- 2
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis - Kausi 4 - Kisakalenteri
23.4
30.4 ? (Tähän kyllä saattaa tulla semmonen ihan vaan hupi ajelu tapaus)
7.5
14.5
21.5
28.5
4.6 ? (Vara päivänä tuota Vapun aattoa ajatellen)
Road Atlanta shorttina ja Sidewinderista joku tulee, mutta muita saa ehdotella. Yrittäkää katsella semmoisia ratoja joita ei ole ajelu aikaisemmin, vaikka melko hankalalta alkaa näyttää.
- 1
Ovaali! No joo, jos totta puhutaan niin jos vain Motegin radan ovat saaneet kunnostettua, niin siinä on se yksi pätkä.. se lyhyin kaikista..
- 6
Yks "lyhyt" hyvä rata mitä ei oo paljon ajettu *ralli di positano*
- 2
jasamy wrote: Yks "lyhyt" hyvä rata mitä ei oo paljon ajettu *ralli di positano*Yläbeuccu!
- 5
Lyhyt Mukkelo
Ladera
- 2
Catalunya National
Sunset Peninsula Infield Short
Silverstonesta joku versio?
- 0
Listailen vähän nyt tähän näitä jo ajettuja.
Tsukuba X 2
Mugello short
Camino reverse
Camino short reverse
NY shikaanit
Silverstone national
Sebring club
Sidewinder E
Laguna Seca
Ladera full kumpaankin suuntaan
Iberian reverse
Suzuka East
Maple short reverse
Alfalmi coast
Eli Tsukuba EI ole tänä vuonna ratana, ei edes lyhyttä mallia.
- 0
Suzuka West
Sidewinder B tai G
- 1
Positano tokassa lähdössä vielä reversenä, niin that is Jokkis!
- 1
Pure Black40 wrote: Positano tokassa lähdössä vielä reversenä, niin that is Jokkis!Eli samanlailla kuten toisella kaudella Laderassa. Joo-o, pistetään harkintaan. Eli nyt tälle kevät kaudelle oli tarkoitus laittaa myös niitä ratoja joilla huippu taksit voi lyödä rekkoja ja mopot takseja. Edellyttäen että saadaan osallistujia tarpeeksi sinne viimeiseen luokkaan.
- 0
Pientä spekulaatiota jo tehty. Sponsseista tulee putoamaan osa pois, mutta uusiakin tietysti listalle tulee, koska uusiakin merkkejä on tullut myyntiin.
- 0
Spekuloikaahan radat näkyviin! Kansa ^tai ainakin Petu^ tahtoo tietää!
- 0
Tämän päivän aikana naputtelen ne näkyviin niin voitta huomenna niitä sitten vaikka testata siellä ajokoulussa. Järjestystä tässä olen tarkemmin miettinyt ja sitten minkä laittaisin vielä yhdeksi. Mutta kansaa on kuunneltu ja yritetty valita niitä mistä kansa pitää. Niin minua voitte sitten kivittää jos eivät miellytä.
- 0
Hienoa, pääsee reenaamaan hyvissä ajoin! Eikun...
- 0
_*Heiluttaa nyrkkiä !*_
- 2
Viddy, mä sählään näiden sponssien kanssa ihan just tässä. Vähän siimaa kiits.
No mutta radat tulee tässä näin
23.4 Road Atlanta short
7.5 Ladera
14.5 Mugello short
21.5 Sidewinder (tarkentuu)
28.5 Motegi West
4.6 Alfalmi Coast Reverse
Sponssit huomenna Kiinan kraanpriin aika-ajon jälkeen
Ja sillon klara vappenina saatte ajella vaikka heinänleikkurilla. Minä oon sillon simapäissäni pitkin kyliä.
- 0
Jokkis wrote: 23.4 30.4 ? (Tähän kyllä saattaa tulla semmonen ihan vaan hupi ajelu tapaus) 7.5 14.5 21.5 28.5 4.6 ? (Vara päivänä tuota Vapun aattoa ajatellen)Däääääm. En kerkee ensi kauteen ja edellisestä jäi ajamatta vikat kisat :(
- 0
Jos sitten kesällä halukkaat ajavat Summer Seriesin ^Jokkiksen Kesäkoulu -luokkaan- luokalle jäänneille^.
Joku helppo zydeemi. Muutama auto about samalla PI:llä, sitten max PI nousee 25 per skaba, PI nousee vaikka jäisi kisa välistä.
Upgradet ilmaiset mutta pysyvät.
- 0
NOOOOO en voi saada saipa avardii kun mulla ei oo sidvinderii :(
- 0
Nää sponssit nyt vähän venyy itsestäni riippumattomista syistä. Tuli niin sanottu häly lähtö aamusella. Oli 143 Scaniasta paukahtanut ilmaiskari ja nyt olen tässä ruokiksella kotosalla. Yritän nuo loput järkkäillä iltapäivästä.