Vastauksena käyttäjälle
Pure Black40
Näytä piilotettu viesti
Pure Black40 wrote:
Vakio paskalla.
Mitäs vikaa siinä on? on mulla niitä joo pari hajonnu joista toisen rikoin ite vahingos.. mutta sillon ku toimii niin on ihan ok, äänet kuuluu ehkä vähä turhan hiljaa..
Vastauksena käyttäjälle
Ganjabis Ankka
Ganjabis Ankka wrote:
Netistä vaan boxille tarkotettua headsettiä! mm. Turtle Beach
kiitti tiedost. en ees viel tiennyt turtle beachistä (en ole perehtynyt paljoakaan kuulokkeisiin).
Jos noi Ear force X41 hankkis "joululahjaks"
Vastauksena käyttäjälle
tappi
tappileipa wrote:
Mitäs vikaa siinä on? on mulla niitä joo pari hajonnu mutta sillon ku toimii niin on ihan ok, äänet kuuluu ehkä vähä turhan hiljaa..
LOL
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Siis tuo napsautetaan ohjain/ratin persauksiin ja täts it?
Rattiin ei välttämättä mee, mut pädiin kyllä. Tosta lähtee sit johto josta haarautuu usb ja 3.5mm plugi. Härvelin mukana tulee ryöstäjä, jolla saa napattua äänet rca johdoista.
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Mad Catziin pitäs upota. Mikä kauppaa noita täällä meillä päin vai pitääkö tilata ihan ulkomailta asti?
Itse tilasin Boostepin kautta. Tais olla halvin vaihtoehto. http://www.boostep.fi/
Maksoin itse pyöreet 29€, mut hinta on näköjään nostettu 34€.
Vastauksena käyttäjälle
jasamy
jasamy wrote:
Onko kellään kokemusta sopiiko noi rattiin?
Eikö sulla tullut sen ratin matkassa semmosta naurettavan pientä johdon pätkää? Meinaan mulla tuli semmonen johon voi sitten liittää tuon Steelseriesin mikäpälieonkaan kikottimen. Tosin mulla on nyt käytössä Turtle beatchin kuuloke sarja joten eipä ole sillekään johdolle käyttöä.