EDIT: ei menny ihan putkeen, pytsillä ei ladannu radat, räyhällä oli kytkin ongelmia, ite ajelin muuten vaa ojissa :D
Richard Burns Rally.
Ajaako porukka vielä? Vois tulla koittaa :D
Vastauksena käyttäjälle Mace
Macela94 wrote: EDIT: ei menny ihan putkeen, pytsillä ei ladannu radat, räyhällä oli kytkin ongelmia, ite ajelin muuten vaa ojissa :D
ite ajellu ilman nuotteja ku unohtu pistää päälle, onpahan jännitystä ku ei oikeen muista miten ja minne mikäkin mutka kääntyy :DD eikai tää nyt niin vakavaa ole :)
Aa-a :D
Kai sitä vois täs jossai vaihees vie ajellakki.
Jos ennen sm kisoja vielä. Ilmotkaa täällä viimeistään 15min ennen ekan pätkän alkua ;D
Pistetään seittemäks joku, auto/rata ehdotuksia?
19:00 alkaa FRC Rally 2, autoina "Group H"
Englannin pätkää, ja yks Australia.
Salasana on taas "forza"
Juuh, vähä sekottaa toi ku joutuu tunnilla siirtää kelloa. :D Pitää tota eventtiäki tehdes kahtee kertaa miettiin että koska se ny alkaakaa.
Tuun vetää pojille jäljet selkään ;)
7 min päästä lähtee, josko olis tasasempaa nytte ku kaikilla takavedot :D
Kai mää ton Australian kynnän jossai mettissä..
Mä sähläsin jo.. Piti menjnä laittaa nuotit päälle. Menikin jo ek1.. Joten mun tilana näkyy keskeyttäny kokoajan. Mutta ek aika pitäis silti näkyy..
Mulla vie täytyy 3 min venata, tietysti jos siirtäisin kelloa 3 min eteenpäi nii pääsisin samantien..
En mäkään ois oikeesti päässy. Mutta menin alkuperäiseen peliin.. Siks pugas
Heitin "Gravelin" noihin, olis visii pitäny laittaa "Normal"..? soon ny tommosta vaaleeta.
No, suht tasasia aikoja noillaki tulee, vaikeempi vaa erottaa tietä.
Semmoset ajot, oli ihan mukavat. Kiitokset ajaneille :)
Tulokset, vaikka eipä noissa ihmettelemistä ole.
!http://i5.minus.com/iO2RJITWcZFjp.png!
Illalla olisi tarjolla H-Ryhmän kilpailu. Ensimmäinen ek alkaa 19.15. Ilmottelen vielä jos tarvii salasanaa yms.. Kilpailun pitää VirtualMotorsportsin jäsen. Ei ole arvokilpailu.
Mukana kans.. :)
Voipi olla että minäkin osallistuja listalta löydyn. Riippuu miten noi videot saan tehtyy.
juu itekki tuun jos laitteet toimii ja ehin
Korjausta. Kisa alkaa klo 20.15
Ei salasanaa. "lobbyyn" pääsee siis jo klo 20.00
No sehän meni hyvin.. ei moro.
Kirjaudu sisään vastataksesi.