Forum - Finnish Racing League

F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

hulluseon

hulluseon 02.02.2011

  • 0
Vajaa viikko, että eiköhän nyt ajeta tällä kopilla, vaikka se osalle aiheuttaa oksennus refleksiä. Ei minusta kannata lähteä enää lykkäämään kauden alkua auton vaihtamisen kannalta.
vaiski75

vaiski75 02.02.2011

  • 0
Jes! Mä voin sutia Team FRC.n Pink Wagonin loppuun asti.. Mitä minä sanoin, ne oli viisaampia..
FINBULLET

FINBULLET 02.02.2011

  • 0
Nyt kun on neljä päivää kauden alkuun niin ei enää vaihdeta autoa.Ens kauteen vois sit toi Autonvalintaerityistoimikunta valita auton.
villek00

villek00 02.02.2011

  • 0
LORD HOPO wrote: Nyt kun on neljä päivää kauden alkuun niin ei enää vaihdeta autoa.Ens kauteen vois sit toi Autonvalintaerityistoimikunta valita auton.
Toisaalta tuo Autonvalintaerityistoimikunta (hih hih) on aika turha.. Tai sit se vaati kaverikseen Ratavalintaerityistoimikunnan ja Hostaamiserityistoimikunnan jne jne :)
TehBigBunny

TehBigBunny 02.02.2011

  • 0
Jengiä jotka ilmoittautuvat vapaaehtoisiksi testaamaan autoja. Mänttismentti voi sitten heitellä niille tiettyä autoja ja pyytää testiaikoja eri radoilta. Tulee mahdollisimman paljon dataa.
RauhaMees

RauhaMees 02.02.2011

  • 0
mä voin testata autoja
hulluseon

hulluseon 02.02.2011

  • 0
Ja mahdollisimman eritasoista porukkaa.
LakuFI

LakuFI 02.02.2011

  • 0
Mie voisin kanssa testailla! Edustaisin hienosti sitä huonompaa päätä.
Nikde

Nikde 02.02.2011 (edit 02.02.2011)

  • 0
Mä testaan iloliemin, eiku mielin. Niin ja tuo mun feedback ei ollu tarkotettu sillä että tätä autoo nytte ruettais mihinkään vaihtamaan. Siinä menis monet työtunnit hukkaan ainakin maalareilla. Mutta hitusen kaipaa tuota säädettävää alustaa, kallistelee aika hurjasti tämä kikotin, mutkassa kattoo pyöränkulmia niin ulompi rengas on camberiltaan plussan puolella ja sisempi jotain 3 astetta miinuksella, jännä juttu ettei oo pitoja keulassa...
Pure Black40

Pure Black40 02.02.2011

  • 0
Ej ehi testata millään...
zattwy

zattwy 02.02.2011

  • 0
Koskas näitä kokeiluja pitäs tehdä.Aikaa on tällä hetkellä hyvinkin kesään asti.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.02.2011

  • 0
zattwy wrote: Koskas näitä kokeiluja pitäs tehdä.Aikaa on tällä hetkellä hyvinkin kesään asti.
Mie luulen notta jos ny ensin saadaan tämä kausi alkuun :D Mutta ei ketään varmaan haittaa jos joku pikkusen suunnittelee sarjaa. Jos se ei osu SM-sarjaksi niin jotain mini-sarjaa ehkä. Seuraavaksi olisi kiva jos olisi muutama auto vaihtoehto, mielellään samalla vetotavalla (takapotku kai). PI:t ei tarvitse olla samat jos kierrosajat on kohillaan. Yksi ongelmallinen juttu on ollut huippunopeudet, autot voi olla hyvin samolla kierrosajoilla mutta kun toinen on suoralla hewletisti nopeampi niin se on heti parempi.
RauhaMees

RauhaMees 02.02.2011 (edit 02.02.2011)

  • 0
Mini SM :D
hulluseon

hulluseon 02.02.2011

  • 0
TehBigBunny wrote: Seuraavaksi olisi kiva jos olisi muutama auto vaihtoehto, mielellään samalla vetotavalla (takapotku kai). PI:t ei tarvitse olla samat jos kierrosajat on kohillaan. Yksi ongelmallinen juttu on ollut huippunopeudet, autot voi olla hyvin samolla kierrosajoilla mutta kun toinen on suoralla hewletisti nopeampi niin se on heti parempi.
Ja kun se toinen kulkee kovempaa suorilla niin voikos toisella sitten haastaa mutkissa? Mites nämä ETCC:n pääsarjan autot? Taitavat olla aikalailla tasavertaisia vaikka onkin etu, taka ja nelivetoja, vai olenko väärässä?
villek00

villek00 02.02.2011

  • 0
hulluseon wrote: Mites nämä ETCC:n pääsarjan autot? Taitavat olla aikalailla tasavertaisia vaikka onkin etu, taka ja nelivetoja, vai olenko väärässä?
Itse en lähtisi enää apinoimaan lisää kausia sieltä :)
hulluseon

hulluseon 02.02.2011

  • 0
Tarkotin lähinnä nyt että jos täällä meillä vaikka sovellettaisi tuota ideaa. Sen verran olen vakoillut sitä sarjaa kun ovat mainostaneet ihan vorssan omilla sivuillakin. PI arvot eivät ole balanssissa, mutta jos autot ovat, niin se on se tärkein juttu. Lähinnä siis tuota tasaisuutta autoihin olen tuossa ajatellut.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.02.2011

  • 0
Siitä sarjasta mie ton huippunopeus jutun otin, bemmi on varmaan parikybää nopeampi kuin voorti. Mie olen aina kysynnyt että onko ok käyttää samoja autoja. Olen ollut myös niitä suunnittelemassa/testaamassa.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 03.02.2011

  • 3
Nyt on kyllä muuttunut oma mielipide rajusti kun kävin testaamassa uudestaan autoa. Ekalla kerralla vielä tykkäsin, mutta jotain tämänhetkisestä tilanteesta kertoo se, että lopetin muutaman kierroksen jälkeen vitutukseen. Kaksi sanaa kuvaa autoa hyvin: puskee vitusti.
zattwy

zattwy 03.02.2011

  • 0
Nipsuhuuli wrote: Nyt on kyllä muuttunut oma mielipide rajusti kun kävin testaamassa uudestaan autoa. Ekalla kerralla vielä tykkäsin, mutta jotain tämänhetkisestä tilanteesta kertoo se, että lopetin muutaman kierroksen jälkeen vitutukseen. Kaksi sanaa kuvaa autoa hyvin: puskee vitusti.
Olit pikkasen laitamyötäsessä sillon ekalla kertaa ja tänään selvinpäin.Pikkasen varaat napanderia kisaan ja hyvin menee.
Capo26RS

Capo26RS 03.02.2011

  • 0
Kyllähän toi vähän hassu tötterö on. Tuli aika helposti mieleen vanha TopGear missä Tiff Needell näyttää kuinka "understeer understeer RS4 saadaan kääntymään mutkiin =)":http://www.quattroholic.com/2009/12/video-vintage-top-gear-tiff-needle.html

Write a post

Sign in to post a post.