No miepä voin pompata onlineen
GTA V
Jees, kiitokset vielä mukana olleille, oli antoisat sessiot ja alko hahmottaa pelin henkeä ja miten asiat käytännössä toimii jne. Tätä lisää!
Time spent with a 5 star Wanted Level 0d1h14min55s. Perus viikonloppu.
Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN
TrickHat FIN wrote: Time spent with a 5 star Wanted Level 0d1h14min55s. Perus viikonloppu.
Tricki on niin paha jätkä et riittää et ajaa poliisiaseman ohi niin tulee heti viis tähtee : P
Vastauksena käyttäjälle Rusty McSteele
Rusty McSteele wrote: Tricki on niin paha jätkä et riittää et ajaa poliisiaseman ohi niin tulee heti viis tähtee : P
Mie kun kuulin huhuja että se saa jo 5 tähteä siitä kun se tulee Onlineen..
Sjamyn rata oli hauska.Paras tähän asti.
130 h takana yksinpeliä ja ei vieläkään ole näkynyt Bobcatia. Ajelen ympäri noita alueita, joissa niitä pitäisi liikkua.
"JES, sieltä se Bobcat tulee vastaan!!"
Joku helvetin Karin Rebel se aina on...
:(
Niitä pyörii joskus siellä sataman ympäristössäkin.
!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4155/1oqscw_sF0yZcw-8AuAaow/0_0.jpg! Tihkuu seksiä. Vielä jos olisi Chevy.
:D Kyllä mun mielestä järjettömän korkeilla alustoilla varustetut pickupit ja jenkkimaasturit on enemmän pienimunaisten autoja. Sellasta siis alle :(
Tein sitten ekan ratani. Nimi: Decisions, decisions
Syy nimelle, Siinä on alun puolen radan verran vaihtoehtosia reittejäja lopussakin muutama vaihtoehtonen reitti... Ja muutama ylläri Ja riippuen reittivalinnasta lisää ylläreitä Itte oon alun puolikasta nähny ajettavan ainkin neljää eri reittiä, Ja luonnollisestikkin autovalinta vaikuttaa reittiin jota haluat käyttää.
Otettava huomioon... Hitusen maastoajoa mukana, joten mitään maantiekiitäjää ei kannata ottaa.
Ja sjamy. Pienimunaset ajaa jollain hiton hyperautoilla... Sportit nyt on jo siedettäviä... ja etuvedot on niille munattomille. (Ja en tarkoittanut tätä loukkaukseksi kauniimman sukupuolen edustajille.)
Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut
HLR Juggernaut wrote: ja etuvedot on niille munattomille. (Ja en tarkoittanut tätä loukkaukseksi kauniimman sukupuolen edustajille.)
Tuskimpa niitä hirveesti täälä FRC:llä käy :D
Ei sitä koskaan tiedä
Ite puhuin ihan irl autoilijoista. Perustelen GTA:n hyperautoani naishahmolla. :d
Vastauksena käyttäjälle bizarretrip
bizarretrip wrote: Jonnet jahtas mua tankeilla ja tilanne päätty siihen ku joku näistä neroista lahjotti +10000000 mun tilille.
Ilman jahtaamisia tilille ropisi n.200mil. Toivottavasti ei napsu bannia...
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Ilman jahtaamisia tilille ropisi n.200mil. Toivottavasti ei napsu bannia...
Joo mäkin sain tässä yksi päivä 300 milliä lisää. Tappaa pelin aika tehokkaasti.
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Ilman jahtaamisia tilille ropisi n.200mil. Toivottavasti ei napsu bannia...
Itelläkin sama.. Sais Rockstar oikeasti puuttua niihin jotka glitchaa, eikä niihin jotka on saanut rahaa, tekemättä mitään.
Tuommoset summat on varmasti ulkoisella ohjelmalla modattu. On kyllä tyhmää jos ulkopuolista rangaistaan haxxxerin takia.
Okei... sain 20 leveliä yhden missionin aikana. 0o
ööö? mikä missio semmonen on ?
kolmen tunnin deathmatch?
No selvästi joku mod/haxlobby. LTS jossa yhdestä taposta sai about 3 leveliä... ja mistä helvetistä noita 10milj. bountyjä tulee? Tänään ollu kolmessa sessionissa missä jollekkin tullut tommonen ihan järjetön bounty.
Muuta mukavaa mitä huomasin, npc ajoi Entityllä onlinessa.
Nythän oli joku Rockstar viikonloppu niin sai kaikkea ylimääräistä ja alennusta, mutta nuo ovat kyllä jotain huijauksia. Toisessa clubissa, jossa olen niin on varmaan noin 50 henkilöä yllättäen saanut rahaa tilille aivan helvetisti.
Yritäppä tehdä helvetisti missioneja että saat kalliin ja erikoisen auton, sitten niitä tulee 5 vastaan, ja kaikki on ostettu modatuilla rahoilla. Jeejee.
Kirjaudu sisään vastataksesi.