GrassRuuts - Höpötystä

Mace
/ /

En kerkii tulee just tällä sekunnilla ajeleen, 10-30min päästä kyllä.

Koska ei ole autoa, voin ottaa kuvaa, paska mikki ette saa selvää Partys jeejee.

DarkWarjo
/

Häätyykö kattastaa jos ei oo muutoksia?

(eli suomeksi, joudunko raahautuu boxille?)

KKNGS
/

Oisko täällä joku, kuka viittis tehä tonnin eestä miulle tohon säxää maalit jne, koska miulla on 1000€:n eestä ilmasia tarroja. (Eiks se oo sillee et se kuka maalaa saa ton tonnin vaikomitenhähpottatairäyhä?)

Rintala
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Oisko täällä joku, kuka viittis tehä tonnin eestä miulle tohon säxää maalit jne, koska miulla on 1000€:n eestä ilmasia tarroja. (Eiks se oo sillee et se kuka maalaa saa ton tonnin vaikomitenhähpottatairäyhä?)

Kysy Lohekselta tai villeltä..

FINBULLET
/

Eikö Teppo haluis hyvää Saleenia? Kutittais joku muu auto.Hyvä auto on,mutta haluis jo muuta.

MehuSukka
/

Vilttu ku en osaa päättää, teenkö bemmiin Heineken-, Jägermeifter- vai GoPro-maalit? Mittään sotaitkutasoa ei tule olemaan nämä.

^Sanovat notta liikaa oon tehny GoProta, OLLENKAAN PIDÄ PAIKKAANSA SE.^

Mace
/

Oliko se niin että saan 800€ jos pistän tänään vielä videon (vartti aikaa) entryistä vaikka? Vai onko seuraavaan perjantaihin aikaa?

Jupe San
/

Oisko luisu kuskeilla kiinnostusta perjantaina kokoontua ajamaan klo 17-19 välillä? Ajettais Infineon eri grassroots pätkiä letkassa.

Akezu92
/ /

Tuli tossa mieleen, että olin lukevinani jostakin, että GrassRuutsissa olis ollut HP- rajoitukset, mutten kyllä tolta "Jotain aivan muuta" osiosta löytänyt, voisko joku laittaa linkin, jossa näkyis noi rajoitukset kilpailuihin :)

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle Akezu92

Akezu92 wrote: Tuli tossa mieleen, että olin lukevinani jostakin, että GrassRuutsissa olis ollut HP- rajoitukset, mutten kyllä tolta "Jotain aivan muuta" osiosta löytänyt, voisko joku laittaa linkin, jossa näkyis noi rajoitukset kilpailuihin :)

Lukee kilpailun tiedoissa

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

jupe wrote: Minä ja pökäle täällä jo ajellaan luisua..

Mie tuun ja

Rintala
/

Kiinnostaisiko ketään ennen kisaa lähteä hakemaan -viittäsataaeuroa- kuvauskulmia?

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Rintala

RIntala wrote: Kiinnostaisiko ketään ennen kisaa lähteä hakemaan -viittäsataaeuroa- kuvauskulmia?

Mä pääsen vasta boxille klo 2 jälkeen. Jos joku haluais sillon tulla.

KKNGS
/

Onko siellä joku ajeluporukka nythen niin vois räpsää pari kuvaa??

Kirjaudu sisään vastataksesi.