En kerkii tulee just tällä sekunnilla ajeleen, 10-30min päästä kyllä.
Koska ei ole autoa, voin ottaa kuvaa, paska mikki ette saa selvää Partys jeejee.
En kerkii tulee just tällä sekunnilla ajeleen, 10-30min päästä kyllä.
Koska ei ole autoa, voin ottaa kuvaa, paska mikki ette saa selvää Partys jeejee.
Ämkolone lähti katsastettavaksi kivasti.
Häätyykö kattastaa jos ei oo muutoksia?
(eli suomeksi, joudunko raahautuu boxille?)
Kalantti meni pottaelle.
Ostakaa Saleen.Hyvä grippiin tai driftiin.
Oisko täällä joku, kuka viittis tehä tonnin eestä miulle tohon säxää maalit jne, koska miulla on 1000€:n eestä ilmasia tarroja. (Eiks se oo sillee et se kuka maalaa saa ton tonnin vaikomitenhähpottatairäyhä?)
Vastauksena käyttäjälle KKNGS
KingPlayer10 wrote: Oisko täällä joku, kuka viittis tehä tonnin eestä miulle tohon säxää maalit jne, koska miulla on 1000€:n eestä ilmasia tarroja. (Eiks se oo sillee et se kuka maalaa saa ton tonnin vaikomitenhähpottatairäyhä?)
Kysy Lohekselta tai villeltä..
Eikö Teppo haluis hyvää Saleenia? Kutittais joku muu auto.Hyvä auto on,mutta haluis jo muuta.
Teppo ottaa kaikki autot vastaan.
Vilttu ku en osaa päättää, teenkö bemmiin Heineken-, Jägermeifter- vai GoPro-maalit? Mittään sotaitkutasoa ei tule olemaan nämä.
^Sanovat notta liikaa oon tehny GoProta, OLLENKAAN PIDÄ PAIKKAANSA SE.^
Oliko se niin että saan 800€ jos pistän tänään vielä videon (vartti aikaa) entryistä vaikka? Vai onko seuraavaan perjantaihin aikaa?
Oisko luisu kuskeilla kiinnostusta perjantaina kokoontua ajamaan klo 17-19 välillä? Ajettais Infineon eri grassroots pätkiä letkassa.
Tuli tossa mieleen, että olin lukevinani jostakin, että GrassRuutsissa olis ollut HP- rajoitukset, mutten kyllä tolta "Jotain aivan muuta" osiosta löytänyt, voisko joku laittaa linkin, jossa näkyis noi rajoitukset kilpailuihin :)
Vastauksena käyttäjälle Akezu92
Akezu92 wrote: Tuli tossa mieleen, että olin lukevinani jostakin, että GrassRuutsissa olis ollut HP- rajoitukset, mutten kyllä tolta "Jotain aivan muuta" osiosta löytänyt, voisko joku laittaa linkin, jossa näkyis noi rajoitukset kilpailuihin :)
Lukee kilpailun tiedoissa
Tuleeko kukaan ajelee?
Minä ja pökäle täällä jo ajellaan luisua..
Kiinnostaisiko ketään ennen kisaa lähteä hakemaan -viittäsataaeuroa- kuvauskulmia?
Tuossa yhdentoista maissa voisin tulla rintala.
Miutkin voi mukaansa kutsua, jos vaan kelpuutetaan..
Haluaisko Rintala tulla nyt?
Voisin tulla kans täs hetken päästä.
Tuun nyt.
Onko siellä joku ajeluporukka nythen niin vois räpsää pari kuvaa??
Kirjaudu sisään vastataksesi.