Siks koska Potta on rikas.
Viimeisin peli-ostos?
Gran Turismo 5 on nyt uusin ostos.
@Te ihmettelijät: Omistan kummankin konsolin ja kummallakin konsolilla mulla on eri "kaveriporukka" joiden kanssa pelaan. PS3 puolella lähinnä IRL -kavereita, niin siksi ostin myös PS3:lle. (Jos nyt tarkkoja ollaan niin en ostanut noita pelejä samana päivänä. X360 version ostin julkaisupäivänä ja PS3 version pari päivää myöhemmin :P)
PS. ei nyt kumminkaan tarvitse pelivernereitä repiä ja alapeukuttaa :) Välillä sitä löytyy vähän ylimäärästä kyhnyä lompakosta.. ;)
Eikö tosiaan kukaan tiedä noista Amazon.uk tai Play.com toimituskuluista??
Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx
FIN xxDrifterxx wrote: Eikö tosiaan kukaan tiedä noista Amazon.uk tai Play.com toimituskuluista??
TehBigBunny wrote: Play.com issa hinnoissa on aina mukana postikulut.
Jos Amazon.uk sta tilaa niin kannattaa katsoa että se 25 puntaa / ~32 euroa tulee täyteen niin ei joudu maksamaan postikuluja.
Niin mitä vielä kaipaat?
No en aikonu ihan 30 eurolla ostaa pelejä, että paljonko tulee toimituskuluja jos ostan 10e pelin??
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=200396010 Tossa
Noniin nyt on UK:n
Alan Waken laitoin ostoskoriin ja kokeilin.
6.74£ tuli lisähintaa.
Amazonista vai Playsta?
Etkö sä vois ite kokeilla hoitaa tota? Täällä kyseleminen on paljon hitaampaa, kuin se, että ottasit ite selvää...
Ei toi siis mua haittaa, mutta ihmettelimpähän vaan.
Juuri kuten Sfinski sanoi.
Amazonista, PLAYSSA POSTIKULUT KUULUU AINA HINTAAN.
Se on mainittu jo aiemmin.
Selvä kiitoksia. onko toi Play sitten parempi?
Itse käytän BlahDVD Se ei enää ole niin halpa kuin Zavi tai Hut, mutta on luotettava ja nopea. Eivät ole vielä koskaa laittaneet käytettyä peliä kenellekään, toisin kuin nuo kaksi halvempaa liikettä. Ja on siellä esim. Mass Effect 2 ollut jo tammikuusta alle 20 €. Muitakin halpoja hintoja löytyy.
Viimeksi olen käyttänyt vain Verkkokaupan Ahvenamaan suoratoimitusta. Red Dead Redemption ja Fifa 11 sieltä ostettu halvalla.
Tulipas eilen ostettua SBK09 heräteostoksena Honkkarin alelaarista, vajaa parikymppiä makso. Sen verran kerkesin sitä kokeilemaan, et ihan kivalta tuntuu ajaa, aika haastavaa kun on kaikki realismiasetukset päällä/täysillä paitsi mutkissa opastavat suuntanuolet jätin vielä päälle kun on outoja ratoja. Uusin MotoGP oli ainakin demon perusteella hirveetä kuraa, mut tää SBK on kyl mun mielestä hyvä.
Miinuksina mainittakoon, että oman kuskin luominen puuttuu ja luokkia on vaan toi SuperBike luokka, kilpakumppanit on MotoGP:tä seurailleelle hiukan outoja nimiä.
COD Black ops. (59,90€ boxille) Single player pelattu veteraanil läpi ja onlines levu 25 tai 26. hyvä peli, netissä välillä vikaa mut se ei pilaa tunnelmaa. se että tuli siitä dead ops arcaden löytämisestä video oli hyvä asia. en ois ite älynnyt.
Tilasin Amazon.co.uksta GTA: chinatown wars (psp) ja 8 gb muistikortin.
Tilasin discshopista 3kk liveaikaa.
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote: COD Black ops. (59,90€ boxille) Single player pelattu veteraanil läpi ja onlines levu 25 tai 26. hyvä peli, netissä välillä vikaa mut se ei pilaa tunnelmaa. se että tuli siitä dead ops arcaden löytämisestä video oli hyvä asia. en ois ite älynnyt.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=45843 Siinä on Black Ops Xboxille 43e ja toimitus postilaatikkoon ilmaiseksi,
ja tuolta ilman toimituskuluja 40e
Kaverilta musta mikki ja ohjain 15€, väliin laitoin ohjaimen, jossa LB ja RB paskana.
Miten noita pädejä saa rikki... mulla on se pädi kun tuli boksin mukana, vähän ennen kun FM2 tuli.
toimiiks toi amazonilt tilattu live suomessa? kattelin vaa et 12kk anttilassa 69e ja amazonilla 34e huhhuh,,,
Niinpä, mullakin sentään juniori käyttää tota alkuperäistä langatonta ohjainta välillä stressileluna ja silti siinä ei ole toistaiseksi mitään vikaa...
Kirjaudu sisään vastataksesi.