- 0
Forum - Games and Gaming
GTA IV
Mitäs mieltä porukka tästä uudesta pelistä on? Itse en sitä vielä ehtinyt ostaa mutta on pakkohankinta heti kun kaupoille pääsee..
Kertokaa ihmeessä kaikki kokemuksenne!
- 0
kyllähän toi ihan jees on.. kamerakulma on vähä heikko kun ei käänny sinne minne ite kääntyy..
- 0
En oo pelannu, muta voin sanoa jo negatiivista siitä... se vie forzasta kaikki kuskit pois forzan parista :'(
- 0
Onkos kukaan löytänyt mitään jännää ?
Makeita autoja tai pyöriä ?
Mulla hauskin tapahtuma oli kun seurasin kahden siviilin tappelua mun ajaman kolarin jälkeen
- 0
IIPPONEN kirjoitti 29.04.2008 17:53: En oo pelannu, muta voin sanoa jo negatiivista siitä... se vie forzasta kaikki kuskit pois forzan parista :'(Sad but true...
- 0
TehBigBunny kirjoitti 29.04.2008 18:12: Onkos kukaan löytänyt mitään jännää ? Makeita autoja tai pyöriä ? Mulla hauskin tapahtuma oli kun seurasin kahden siviilin tappelua mun ajaman kolarin jälkeen...
- 0
Auto syttyi tuleen ja jätin sen palamaan. Menin katselemaan vierestä sen räjähdstä, kun joku kyttä rupesi ammuskelemaan jotain tyyppiä. Se kaveri juoksi suoraan mun auton vierestä ja sitten KABOOM!! Se räjähti ja kaveri lensi ihan helvetisti. Kyttä vaan jatkoi matkaa ja mä repesin.
- 0
Siis sairaan siisti peli ikinä niin hieno graafika ja kaikki 10 plus papukaija merkki mun arvio mie tykään.
- 0
Viikonloppuna varmaan käyn ostamassa. Niin sitten nähdään.
- 0
kertokaapas millanen se autolla ajettavuus ja autojen äänet ovat?
itse taidan käydä nappasemassa pelin heti huomenna.
- 0
Mä taidan käydä tänään.. Koska helsingissä on jotkut sitä myyvät kaupat auki..
- 0
auton äänet on hyvät, mut ohjatavuus on siin realistinen eli jos ajat 150km/H niin ei se millään helpolla kääny. :D
- 0
San-andreakses jos käänsit tiukkaan isosta vauhdista niin auto kaatu ympäri hienosti ;)
- 0
Enpäs käykkään tänään..
- 0
Aijaa mikset? kannatais. x)
- 0
Perkele, oli loppu tuol anttilas helsingis.. Käyn ostaa sitten ku jaksan/ehin..
- 0
mä sen vissiinki huomenna saan.
- 0
eilen sain jo storyn pelattua läpi 63% nyt pitäs jostain keksii lisää prosentteja :D
- 0
http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map
Tosta voi löytyä vinkkejä