Gran turismo 5

Nikde
/

Kyllä se ennen joulua tulee.

(kukaan ei vaan osaa sanoa minkä vuoden joulusta puhutaan)

Pure Black40
/ /

Haistakaa sviddu PS-miehet!

Yksin olen, alapeukkua pukkaa. // No tulihan niitä!

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Haistakaa sviddu PS-miehet!

Yksin olen, alapeukkua pukkaa.

Mitä vielä, tollaset kommentit saa pelkkää yläpeukkuu täälläpäin :)

TehBigBunny wrote:

'Ei ole totta jos ei ole kuvia'

Eikö se nyt jo ala olemaan niin että tästä pelistä on olemassa vain kaksi uutista joilla on väliä.

a) Nyt se on kaupassa

b) Se on peruttu

Totta, mutta ite ainakin näkisin tämän vievän enemmän tonne a:n suuntaan, vai kuinka?

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Haistakaa sviddu PS-miehet!

Yksin olen, alapeukkua pukkaa.

Etkä ole. Sonya ei ole muualla kuin autossa rariona. Sekään enää pelaa kunnolla.

TehBigBunny
/

!http://cache.gawker.com/assets/images/comment/12/2010/11/140ed7414001e58bc30df42282511b30/original.gif!

OMGxan
/

itsellä tavoitteena säilyttää sekä forza että hommata ps3 ja logitech g27 ja GT5 ja suurin syy siihen on se että enne forzaa olin hyvinkin aktiivinen ps2 gt4 pelaaja.... sekä tietysti toi g27 tuki :D

Zolvi
/

Sony Computer Entertainment Europe on vahvistanut Gran Turismo 5:n uudeksi julkaisupäiväksi 24. marraskuuta.

Tällä kertaa päivämäärä pitänee paikkansa, sillä pelejä on jo toimitettu maahatuojan varastoon.

Jee!! tässähän pääsee pian pelailemaan. =)

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Uskotaanko sitten ku peli on kädessä? :D

No kun se on jo muutamien kädessä, kuvia ja videoita nähty. Mutta onhan tässä tietysti usko jo "vähän" hiipunu.

Autolista Ratalista

MrD St Jimmy
/ /

40 erilaista Skylleä, ei paha :) Noi gifit hidastaa tätä topicia aikas roimasti. Joutuu lataan öbaut minuutin mun 18MB netillä että tämä topicin sivu avautuu.

v7ville
/

Forza tulee olee paljon parempi luvuin 12 vs. 26! Uskokaa mun sanomaa. (Ja se ketä arvaa lukujen symbolismin, voittaa itselleen yllätyslahjan) :D

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Forza tulee olee paljon parempi luvuin 12 vs. 26! Uskokaa mun sanomaa. (Ja se ketä arvaa lukujen symbolismin, voittaa itselleen yllätyslahjan) :D

12 siitä, että seuraava Forza tulee 2012 ja Turismolle siitä, että seuraava tulee 2026?

jasamy
/

Ei kai se Ville nyt vaan meinaa ferrareiden määrää?

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Ei kai se Ville nyt vaan meinaa ferrareiden määrää?

Bingo!

Kirjaudu sisään vastataksesi.