AJfin
22.12.2010 (edit 16.01.2011)
Tänään tupsahti tilaus verkkokaupasta postiluukkuun, joten vois jotain verkkoliigaa taas herätellä henkiin.?
Kuinka monelta löytyy tämä ja oisko halukkuutta tulla pelaan liigaa?
Greizer ja Knoivari lähtee ainakin liigaan mukaan?
Itse oon ainakin tänä iltana livessä ja laitan sen liigan pystyyn, julkaisen sen salasanan sitten täällä.
Liigassa mukana: (tällä hetkellä)
AJfin PIT
Isdirty VAN
Plantsu TBY
Jeps92 PHI
Greizer CGY
Anttisa NJY
ZippingPuma
villek00
22.12.2010
Olisi tarkoitus ostaa ko. peli itselle Tammikuussa, joten silloin mukana kyllä ;)
AJfin
23.12.2010
Liiga on nyt pystyssä ja löytyy nimellä: frccup lyhenne:frc1 ja salasana: frc
Jos jostain syystä ei noilla löydy, niin viestiä mulle ja pistän liigakutsun tulemaan.
AJfin
26.12.2010 (edit 16.01.2011)
-
Schimanski76
19.01.2011
Mie olen vuoden jäljessä tässäkin lajissa.NHL 10:n vasta hommasin. :)
Kai sitä voisi hankkia uudemman version lähiaikoina,vaikkei noissa eroja taida paljon olla näin amatööripelaajalle.Pari uutta liikettä/ominaisuutta ja päivitykset joukkueisiin.
TehBigBunny
19.01.2011
Mie en tykkää niistä uusista kontrolleista.
Ei ossaa ( muutenkaan) esim. syöttää liipasimesta.
Schimanski76
19.01.2011
TehBigBunny wrote:
Mie en tykkää niistä uusista kontrolleista.
Ei ossaa ( muutenkaan) esim. syöttää liipasimesta.
Eikös siinä saa ne näppäimet "wanhan liiton"-malliin,jos haluaa?Ainakin 09-änärissä sai.
TehBigBunny
19.01.2011
Saa juu.
Mutta sitten ei saa kaikkia juttuja käyttöön :(
Pottae
19.01.2011
NHL2000.. Ohjaus + veto ja syöttö -nappi. Ei muuta. Parhautta.
Silti uudet kontrollit on nams.
Enerfity I
19.01.2011
Onko liiga alkanut jo? Täällä olisi yksi halukas tulla pelailemaan :D ?
AJfin
19.01.2011
Enerfity I wrote:
Onko liiga alkanut jo? Täällä olisi yksi halukas tulla pelailemaan :D ?
Liigaa pelataan aina silloin kun keritään/huvittaa ja sehän toimii sillä periaattella että, jokainen pelaa jokaista liigan jäsentä vastaan 3 matsia runkosarjaa jonka jälkeen playoffit.
Ja liigaan voi tulla mukaan käytännössä koska vain.
Pistä Enerfity mulle friend request livessä niin voin laittaa sulle sen liiga kutsun, toi haku systeemi ei jostain syystä toimi siinä NHL:ssä.
Kirves ja Bunny: kyllähän toi skill stick kontrolli tsydeemi on paras keksintö kun sen oppii.
TehBigBunny
19.01.2011
Mutta jos haluaa pelata kolme kertaa vuoressa niin se on ihan kakkaa kun ei voi käyttää kaikkia 'taitoja'.
AJfin
19.01.2011
TehBigBunny wrote:
Mutta jos haluaa pelata kolme kertaa vuoressa niin se on ihan kakkaa kun ei voi käyttää kaikkia 'taitoja'.
Sitä varten siellä on mahdollisuus käyttää niitä NHL95 kontrolleja :D
Schimanski76
19.01.2011
Moon aina luullut,että tyä pellaatte tuota liigaa siten,että kaikki on samassa jengissä ja omat pelipaikat kaikilla.Silviisii myö änäri-nollaysiä joskus väännettiin ja ihan hubaa oli.
Jäähykunkku olin minä. :)