Dirt 3

Ac3Way
/

No perkele, laitoin tilaukseen. Keskiviikkona sitten ryhmä pan...gymkhana siis. Hypin kaikkien yli kerralla!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ootas, masista kärsitty vasta 27 vuotta ja syntymä känni. Hitaasti tuloo tuo murha sitten.

=D

Ja jos sattuisi nyt käymään, että jostain kumman syystä et pidäkkään pelistä... Niin, minä kyllä tarjoan oluen jos toisenkin..

hulluseon
/

Sillon mä karautan sitä hauliheittimellä radalla. NFS:Shitin levylle kävi niin.

Alchemist FI
/

Tänään tipahti postiluukusta tämä, hyvä peli on kyllä.. Tullu pelailtua nyt koko ilta.

hulluseon
/

Enpä noitu. Ei ole kaupassa tämä peli ja en lähde etsimään kissojen ja koirien kanssa. Jatkan muuraamista.

Pytzi
/

kelläs kaikillä tää peli on nyt voitais joskus kisailla vähän netis

jimmykojootti
/

Microsoft teki edelliselle päivitykselle päivityksen joka saatta hajotta joidenkin 20G ja 60G boksien DVD-aseman jolloin boksi ei enään lue levyjä. Microsoft lupaa tietääkseni korvata kaikki hajonneet boksit uudella slim mallilla. tämmösiä huhuja olen vain kuullut :)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote: Microsoft teki edelliselle päivitykselle päivityksen joka saatta hajotta joidenkin 20G ja 60G boksien DVD-aseman jolloin boksi ei enään lue levyjä. Microsoft lupaa tietääkseni korvata kaikki hajonneet boksit uudella slim mallilla. tämmösiä huhuja olen vain kuullut :)

Tässä faktaa: Microsoft on tarjoutunut vaihtamaan konsolin uudempaan ja antamaan kaupan päälle vuoden ilmaista Xbox Live -aikaa.

Finski fani
/

Juu, tottahan se tuo. Erittäin harva boksi tosin hajoaa, ja niiden olisi pitänytkin jo hajota, sillä päivitys on ollut pihalla jo kauan. Mikkisofta ottaa muutenkin yhteyttä suoraan sähköpostiin tuon asian tiimoilta, jos immeeseltä lukija hajoaa...

tappi
/ /
Näytä piilotettu viesti
Pytzi
/ /

nyt kun on vähän pelannu niin kyllä toi ajettavuus on vaan se suurin ongelma

tosin mulla on se ongelma että kun laitoin vip koodin niin se tietenkin näköjään ei sitä halua jotenkin tunnistaa koitan päästä nettiin pelaan niin käskee laittaa vip koodin ja sit jos sen laittaa niin valittaa et on jo laittanu joku viisas nyt auttaa

Finski fani
/

Vau. Melkosta vuodatusta. Jos kokeilisit välimerkkejä vaikka aluksi, niin olisi mukavampaa lukea... =P

Ajettavuuden tosiaan pitäisi olla kohdillaan, että ajopelistä olisi mihinkään. ;)

Ac3Way
/

Hukutan Väiskin muumilimppariin, jos tässä on paska ajettavuus.

AJfin
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: nyt kun on vähän pelannu niin kyllä toi ajettavuus on vaan se suurin ongelma paitsi mulla

WWWWWWTTTTTTTTTFFFFF!!!?!?!?!??!?! :D

Pytzi
/ /

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

WWWWWWTTTTTTTTTFFFFF!!!?!?!?!??!?! :D

etkö niin kuin tajunnu en siis häxsi jos niin ajattelet ja muokkasin vähän kommenttia

Pytzi
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Hukutan Väiskin muumilimppariin, jos tässä on paska ajettavuus.

too leit väiski joi jo muumilimpparit

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Hukutan Väiskin muumilimppariin, jos tässä on paska ajettavuus.

Kahluuallas - check. Uimahousut - check. Uimalastit - check. Räpylät - check. Pillit - check.

Kirjaudu sisään vastataksesi.