Forum - Games and Gaming

Tulevia pelejä

hulluseon

hulluseon 02.06.2011

  • 0
Hyvällehän tuo loppuvuosi näytästää. Duke Nukem Foreveralone FEAR 3 Forza 4 Battlefield 3 Cod MW3 (moninpeli skeidaa tosin) Ehkä kuitenkin mielenkiintoisin omasta mielestäni tämä FEAR. Aikaisemmatkin osat löytyvät joten odotan innolla miten pelottava tämä on. Ensimmäistä pelatessa välillä oli pakko tallentaa ja jatkaa myöhemmin.
Finski fani

Finski fani 02.06.2011

  • 1
Skyrim viälä mukaan joukkohon!
DarkWarjo

DarkWarjo 02.06.2011

  • 0
Ite tosiaan tota BF3:sta ja Forssaa odottelen varemaa eniten. Kieltämättä noi muutkin on varmasti hyviä (jopa MW3 vaikka bf pelaajanahan mun pitäs dissata sitä ihan simoeikkana.)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 02.06.2011

  • 0
Skyrimiä ja Gears of War 3:sta odottelen tälle vuodelle. Forza 4:sta en odota mutta pakko se kai on kuitenkin ostaa. Sitten ensi vuodelle odotan Arma 3:sta. Ai että mun kone sulaa kun saan sen. Koskas noi E3 messut on, että näkis vähän kuvaa tulevista peleistä?
Finski fani

Finski fani 02.06.2011

  • 0
Kai ne tuossa viikonlopun paikkeilla on...
jimmykojootti

jimmykojootti 02.06.2011

  • 1
Forza4 odotuttaa minua. Mutta myös Driver San Francisco on minusta kivan näköinen peli :D
hulluseon

hulluseon 02.06.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: Kieltämättä noi muutkin on varmasti hyviä (jopa MW3 vaikka bf pelaajanahan mun pitäs dissata sitä ihan simoeikkana.)
No joo, BC2 sulatti minusta pois tuon CoD pelaajan ja kaikki nämä viltun mokat mitä ovat tehneet kahden viimesen CoD:n osalla PC puolelle on saaneet minut unohtamaan koko pelin. Ostan toki siis tulevan CoD:MW3, mutta boksille jotta voin viedä sen vaihtoon sitten kun olen hakannut yksinpelin läpi. Skyrim tosiaan unohtui ihan kokonaan.
Pottae

Pottae 02.06.2011 (edit 02.06.2011)

  • 0
Hmm.. - Forza 4 - MW3 - Duke Nukemi - BF3 - GoW3 - TTT2 Näitä odotellaan.

Write a post

Sign in to post a post.