Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Tällä omalla koneella hostaan ja pelaan. Välillä täytyy sulkea, mutta enköhän minä pelaa samoihin aikoihin tätä kun muutkin. Ilmotelkaa vaan koska laittelen servun päälle.
//Jos sitä alotettais joku rojekti? Tai sitten vaan rakennellaan kaikenlaista joka puolelle.
Heh tuossa omassa servullani oli syntypaikkana meren pohja ja sen jälkeen vain korkeita vuoria ympärillä. Kesti hetken aikaa, että pääsi edes tasaiselle maalle.
Voisihan sitä jonkun kylän rakentaa, tai vuoristoradan/metroverkoston jolla yhdistetään vaikka eri talot/projektit toisiinsa.
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Tällä omalla koneella hostaan ja pelaan. Välillä täytyy sulkea, mutta enköhän minä pelaa samoihin aikoihin tätä kun muutkin. Ilmotelkaa vaan koska laittelen servun päälle.
//Jos sitä alotettais joku rojekti? Tai sitten vaan rakennellaan kaikenlaista joka puolelle.
pääseekös sun servulle laittomalla pelillä? ku ennenkuin ostan kokoversiota niin voisin kuitenkin kokeilla tuota nettipeliäkin? jos pääsee niin oon ehdottomasti jossain rojektissa mukana!
Vastauksena käyttäjälle
jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
pääseekös sun servulle laittomalla pelillä? ku ennenkuin ostan kokoversiota niin voisin kuitenkin kokeilla tuota nettipeliäkin? jos pääsee niin oon ehdottomasti jossain rojektissa mukana!
Sen näkee kokeilemalla. Säädän servun asetuksia, niin sitten pitäs päästä laittomat käyttäjätkin. (..tai niin tuossa yhdessä ohjeessa varotellaan, että servulle saattaa päästä hakkeroituja käyttäjiä)
////NYT pitäis toimia. Elikkäs 83.245.147.57:25565 on IP.
//////Disconnecting matofako [/xxxxxxxxxx]: Outdated client!
Vastauksena käyttäjälle
jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
onkos se nyt kokoversio sit?
Kuulemma jonkun kokoversion latas netistä. Täällä me jo rakennellaan.
Vastauksena käyttäjälle
RennSportAMG
Driver181 wrote:
Mist kirjotettii =D
Kato kontrolleista.