Vieläkin mäkelän kaa samalla linjalla aika pitkälle.
Oon muuten tainnu pari Stallionii nähä tuos, dukesii o ikävä.
Luisuttelua ei tosiaa tarvi pahemmin harrastaa, mikä on kyl erittäin ikävää, mut nopeaa ajaminen taas tässä pelissä huomattavasti kivempaa ku iv:ssä.
vauriomallinnus on kyl tosiaa kovis vauheis turhan anteeksiantava, mut välil taas hieno ku vedät pari kertaa katon kautta ympäri ja osia lentää ympäri maakuntaa.
Yks ostettu ja pimpattu auto o hävinny johonki. TOSIN. ns. omat autot tallentuu esim. parkkipaikalle jättäes ja jos ne on ns. laillisesti pysäköity ni niitä kai EI hinata varikolle, eli voi olla et oon jättäny sen johonki parkkiin enkä muista mihin :D (yhden auton jätin samalla tavalla, onneksi muistin mihin ja hain pois.)
Biljardi puuttuu.. PERKELE!
Eli sanottasko näin: Todella paljon hyvää ja todella paljon uutta, mutta kuitenkin jotain pientä kivaa poistettu/jätetty laittamatta peliin.
Takuulla yks vuoden parhaista peleistä ja paras GTA. (SA tulee tosi lähellä kakkosena)
peliaikaa 26h ja noin 50prossaa tehtynä.. tuohon 50pros taitanee laskee pelkästää missut... tai sit hypyt/sillanalitukset jne ottaa tosi pienen prossan tosta..
pistäkää social clubis friend requestei jos haluatta.. solution013 oon mie.
ite pistelinki jo jokuselle tos.