mulla on jotenkin oudosti että vaikeimmat kisat on mun mielestä noi suomen en meinää niis pärjätä millään ja saakos minimapin tilalle mitenkään nuotteja
Dirt 3
10 päivä menöö tilaukseen, sitten mie voin joinata lobbyyn :D
Viikonloppuna pääsee ehkä pelaamaan tätä.Oisin eilen ostanut,mutta Prisman kassat ei toimineet.
HUOM HUOM!! Jos et halua pilata omaa kokemusta, älä lue. Paljastelen muutamia juttuja pelistä mitä muut eivät ole tässä vielä kertoneet.
No niin. Mie tuossa ihmettelin että onpa tehottomia autoja kun antaa lähteä luisuun, niin alkavat hyytyä. Sillä oli joku sikaniska asentanut LUISTONESTON RALLIAUTOON?! WTF?!?!11oneonekyssäri Paljon kivempi on nyt kaahata kun ei luistot täppää heti alkuunsa ja kyllä niitä pystyy ratilla vielä kiinni ottamaan, kunhan muistaa vähän pumpata. Kytkintä mäiskin kuitenkin joka vaihdossa jostain kumman syystä.
Autot ei välttämättä ole "ihan" autenttisia, mutta esikuvansa näköisiä. Maisemat on jotain aivan uskomatonta ja eka pätkä DiRT tourissa meni heti päin vilttua kun hokasin kuuluisan Keltaisen talon. Ja siellä oli myös hyppyri.
Gymkhana. Toiset tykkää, minä en nyt niin hirveästi. Enkä noista kirpuista tai kuormureista. Mutta rallicrossi vesisateessa tai lumisateessa on jotain hienoa.
No kun nyt en tilannut etukäteen, mutta kuitenkin semmoisen sain, mukana tuli myös VIP koodi. Mitä sillä saa? Autoja ja jotain ratoja(?). Autot jotka saa on paremmilla kokemuspisteillä ja mitä niillä tekee? Kasvattaa kuskin mainetta jolloin saa useampia maaleja.
Autot, mitä niistä voi sanoa? Niitä on loppujen lopuksi aika paljon. Fiat, Lancia, BMW, Toyota, Ford, Mini, Opel, Subaru yms. Ja luokituksia on paljon. B-ryhmää, Pikespeakkia, WRC jne.
Eli millainen peli tämä nyt sitten on? Ei missään nimessä samanlainen simu kuin RBR, mutta todella viihdyttävä arcade henkinen rallipeli. Jos omistaa DiRT ykkösen tai kakkosen ja niistä piti, kannattaa tämä hankkia. Pelattavaa on paljon, mutta itsensä toisto voi valitettavasti alkaa jossain kohtaa.
Kun joku kyllästyy tähän peliin, voin ostaa sen pois halvalla :D
Täyttä nannaa!! Kuulostaa, näyttää ja tuntuu hyvältä. Vähän niin kuin Megan Fox.
Pistetään pari mahtavaa videota, jotka kertovat loppujen lopuksi hyvinkin paljon koko pelistä kaiken olennaisen.
Ihan pieni kysymys.
Saako sellaisen kuvakulman ajoon,missä näkyy vähän konepeltiä?Silviisiin siis,kuten vorssassa saa.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Ihan pieni kysymys.
Saako sellaisen kuvakulman ajoon,missä näkyy vähän konepeltiä?Silviisiin siis,kuten vorssassa saa.
Saa..
Oisko tällä hetkellä ketään pelaamassa dirt:iä, voitas pistää jonkin sortin kisailua pystyyn...
Just kokeilen Gymkhanaa ekaa kertaa. Voisihan sitä tulla ajelee, jos saadaan porukkaa.
Pitäs vaan saaha muutama enemmän 4 kuskia vähintään, nii vois ottaa kisaa... vaikka nyt rupee kyllä pikku humalatila tekemään tulojaan, mutta eihän se estä rallin ajoa :)
On tuolla ainakin Pure ja Hartsa pelaamassa DiRT 3:sta.
mä voisin tulla kans
Missä tässä pelissä oikein on ne liiterit?!!? Kun yhden RX-kierroksen jälkeen ylänurkkaan ilmestyi tällänen 'WR', niin olis aika hauska nähdä tilastot jostain?
// No löysinpä ne, ja todellisuudessa olin sijalla 16000 ja jotain... Anteeksi häiriö.
Itse ihmettelin eilen samaa. Aina välillä tuli kierrosajan viereen 'WR', joten taitaa vaan bugittaa.
Tämäkin pitäisi hommata. Sitten peliä pystyy toki.
Tuli tämä tilattua.. Kaippa se tulee joskus ensi viikon aikana... Toivotaan että on hyvä ajaa ratilla.
ja nyt taas vähän kyselen tyhmyyttäni
voiko replayta tallentaa laittamatta tonne tubeen
ja voiko replaytä katsellessa vaihtaa autoa mitä katsoo
ja eikö todellakaan eses ralleihin saaa nuotteja minimapin siasta tuntuu et toi kartturi sanoo aina easy left/right
Itse käytän muija kartturia ja complex nuotitusta, toimii mielestäni ihan hyvin.
Replayssa ei voi vaihtaa toiseen autoon ja ilmeisesti replayta ei pysty tallentamaan kovalevylle, mikä on harmi.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Itse käytän muija kartturia ja complex nuotitusta, toimii mielestäni ihan hyvin.
Replayssa ei voi vaihtaa toiseen autoon ja ilmeisesti replayta ei pysty tallentamaan kovalevylle, mikä on harmi.
ookke mutta mistäs ton kartturin ja nuotikusen voi vaihtaa?
Mie hommasin tämän tänään.Pitää kokeilla huomenna tai maanantaina.Viikolla voisi jotain Live-hommaa kokeilla FRC:n porukan kanssa? Monta sinne kisoihin mahtuu?
Mie hankin myös tämän tänään. Olen halukas dirttailemaan koska vaan
Saan hankittua tämän sunnuntaina. Koko porukalla vaan ajeleen, tulee hauskaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.