?

Ei näköjään kukaan sulle vastannu, me pelattiin Armadillossa :D eli siis RDR:n sisällä.

Mut ite pelaan oikeeta nettipokkaa sit tuolla pkr.com softalla.

El PiNk DeViL
/ /

Pokeria? Ite oon nyt täällä, mutta ketää muita ei oo. Tosin illalla ollaan minä ja pökäle, jos pökäle tulee liveen.. Sitten voi Warjo ja Alibozikin tulla?

pokalemestari
/

Minä voin tulla kynittäväksi. Viekä kaikki, viekää housut, viekää tuhkatkin pesästä!

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Housut pidetään jalassa ja kaverin Aromipesää ei sorkita !

"Tässä satanen ja housut, pitäkää niistä huoli parhain!"

Ac3Way
/

Peliin oli tullut joku ilmainen lisäosa. Latasin sen, mutta en kokeillut.

Aliboz
/

Hmm... Tossa jo rupesin miettimään että missä hitossa mie oon pelannut pokeria Warjon kanssa, mutta tässähän se oli! Meinasi unohtua tyystin tuo pakki...

Ac3Way
/

Hunting & Trading hahmopaketti esittelee kaksi uutta hahmoa ja haasteita niiden avaamiseksi Red Dead Redemptionin yksinpelissä. Osta aseita ja ammuksia puoleen hintaan Savvy Merchant-hahmossa. Kerää kaksin verroin nahkoja ja kätköjä metsästämällä Expert Hunter -hahmossa. Tämä paketti sisältää yhteensopivuutta parantavia ominaisuuksia, joiden avulla kaikki online-pelaajat, jotka ovat lunastaneet minkä tahansa lisäpaketin, voivat nähdä uudet moninpelihahmot.

Tuomo33
/

Olin äskön metäl ja meinas taju lähteä kun tällänen tuli vastaan !http://i7.aijaa.com/b/00324/7086947.jpg!

djrunkkari
/

Pelaako tätä viä joku :DD aattelin ens viikolla pistää GOTY version pelistä tilaukseen

TehBigBunny
/ /

Joku viikko taakkepäin pelailin vähän mutta sitten laitoin pelin frendille.

// Tämä on hyvä peli.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Pelaako tätä viä joku :DD aattelin ens viikolla pistää GOTY version pelistä tilaukseen

Hemmetin hyvä peli.Miulla ei enää ole,laitoin kiertoon.

Pelaamatta vielä se Undead Nightmare.Pitää hommata joskus.

DarkWarjo
/

Tulipahan taas pitkästä aikaa yksinpeliä pelailtua, on tää vaa mainio peli vieläki :P

djrunkkari
/

Rankki nollaantuu joka kerta kun menee pelaan moninpeliä. Mistähän johtuu?

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Rankki nollaantuu joka kerta kun menee pelaan moninpeliä. Mistähän johtuu?

Siinä on joku tallennus vaihtoehto ilmeisesti joka on pois päältä oletuksena?

Kirjaudu sisään vastataksesi.