Forum - Games and Gaming

NHL11

AJfin

AJfin 22.12.2010 (edit 16.01.2011)

• 2
Tänään tupsahti tilaus verkkokaupasta postiluukkuun, joten vois jotain verkkoliigaa taas herätellä henkiin.? Kuinka monelta löytyy tämä ja oisko halukkuutta tulla pelaan liigaa? Greizer ja Knoivari lähtee ainakin liigaan mukaan? Itse oon ainakin tänä iltana livessä ja laitan sen liigan pystyyn, julkaisen sen salasanan sitten täällä. Liigassa mukana: (tällä hetkellä) AJfin PIT Isdirty VAN Plantsu TBY Jeps92 PHI Greizer CGY Anttisa NJY ZippingPuma
villek00

villek00 22.12.2010

• 1
Olisi tarkoitus ostaa ko. peli itselle Tammikuussa, joten silloin mukana kyllä ;)
AJfin

AJfin 23.12.2010

• 1
Liiga on nyt pystyssä ja löytyy nimellä: frccup lyhenne:frc1 ja salasana: frc Jos jostain syystä ei noilla löydy, niin viestiä mulle ja pistän liigakutsun tulemaan.
AJfin

AJfin 26.12.2010 (edit 16.01.2011)

• 0
-
AJfin

AJfin 16.01.2011

• 0
Tilanne päivitys OP:ssa
Schimanski76

Schimanski76 19.01.2011

• 0
Mie olen vuoden jäljessä tässäkin lajissa.NHL 10:n vasta hommasin. :) Kai sitä voisi hankkia uudemman version lähiaikoina,vaikkei noissa eroja taida paljon olla näin amatööripelaajalle.Pari uutta liikettä/ominaisuutta ja päivitykset joukkueisiin.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.01.2011

• 0
Mie en tykkää niistä uusista kontrolleista. Ei ossaa ( muutenkaan) esim. syöttää liipasimesta.
Schimanski76

Schimanski76 19.01.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Mie en tykkää niistä uusista kontrolleista. Ei ossaa ( muutenkaan) esim. syöttää liipasimesta.
Eikös siinä saa ne näppäimet "wanhan liiton"-malliin,jos haluaa?Ainakin 09-änärissä sai.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.01.2011

• 0
Saa juu. Mutta sitten ei saa kaikkia juttuja käyttöön :(
Pottae

Pottae 19.01.2011

• 0
NHL2000.. Ohjaus + veto ja syöttö -nappi. Ei muuta. Parhautta. Silti uudet kontrollit on nams.
Enerfity I

Enerfity I 19.01.2011

• 0
Onko liiga alkanut jo? Täällä olisi yksi halukas tulla pelailemaan :D ?
Ac3Way

Ac3Way 19.01.2011

• 0
NHL 95 nevö forget!
AJfin

AJfin 19.01.2011

• 0
Enerfity I wrote: Onko liiga alkanut jo? Täällä olisi yksi halukas tulla pelailemaan :D ?
Liigaa pelataan aina silloin kun keritään/huvittaa ja sehän toimii sillä periaattella että, jokainen pelaa jokaista liigan jäsentä vastaan 3 matsia runkosarjaa jonka jälkeen playoffit. Ja liigaan voi tulla mukaan käytännössä koska vain. Pistä Enerfity mulle friend request livessä niin voin laittaa sulle sen liiga kutsun, toi haku systeemi ei jostain syystä toimi siinä NHL:ssä. Kirves ja Bunny: kyllähän toi skill stick kontrolli tsydeemi on paras keksintö kun sen oppii.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.01.2011

• 0
Mutta jos haluaa pelata kolme kertaa vuoressa niin se on ihan kakkaa kun ei voi käyttää kaikkia 'taitoja'.
AJfin

AJfin 19.01.2011

• 0
TehBigBunny wrote: Mutta jos haluaa pelata kolme kertaa vuoressa niin se on ihan kakkaa kun ei voi käyttää kaikkia 'taitoja'.
Sitä varten siellä on mahdollisuus käyttää niitä NHL95 kontrolleja :D
Schimanski76

Schimanski76 19.01.2011

• 0
Moon aina luullut,että tyä pellaatte tuota liigaa siten,että kaikki on samassa jengissä ja omat pelipaikat kaikilla.Silviisii myö änäri-nollaysiä joskus väännettiin ja ihan hubaa oli. Jäähykunkku olin minä. :)

Write a post

Sign in to post a post.