Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: OTA KANTAA:
GT5:
LOISTAVA! = Yläpeukku
Pettymys = Alapeukku
Mahtaa tulla puolueeton äänestystulos täällä Forza Racing Clubin sivuilla. :)
GT5:
LOISTAVA! = Yläpeukku
Pettymys = Alapeukku
Mahtaa tulla puolueeton äänestystulos täällä Forza Racing Clubin sivuilla. :)
Kyllä :D
Ite oon kyllä tykännyt.
Ei oo loistava, eikä pettymys :D
Käykääpä huvikseen ajaan Standardiautolla vesisateessa :D näkyy vähä laatikoita replayssa :D
Lissää arvostelua, Osa taustalla olevista puista yms. rekvisiitasta näyttää aika tökerön kaksulotteiselta.
Vesisade kyllä sai tien näyttämään kostealta ihan nätisti ja valot heijasteli märästä asfaltista kivasti. (siis yö ja sade) Ei toki tullu niit "ajolinjoja" näkyviin kuten formuloilla, mut tuskin tuolla mun 115hp luupäällä ny ihan saiskaan 3:ssa kierroksessa kuivattuakaan ajolinjaa :)
Pölyt ja savut näyttää hyvältä... hmm.. mitähän viel.. no, huutelen lisää ku muistan :D
pitäs päästä polttaa ratasta oikee urakalla ni näkis ton et miten paljo tota savun määrää on :D
Mä ajan Suzuki Swift '07:lla.Hyvä peli.Autot käyttäytyy hyvin ja grafiikka on hyvää.Käytettyjen autojen kauppa on hyvä lisä.Radat on hyviä ja ilmeisen hyvin pysynyt selkärangassa kun muistaa ne aika hyvin.Lisenssien ajaminen tuo haasteita lisää.B-lisenssi on jo ajettuna.
Sorapätkää en oo vielä päässyt ajamaan.Kuulemma on hyvin toteutettu sekin.
Hauska toi kun voittaa auton niin sen väri on käytettävissä muihin autoihin ja vanteisiin.
GT5:
LOISTAVA! = Yläpeukku
Pettymys = Alapeukku
Sun pitää perustaa oma Ota kantaa- topic :D
Autojen ympärille muodostuu jännä suojakilpi jos koittaa kattoo niitä savuun päin... ärsyttäviä pikkuvikoja. Mut savu on maaaaaahtavaa ja paljon.
Hauskoja nimiä vastustajilla/B-specillä btw. ;)
Forza neloseen pitää kyllä saada tuo käytettyjen autojen kauppa ja enemmän savua
Onkos muuten varikkokäynti erilainen kuin GT4:ssa? Saako renkaita eri pehmoisia?
Forza neloseen tulee kinetic muutama Ferrari ja pikkasen parempi grafiikka.Nykyisistä radoista tehdään eri versioita.
Mä en oo vielä käynyt varikolla,mutta kisan alussa voi valita mitkä renkaat haluaa.
GT5 + DFGT + S13 + 'A-Spec' = SYDÄN :)
Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen
TeroKortelainen wrote: GT5 + DFGT + S13 + 'A-Spec' = SYDÄN :)
Tapahtuuko auton käytöksessä mitään muutosta kun ajaa luisua vakio lukolla ja sitten kemppi perällä?
Sen kun tietäisi. Tasan 3 kierrosta olen ehtinyt tätä yhdistelmää testaamaan ja täysin vakiona.
Top Gear test track? Onko hyvin mallinnettu? Selostaako Jeremy taustalla? Onko ratissa Stig? Vastauksia (piste)
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Top Gear test track? Onko hyvin mallinnettu? Selostaako Jeremy taustalla? Onko ratissa Stig? Vastauksia (piste)
On hyvin mallinnettu, (BTW! Mää tahon haaleensinisen chevrolet lasettin! :D )
Ei kommentoi larksonen.
en hoksannu repliist kattoo oliko stiqu.
Lumeen ei jää renkaanjälkiä :D Eikä pysty nelivetosella vetää pakkiympyrää. Lumi pölisee suht helvetisti. Lumikenttä näyttää kivalta. kiva kiva kiva.
missä on villek00maiset kommentit
Nyt saisin 250gigan pleikan 250€... En kyl sorru :D Saatana kun forzan pitää olla niin PASKA!
sanos muuta missä on waspy?
Maistuisi muuten hyvän ratin kans paremmalta, mut kyllähän tätä ny järsii ilmankin :)
on se vaa autopeleis toi boxin pädi ehkä vitun paljo kovempi ku toi ps3.
Ainiin, lisätään taas turhia huomioita pikkuvioista.
Varjot bugailee autojen pinnoilla suht raakasti, näyttääpi rumalta.
Kirjaudu sisään vastataksesi.