Eräs livekaveri laittoi tälläisen viestin minulle kun kysyin häneltä miltä gt5 tuntuu?
"ajotuntuma on aivan saatanan hyvä.. forzalla ei oo mitää saumaa.."
Eräs livekaveri laittoi tälläisen viestin minulle kun kysyin häneltä miltä gt5 tuntuu?
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: Eräs livekaveri laittoi tälläisen viestin minulle kun kysyin häneltä miltä gt5 tuntuu?
Jos sil o ratti ni voi pitää paikkansa, muuten en komppaa.
joudunx mä menee kauppaan :D
Joudunx mä painaan Osta-painiketta Markantalossa?
Jos on pätäkkää niin ilman muuta!!!
Mitkäs on muuten tunnukset tuolla pleikkarilla?

Olisko kellään myydä G25/G27 rattipakettia?
Oma PSN ID on Nikde87
Huutaako muilla pleikkarin tuuletin täysillä jengoilla pelatessa? Menee hermo tohon meteliin!(kovempi ku xboxilla levyltä pelatessa)
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: Oma PSN ID on Nikde87
Huutaako muilla pleikkarin tuuletin täysillä jengoilla pelatessa? Menee hermo tohon meteliin!(kovempi ku xboxilla levyltä pelatessa)
Soot rascaana !
PSN: Pottarawr .. Saapi lissäillä.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Soot rascaana !
Sinäkö se olit?!
Nii ja mulla ikiwanha PS3 fatty 40gb versio. Jostain luin että noissa ois meluava tuuletin, mutta toi melu on jo aika rasittava ku ei kuule peliääniä illalla pelaillessa...
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote:
Sinäkö se olit?!
Nii ja mulla ikiwanha PS3 fatty 40gb versio. Jostain luin että noissa ois meluava tuuletin, mutta toi melu on jo aika rasittava ku ei kuule peliääniä illalla pelaillessa...
Hah, jätkäl o tollane ikiwanha, mul o sentää ANCIENT 60G ostettu 2pv jälkee julkasun ;)
ED: ja niin, ei siis huuda minulla ei.
Vastauksena käyttäjälle BlueMasto
TUNING MAN 95 wrote: Vittu kyl kieltemättä tekis mieli ton hankkimista mutta ku pitäis sit hommaa konsoliki. Ei viittis joku vippaa 300e :D
No tottakai mä ny sulle 300 annan, 300 iskua leukaa. Niin ja sitten viä et onks tos joku kaupunki vai TÄ?
Kaverilla ois myytävänä se 80gb "vanhempi" malli 2 ohjainta+6peliä, esim:Gh3, 2kitaraa, formula, GTA4, NHL09 jne.. Hinta 295e
Pistäkää mulle Yv:tä jos kiinnostaa.
Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote: Kaverilla ois myytävänä se 80gb "vanhempi" malli 2 ohjainta+6peliä, esim:Gh3, 2kitaraa, formula, GTA4, NHL09 jne.. Hinta 295e
Pistäkää mulle Yv:tä jos kiinnostaa.
Muuten kiinnostas jos olis nyt tuo 300€ ja en tiiä miten tuo 80gb riittää (?) Markantalosta tosin sais ton GT5+PS3 combon... Kattoo sitte joulun jälkee. Mulla kuitenkin tuo G25 jo löytyy.
Tietäiskö joku jonku hyvän perus drifti setupin mistä vois sitten alkaa säätelee tarkemmi? En oo hirveesti tollasta tehny ite.
Pystyykö kavereille muuten lähettämään autoja GT5:ssa?
Pystyy.
Onko kaverilistassa sadan rajoitus?
!http://nsa20.casimages.com/img/2010/11/25/101125063252832950.jpg! !http://koti.mbnet.fi/sorwis/GT5/Ahrweiler%20-%20Street_7.jpg!
Hah :D Kyllä ne 200-250 premium autoa näyttää hyvältä mutta nämä muut sitten :D
Standard autoissa on aika paljon eroja. Niinku toi tossa ylempänä on varmaan huonoimmasta päästä.
PSN Arsestaja
lisää kuvii standard autoista, saa repeillä niille :'D
Kirjaudu sisään vastataksesi.