Battlefield 3

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Myyttirotta

J4RSK4 wrote: Tuo matchmaking toimii muutenkin vähän miten toimii. Kannattaa melkeempä serverilistasta valita joku sopivan tuntuinen serveri ja mennä sitä kautta pelaamaan....Tuo lontoon murteella oleva ohje olettaa että käytössä on 32 bit win7 / Vista SP1 4+gb RAM ja ongelmana virtuaalisen osotekartan loppuminen kesken. Itsellä peli kaatuu aina ensimmäisellä käynnistyskerralla ennen kuin edes peliin asti pääsee. Toisella yrittämällä toimiikin sitten jo täydellisesti.

Onhan tossa serverivalikko? meet multiplayer -> server browser, sielt klikkaat filtterit miten haluat ja pistät search, löytyy listaa mistä valita.

ja tosiaan, yks neuvo on todellakin näyttiksen alikellotus, ei tarvii paljon, monilla on auttanu ku on hitusen tiputtanu kelloja näyttiksestä.

Itse vittuunnuin siihen ja ylikellotin kiusallakin.. ei o ollu ongelmia enää pariin kuukauteen :D

Myyttirotta
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Onhan tossa serverivalikko? ....

Enkös mä just niin sanonut =D

RauhaMees
/

En tiedä tietääkö porukka, mutta tällä hetkellä BF3 Close Quarters DLC ilmasena livessä.

EMM

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: En tiedä tietääkö porukka, mutta tällä hetkellä BF3 Close Quarters DLC ilmasena livessä.

EMM

Ja ihan mille tahansa alustalle. Originissa syöttää koodin BF3E3 niin pitäs tulla ihan noin vain.

zapekk
/

ITse tultu tätä pelailtua jonkin verran koneella mutta perkele ei ole nyt jaksanut, kun ruvennut kone thorttlaamaan.

Eli 50fps minuutin sitten 15fps 10 sekuntia...

Tänään katon jos tän sais putsattua. (Läppäri)

KKNGS
/

Jaa tämmönenki täällä on.

Tosiaan joo, aika aktiivisesti oon pelannu tätäkin peliä, suurin piirtein kaikissa assaultin aseissa on kaikki attachmentit...

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Jaa tämmönenki täällä on.

Tosiaan joo, aika aktiivisesti oon pelannu tätäkin peliä, suurin piirtein kaikissa assaultin aseissa on kaikki attachmentit...

Sehän kertoo taas sen että et pelaa kaikilla luokilla :)

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Sehän kertoo taas sen että et pelaa kaikilla luokilla :)

No sen verran että ei enää muuta avattavaa ole kun ne ihmeen service starit.

RauhaMees
/

Mie oon kaikki assaultin aseet ja reconin aseet avannu ja ehk 75% attachmenteista. Alotin engineerin ja supportin pelaamisen kuukaus sitte.

Pelaan boxilla sen 1-3 peliä per päivä (paitsi nyt kesällä)

Rintala
/

Taitaapi boxsilla olla kaikissa aseissa kaikki attachmentit ja vekotittimissa kans. PC:llä ei ihan vielä :D PS:llä ehkä perus aseet vasta auki :D

DarkWarjo
/

Mie tykkään nirhata pistoolein...

"2898 HANDGUN KILLS"

ja 220005 tappoo yhteensä...

ja top5 aseissa M1911 sijalla 2 :)

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Mie tykkään nirhata pistoolein...

"2898 HANDGUN KILLS"

ja 220005 tappoo yhteensä...

ja top5 aseissa M1911 sijalla 2 :)

Itekki tykkään pistooleilla mättää :) Tulee vähän haastetta ja on palkitsevampaa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.