GrassRuuts - Höpötystä

Terror80
/

Nopsaa kysäisen, miten toi raha-asia menee, jos korvaan kikottimeni Sport-osan Race-osalla? Saanko Sport-osasta jotain rahnaa takaisin ihan automatic vai laitanko torille myyntiin?

Toisaalta, voishan sen osan pitää hallussa jos päätyy myymään koko ajokin niin voipi silloin mainita kaikki palikat jota kippoon onpi hommattu.

MehuSukka
/

Sun pitää laittaa se tonne "nettivaraosaan" jos haluut siitä kahisevaa, muute se jää pyöriin sun talliin.

Huutelen samalla notta millon rintsi laittaa sen sarjan pystyyn?

Terror80
/ /

Vastauksena käyttäjälle MehuSukka

MehuSukka wrote: Sun pitää laittaa se tonne "nettivaraosaan" jos haluut siitä kahisevaa, muute se jää pyöriin sun talliin.

Oolrait. Pitänee nettivaraosaa harkita... C-luokkaisesta jää platform ja drivetrain kamaa ylimääräiseksi jos viikonlopun aikana päivittelen kippoa.

Tänks.

vaiski75
/

Laitoin Tuomolle 7000€ ja näkyy minun tallista tuo tapahtuma..

Tuomolle iso kiitos lainasta!

Tuomo33
/

No roblemos Vaiski. Jos joku muukin lainaa tarvitsee, niin varmasti onnistuu. Inhimilisissä ,äärissä tietenkin.

Ja kysymys.

Jos ostan lisää talli tilaa, saanko vuokrata auto paikan/paikkoja muille ?

joonas6
/

Minä haluaisin nyt kysäistä nuista moottorin vaihdoista. Kun minä vaihdoin tuohon Volvoon Tuon S60-R koneen niin minä olen ostanut kaikki osat moottoriin sen mukaan mitä ne siinä S60-R on eli B-luokan mukaan, mutta osa ihmisistä sanoo että näin ei tarvitse tehdä, vaan voi ostaa D-luokan hinnoilla osat myäs moottoriin. Muttä jos auto josta moottori on peräisin on isommasta luokasta niin eikäs ne moottorin osat mene sen auton mukaan????

Rintala
/ /

Vastauksena käyttäjälle joonas6

joonas6 wrote: Minä haluaisin nyt kysäistä nuista moottorin vaihdoista. Kun minä vaihdoin tuohon Volvoon Tuon S60-R koneen niin minä olen ostanut kaikki osat moottoriin sen mukaan mitä ne siinä S60-R on eli B-luokan mukaan, mutta osa ihmisistä sanoo että näin ei tarvitse tehdä, vaan voi ostaa D-luokan hinnoilla osat myäs moottoriin. Muttä jos auto josta moottori on peräisin on isommasta luokasta niin eikäs ne moottorin osat mene sen auton mukaan????

Menee niiden D luokan osian hinnoilla..

Tsukka, 15. päivä ajattelin aloittaa kauden..

Akezu92
/

Olisko kenelläkään Grassruuts jäsenellä M3 GTR.ää myytäväksi. Keräilisin noita bemareita ja GTR puuttuu. Tai jos on edes tieto, et miten sen saa, niin riittää sekin. :)

joonas6
/

Monestikkohan tästä asiasta on sanottu...... UNICORN AUTOJA EI VOI LÄHETTÄÄ EIKÄ MYYDÄ MUILLE TANA. Ei mulla muuta

hulluseon
/

joonas6 wrote:

UNICORN AUTOJA EI VOI LÄHETTÄÄ EIKÄ MYYDÄ MUILLE TANA.

Elä huuvva.

RauhaMees
/

Haluisko joku ostaa multa pois noi molemmat autot? (Joku 40k ois kiva summa rahaa :) )

Eli toi mun MX5 ja Genesis. Siinä on yli 65000€ arvonen paketti.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Rintala

Rintala wrote: Joku haluu uuden Scionin? :D

En halua. Mistä sellasta sait päähäs :DD

joonas6
/

Myy toinen pois ja ota tuomolta 20 tonnia lainaa. kyllä tuomo lainaa sillä on rahaa.

RauhaMees
/ /

Saisin rakennettuu kisalaitteen ku myisin noi molemmat tohon hintaan. Enkä viitti ottaa lainaa ku se ei oo hyväks. ^Siihen voi jäädä koukkuun^

//tai sitte myyn tepolle noi laitteet ja venaan palkkapäivää.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle MehuSukka

MehuSukka wrote: Ihan kivasti laittaa räyhä päiväksi sukuballe 17.8.

Kuulin huhuja että perjantai ja viikonloput eivät ole paras ajan kohta. Mutta harkitsen asiaa.

RauhaMees
/

On muuten aika syvältä mennä päivittää pankkitietoja puhelimella, ku on nii paljo tavaraa tuolla autotalli topicissa.

Akezu92
/

joonas6 wrote: Monestikkohan tästä asiasta on sanottu...... UNICORN AUTOJA EI VOI LÄHETTÄÄ EIKÄ MYYDÄ MUILLE TANA. Ei mulla muuta

Oolrait. Kerta riittää. Tietäneekö kukaan, miten kyseisen auton saa. Joku event, tms?

FINBULLET
/

Omat autotallit ois jees.Helpottais käytettävyyttä huomattavasti.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Omat autotallit ois jees.Helpottais käytettävyyttä huomattavasti.

Jebulis

Pottae
/

Tuota ideaa on pohdittu jo pitkään ja ehkä pistetty jo aluilleen. Katsotaan miten se etenee.

Kirjaudu sisään vastataksesi.