Forum - Games and Gaming

Nintendo Wii

atomimato

atomimato 01.05.2010

  • 0
Täältä löytyy Wii! Ehdottomasti loisto-ostos, ja tuo Wii Fit kannattaa myös hankkia, koska se tuo paljon lisää iloa. Wii on juuri sopiva kaikenlaisiin "bile-iltoihin", ja jos anoppi tulee kyläilemään voi tällekkin laittaa kapulan käteen (siis ohjaimen) ja aikakin kuluu nopeaa:)
Finski fani

Finski fani 01.05.2010 (edit 01.05.2010)

  • 2
kirves wrote: Mitäs wiittua! Eikö täällä kellään ole Wii:tä?
Wii on naisille ja alle 12 vuotiaille. Kumpaakaan ryhmää ei FRC:stä varmaan löydy... // ja madoille...
atomimato

atomimato 01.05.2010

  • 1
äxdee
hulluseon

hulluseon 01.05.2010

  • 2
Kaveri hommas tuon Wiin ja kattelee nakki ojossa kun emäntänsä pelailee sitä hulahula systeemiä. Kiero sika.
PetuK

PetuK 01.05.2010

  • 0
Wii... Itse en omista, mutta jonninverran on tullut pelailtua. Laite on mitä loistavin juurikin tuollaiseen casual-pelailuun/oleiluun. "Totisen pelailun" jättäisin suosiolla muille alustoille ja niinhän se taisi kysyjällä olla tarkoituksenakin. Wii-fittiä en ole itse pelannut, mutta emännät siitä tuntuu lähes poikkeuksetta tykkäävän. Mitä noihin hintoihin tulee niin aikalailla ne halvimmat olet tainnut löytää ainakin konsolin ja fitin osalta. Kivasti wiin parissa aika kuluu. Ei mene hukkaan rahat, jos casual-meininkiä varten tuon meinaa hankkia.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.05.2010

  • 0
Mäkin oon muutaman kerran kaverilla kokeillu. Wiin mukana tuleva joku arcade sport peli on ihan mukava. Kyllä jos alle 250€ maksaa niin kannattava ostos!
DiddFIN

DiddFIN 31.05.2010

  • 0
Ostin parisen vuotta sitten Wiin, pelasin pari iltaa, pölyynnytin konetta pari kuukautta ja pistin myyntiin. Eipä se ainakaan Xboxin rinnalla pärjää, varsinkin kun pelitarjonta (silloin) oli aivan surkeaa. Aika iso pettymys se oli, varsinkin kun en ollut missään aiemmin sitä testannut. Kannattaa ennen ostoa käydä jossain kokeilemassa...
FINBULLET

FINBULLET 01.06.2010

  • 0
Onhan toi tommonen marginaalilaite.

Write a post

Sign in to post a post.