Red dead redemption

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

No nii-in, mutta kun toinen voisi hieman nähdä itse vaivaa ja lukea perkele valmiit vastaukset? ;)

No näistä voi olla montaa mieltä...

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

No näistä voi olla montaa mieltä...

Toki, ei siin mitää jos tykkää jokaiselle kysyjälle kertoo erikseen samat asiat.

Finski fani
/

Ookkonää Kirves ollu peloissas sitä pelatessa? Itellä on aina syke siellä kahessa sadassa, kun mä sitä pelailen.

En ole enää varma jaksanko ostaa RDR:ää sillä rahat on vähissä, eikä oo kesätöitä... =( Ja kesän mieluummin viettäisin kanssa ulkona. Noh saas nähä jos sitä ostais sitte joskus ainakin...

Pottae
/

Pottae wrote: Kivasti tulee lisää vasta huomenna :))

"Minäkin luulin että tulee tänään mutta ei sitten tullukkaan, paska mäihä heh.." -Vaihtopelien -myyjä

... !http://remedycomm.com/wp-content/uploads/2010/03/sad_face.jpg!

Pottae
/

Käväsin taas siinä hyvinkään vaihtopeleissä (kun myyjä sano eilen että niitä tulee tänään lisää)..

Niitä oli kyllä tullut, mutta kaikki oli jo eilen varattu.. "Menee sitten ens viikolle jos haluat varata uudestaan"

Pfft, otin nimeni pois varauslistasta ja jätin asian siihen.. Haen pelin jostain muualta ..joskus.

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle I bQ I

I bQ I wrote:

Ja mitenhän tämä liittyy Red Dead Redemptioniin? :D

33ppinen onnistuminen täältä :D Woisin waikka wannoa laittaneeni PPPP:hen tuon (sinne se oli tarkotus lykkiä). Noh...Vanhuus ei tule yksin.

Ontopic vielä: Kyllä lähtee tossa pelissä aina toi tehtävälinjan tekeminen hanskasta kun lähtee tutkimaan ympäristöä ja kohta ollaankin sitten jo hujjjaamassa pokerissa tai etsimässä aarteita :S

Outo ilmiö... Muut huomanneet saman?

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote:

33ppinen onnistuminen täältä :D Woisin waikka wannoa laittaneeni PPPP:hen tuon (sinne se oli tarkotus lykkiä). Noh...Vanhuus ei tule yksin.

Ontopic vielä: Kyllä lähtee tossa pelissä aina toi tehtävälinjan tekeminen hanskasta kun lähtee tutkimaan ympäristöä ja kohta ollaankin sitten jo hujjjaamassa pokerissa tai etsimässä aarteita :S

Outo ilmiö... Muut huomanneet saman?

Minä en huijaa pokerissa, voitan perkele taidolla ;) Mut noppiin meni hermo ja lahtasin vastustajat :D

mä huomasin yhdes vaihees et vaik kuin yritin harhailla löysin itseni tehtävästä.. perhana ku otti tehtävämarkkeri liian helposta mut :D

I bQ I
/ /

Voi tätä tuskan määrää kun luen näitä juttuja enkä itse pääse pelaamaan :D

DarkWarjo
/

melkeen... pitää ihan tahallaan vältellä ny tehtävien tekoo :D

Ac3Way
/

Pääsin just Mehikoon, 23h takana. Tämä peli on herättänyt itsessä pienen metsästäjän =D

kurppak
/

Kävipähän oudosti. Näin jossain pusikossa pari äijää virittelemässä TNT-räjäjähteitä. Kattelin siinä, että mitähän tossakin tapahtuu, niin hetken kuluttua räjähti.

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle kurppak

kurppak wrote: Kävipähän oudosti. Näin jossain pusikossa pari äijää virittelemässä TNT-räjäjähteitä. Kattelin siinä, että mitähän tossakin tapahtuu, niin hetken kuluttua räjähti.

Sama enkountteri tänään itellä. Kaverit raahasi kaatosateessa TNT-tynnyreitä puskaan ja saksaksi koko ajan hokivat, että kuinka vaarallisia räjähteet on. Siinä sitten jatkoin matkaa ja hetken päästä kuului hirveä jysähdys. Pisti hymyilyttämään :)

e/ Ja jysähdyksen jälkeen oli leiri kadonnut ja leirin paikalla oli musta savuava pläntti.

...Kele noita hunter-challengeja kun pitäisi kaksi ...keleen cougaria tappaa puukolla, niin ei näy cougareja mailla halmeilla vaikka kuinka tonkii.

kurppak
/ /

Sen takia täytyykin etsiä aarteita. Niissä hommissa nimittäin väkisinkin törmää vaildlaiffiin.

Jusbazon
/

teemu mee pohjoiseen, siel lumilla niit on enemmän ku toivoo.

DarkWarjo
/

joo ja great plainseil ku koittaa mettästää vähä puhvaloo ni pirun puumat häiriköi saatana.

Pottae
/

Riksun citymarket, prisma ja gigantti: !http://remedycomm.com/wp-content/uploads/2010/03/sad_face.jpg!

...

FINBULLET
/

Mä löysin ton mun red deadin Riihimäen Prismasta.Kävelin siihen viihde-osaston tiskille julkasupäivänä ja kysyin,että onko teillä.Ne siinä vähän aikaa ihmetteli ja lopulta löysi siitä takaa niitä.

teemu1337
/

Mutku mää eile nääs hengailin melkeen koko illan siellä pohjoosessa niitä puumasia ehtimäsä, mutta en yhtään nähnyt vaikka baittia spämmäsin great plainsille ja lumisilla vuorilla talsin. Karhuäziivmentin sain siinä puumasia bongaillessani ja uusia eläinlajeja tuli ammuttua ihan ...tusti. Majavia, karhuja, pässejä, susia ja paljon muuta kyllä löytyy, mutta ei yhtään ...lvetin puumaa.

Ei muuta ku poxi päälle ja uudella tarmolla yliyrittämään.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Mutku mää eile nääs hengailin melkeen koko illan siellä pohjoosessa niitä puumasia ehtimäsä, mutta en yhtään nähnyt vaikka baittia spämmäsin great plainsille ja lumisilla vuorilla talsin. Karhuäziivmentin sain siinä puumasia bongaillessani ja uusia eläinlajeja tuli ammuttua ihan ...tusti. Majavia, karhuja, pässejä, susia ja paljon muuta kyllä löytyy, mutta ei yhtään ...lvetin puumaa.

Ei muuta ku poxi päälle ja uudella tarmolla yliyrittämään.

Ei niit sillo löydy ku pitäs, eli siis mee tekee jotai muuta ni saat niit enemmän ku tahot :D

jasamy
/

Mitä halvatun aavikkoa toi tommonen on missä tulee vettä vähintään kerran päivässä

Kirjaudu sisään vastataksesi.