Richard Burns Rally.

Mace
/ /

EDIT: ei menny ihan putkeen, pytsillä ei ladannu radat, räyhällä oli kytkin ongelmia, ite ajelin muuten vaa ojissa :D

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: EDIT: ei menny ihan putkeen, pytsillä ei ladannu radat, räyhällä oli kytkin ongelmia, ite ajelin muuten vaa ojissa :D

ite ajellu ilman nuotteja ku unohtu pistää päälle, onpahan jännitystä ku ei oikeen muista miten ja minne mikäkin mutka kääntyy :DD eikai tää nyt niin vakavaa ole :)

Mace
/

Aa-a :D

Kai sitä vois täs jossai vaihees vie ajellakki.

Hookkis
/

Jos ennen sm kisoja vielä. Ilmotkaa täällä viimeistään 15min ennen ekan pätkän alkua ;D

Mace
/

Pistetään seittemäks joku, auto/rata ehdotuksia?

IIPPONEN
/

Macela94 wrote: Pistetään seittemäks joku, auto/rata ehdotuksia?

Mulle ihan sama, kunhan jotain soraa ajetaan :D

Mace
/ /

19:00 alkaa FRC Rally 2, autoina "Group H"

Englannin pätkää, ja yks Australia.

Salasana on taas "forza"

IIPPONEN
/

Macela94 wrote: 19:00 alkaa FRC Rally 2, autoina "Group H"

Englannin pätkää, ja yks Australia.

Salasana on taas "forza"

Tais olla Macelal jääny rbr aika koneeseen ku meinas tunti sit olla jo ajamas ;)

Mace
/

Juuh, vähä sekottaa toi ku joutuu tunnilla siirtää kelloa. :D Pitää tota eventtiäki tehdes kahtee kertaa miettiin että koska se ny alkaakaa.

Mace
/

7 min päästä lähtee, josko olis tasasempaa nytte ku kaikilla takavedot :D

Kai mää ton Australian kynnän jossai mettissä..

Hookkis
/

Mä sähläsin jo.. Piti menjnä laittaa nuotit päälle. Menikin jo ek1.. Joten mun tilana näkyy keskeyttäny kokoajan. Mutta ek aika pitäis silti näkyy..

Mace
/

Mulla vie täytyy 3 min venata, tietysti jos siirtäisin kelloa 3 min eteenpäi nii pääsisin samantien..

Hookkis
/

En mäkään ois oikeesti päässy. Mutta menin alkuperäiseen peliin.. Siks pugas

Mace
/

Heitin "Gravelin" noihin, olis visii pitäny laittaa "Normal"..? soon ny tommosta vaaleeta.

No, suht tasasia aikoja noillaki tulee, vaikeempi vaa erottaa tietä.

IIPPONEN
/

Macela94 wrote: Heitin "Gravelin" noihin, olis visii pitäny laittaa "Normal"..? soon ny tommosta vaaleeta.

No, suht tasasia aikoja noillaki tulee, vaikeempi vaa erottaa tietä.

joo, enskerralla sit ihan vaan normal modilla ;)

Mace
/ /

Semmoset ajot, oli ihan mukavat. Kiitokset ajaneille :)

Tulokset, vaikka eipä noissa ihmettelemistä ole.

!http://i5.minus.com/iO2RJITWcZFjp.png!

Hookkis
/

Illalla olisi tarjolla H-Ryhmän kilpailu. Ensimmäinen ek alkaa 19.15. Ilmottelen vielä jos tarvii salasanaa yms.. Kilpailun pitää VirtualMotorsportsin jäsen. Ei ole arvokilpailu.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Hookkis

Hookkis wrote: Illalla olisi tarjolla H-Ryhmän kilpailu. Ensimmäinen ek alkaa 19.15. Ilmottelen vielä jos tarvii salasanaa yms.. Kilpailun pitää VirtualMotorsportsin jäsen. Ei ole arvokilpailu.

Messissä! :D

RauhaMees
/

Voipi olla että minäkin osallistuja listalta löydyn. Riippuu miten noi videot saan tehtyy.

Hookkis
/ /

Korjausta. Kisa alkaa klo 20.15

Ei salasanaa. "lobbyyn" pääsee siis jo klo 20.00

Kirjaudu sisään vastataksesi.