- 9
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 2 - Pisteet
"Siitä!":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AlJwpwf-H6MDdGZBMTJzNWlpX0V3cXVuUUJfcTBOZWc#gid=0
*Näin Tsukubaan:*
velliperse – PI 560
tuning man – PI 560
Nipsuhuuli – PI 570
Storkki – PI 570
Nikde – PI 570
- 0
Aika rankalta tuntui toi 35 PI:n pudotus. Ei ollut Volvo ollenkaan enää hyvä. Käytännössä joutui karsimaan kaiken pois lukuunottamatta sääntöjen tarkoittamia pakollisia osia.
- 1
Rankaa sen pitää ollakin. Rankimmin vaikuttaa Vauxhalliin. Siinä korkein PI noilla pakollisilla palikoilla.
- 1
miun mielestä sm:mässä pitäis ajaa kaikki tasavertasilla autoilla ja jos joku olis nopeempi niin sitten olis ja voittais. Enemmän jokkikseen sopii nämä tasoituksen. Mutta se on vaan mun mielipide
- 4
Pytzi wrote: miun mielestä sm:mässä pitäis ajaa kaikki tasavertasilla autoilla ja jos joku olis nopeempi niin sitten olis ja voittais. Enemmän jokkikseen sopii nämä tasoituksen. Mutta se on vaan mun mielipideKyllähän oikeissakin ratasarjoissa tulee menestymispainoja yms tasoittamaan kilpailua. Mun mielestä varsin fiksu systeemi. F3SM2 kausi oli yks tasasimmista juuri PI-tasoitusten vuoksi.
- 2
Päivitetty Laguna Secan jälkeen.
Näin Indianapolikseen:
djrunkkari – PI 560
warcry – PI 560
Mr Grey – PI 570
Nikde – PI 570
Nipsuhuuli – PI 570
- 2
Päivitetty Indianapoliksen jälkeen!
*Näin Tsukubaan:*
velliperse - PI 560
tuning man - PI 560
Nipsuhuuli - PI 570
Storkki - PI 570
Nikde - PI 570
- 1
Päivitetty Tsukuban jälkeen.
*Bernese*
DJ - PI 560
Storkki - PI 560
Nikde - PI 570
TuneMan - PI 570
Velliperä - PI 570
Muut - PI 595
- 1
Ja mää ku aattelin et ens kisan sais jo ajaa täydel PI:llä, noh, näillä mennään :D
Nää jotku *nössöt* jättää skabat välii ku vähä PI rankkua tulloo, ei ole hyvä tämmöinen.
- 1
No joha o. Minä muka pisteissä toisena.
- 1
Sepäs oli nopeaa. Jee tuttu, vakaa ja turvallinen *PI560*
Nikde wrote: Nää jotku *nössöt* jättää skabat välii ku vähä PI rankkua tulloo, ei ole hyvä tämmöinen.Onneksi niillä pysyy viä rankut :) EDIT: Noin vain 30 pistettä otettiin kiinni :O
- 5
djrunkkari wrote: Sepäs oli nopeaa. Jee tuttu, vakaa ja turvallinen *PI560* Onneksi niillä pysyy viä rankut :)Juu, mun puolesta saavat skippaa seuraavanki skaban :D:D:D
- 1
Nikdellä ollu eniten PI rankkua :D berneses kolmas kerta :D
- 2
Still hanging there... Ois varmaa ollu enempikin ilman Mugellon lagipiikkiä...
- 3
"Bernesen jälkeen!":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AlJwpwf-H6MDdGZBMTJzNWlpX0V3cXVuUUJfcTBOZWc#gid=0
NÄIN MAPLEEN
DJ - PI 560
Nikde - PI 560
bizarre - PI 570
Lohes - PI 570
Exami - PI 570
Muut - PI 595
- 0
JES!
- 5
Nyt pääsee maistaa sitte oikee kunnon rankkua! :)
- 3
Storkki wrote: JES!saat alapeukun
- 1
Nikde wrote: Kyllähän oikeissakin ratasarjoissa tulee menestymispainoja yms tasoittamaan kilpailua. Mun mielestä varsin fiksu systeemi. F3SM2 kausi oli yks tasasimmista juuri PI-tasoitusten vuoksi.Ihan sekavia on taas menny suustaan päästämään, lainkaan hyvä!
- 0
MITÄ! meikällä PI tasotus :DD