GrassRuuts - Höpötystä

joonas6
/

Niin tuota pystyikö niitä autotalleja myymään? Vastausta odoteltu viikko?

Pottae
/ /

Ei ..tai ainakaan minä en näe siinä mitään järkeä.

Pottae
/ /

Talleja ei aleta myymään, kun ei niistä tarvi mitään "kuukausimaksua" maksaa.

//Ja tuo 2.0 tulee heti kun saadaan autotalli asiat järjestykseen. Näin tiedoksi kaikille.

RauhaMees
/ /

Laitan tännekin sedonan palkinnot:

Time Attack:

1. Mehusukka 3000€
  2. Rintala 2000€
  3. Joonas 1000€
  4. Pytzi
  5. Kingis
  6. Rayha
  7. Macela
  8. Jupe

Drifting:

1. Macela 3000€

2. Joonas 2000€

3. Jupe ja Mehu 500€/naama

4. Finland

5. Pytzi

6. Potta ja Kingis

Bonus palkinnot:

BACKWARDS!! Potta 500 €

paras kuva Pytzi 500 €

Tulokas Finlanddrifter 500 €

Paras kuva sarja Macela 800 €

Mysteeri??????? Finlanddrifter 250 €

Ennen kuin joku kysyy mikä toi Mysteeri?? on, nii kerron sen teille.

Mysteeri on minun pieni mysteeri palkinto jonka alkuperää en kerro kenellekkään (En edes muille managementissa). Mysteerin saa tekemällä tietyn asian ratapäivillä.

Ei mulla muuta tällä kertaa. Illan jatkot :)

Pytzi
/

Sirpalle pieni vinkki, että tuunaa niitä autoja vähemmän ja laittaa vähän halvemmalla, niin joka saattaisi jopa ostaakkin.

KKNGS
/

Rintala. Lukitsetko sanomasi luokkajärjestelmän seuraavaan cuppiin: F-C B-S R1-unlimited? Vastaa mahd. nopeasti, polttelee jo tuo turpo tuossa käessä.

MehuSukka
/ /

Siellä Sebringillä oli puhetta notta jotain F-B, A-S olis ainakin ja R3-Unlimitedi kokonaan bois ellei sinne tuu väh. 3 jannua ^siellähän on tasan yks tän kauden jälkeen^ ellei muuta mieltään hän. Mutta saa vahvistaa nämä luokat itse rintzikka.

// Eli Lotuksien aika on ohi :)

FINBULLET
/

Kelle lähetän Tepolle myydyn auton?Lähetänkö Räyhälle vai kelle?

Rintala
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

KingPlayer10 wrote: Rintala. Lukitsetko sanomasi luokkajärjestelmän seuraavaan cuppiin: F-C B-S R1-unlimited? Vastaa mahd. nopeasti, polttelee jo tuo turpo tuossa käessä.

F-B, A-S ja R3 - Unlimited. Mutta, jollei kyseiseen luokkaan tule minimissään kolmea osallistujaa niin luokka perutaan. Silloin saat siirtyä luokkaa alemmas tai ylemmäs. Eli tod.näk tullaan ajamaan vain A-S luokka. Ja silloinkin kaikilla kumminkin S luokan autot...

FINBULLET wrote: Kelle lähetän Tepolle myydyn auton?Lähetänkö Räyhälle vai kelle?

Minulle laitat sen. Ja muistathan että siitä on vielä vähän keskustelut kesken ;) Kerrot että kaupat lyödään lukkoon.

SirpaRuohojuuri
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: Sirpalle pieni vinkki, että tuunaa niitä autoja vähemmän ja laittaa vähän halvemmalla, niin joka saattaisi jopa ostaakkin.

Nyt saat sinä puolestasi pienen vinkin ;) Nuo autot ovat niissä olevilla osilla käytännössä ~30% halvempia mitä jos ostat itse auton / virität. Eihän siellä ruveta F luokan datsuneita myymään.

Onko sinusta 29 000€ liian paljon autosta joka maksaa 24 000€ uutena ja jossa on 15 000€ edestä osia kiinni?

Pytzi
/

no eihän noi toki liian kalliita ole, mutta moni varmaan tykkää gräsrootsissa rakentaa ite sen auton. Onhan ideakin "build not bought", vaikka saahan sitä autoa toki muokattua sitten haluammaallaan tavalla. ^ja ei niis f-luokan datsuneis mitään vikaa oo!!^

SirpaRuohojuuri
/

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: , mutta moni varmaan tykkää gräsrootsissa rakentaa ite sen auton. Onhan ideakin "build not bought", vaikka saahan sitä autoa toki muokattua sitten haluammaallaan tavalla.

Onhan se näinkin. Mutta eihän kukaan pakota ketään ostamaan yhtään autoa tuolta kaupasta ;) Mutta jos sinne sattuu tulemaan auto mitä olet itse miettinyt ostavasi niin voithan tosissaan poistaa autosta osia / lisätä niitä ja silti pääset halvemmalla.

Asia loppuun käsitelty

KKNGS
/

En ole vieläkään varma, ja täällä on tätä kysytty varmaan, mutta: Jos myy vanteet osakaupassa, niin käykö ne kaikkien classien autoon?

RauhaMees
/

käy, kunhan ne laitetaan saman kokoisina siihen toiseen autoon.

KKNGS
/ /

HUIIII Tohon KurAcuraan kun laitto pikkasen tehoa, forssasiiven ja korisarjan nii se jopa on: -Hauska ajaa -Hieno

FINBULLET
/

Ei tykätty kun otin Porschen.Vai oliko kyse siitä kun vaihdoin Rabbitin pois?Sehän oli ollut jo jonkin aikaa mulla.Otin kyllä opikseni siitä autojen vaihto episodista.Tein sen tiedostamatta enkä tarkoituksella.Virjheitä me kaikki tehdään.Tiedostamatta tai tiedostaen.

Pottae
/

Samalla tavalla kun "IRL" löytyy täältäkin näitä kateellisia joilla ei ole "varaa" ostaa aina uusia autoja.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle Finlanddrifter

Finlanddrifter wrote: Koskas joku jaksais järjestää ihan mitä vaan grassruuts kisaa?

FixediFix

Kirjaudu sisään vastataksesi.