- 3
Forum - Games and Gaming
Battlefield 3
Ketä kiinnostaa? pelaa? PC, XBoX vai ps3?
Itse aattelin koht ennakkotilauksen laittaa vetään ja tosiaan PC:llä tätä paukutan.
"kaveri nauhotteli tota E3 showta yöllä, olkaa hyvät":http://www.youtube.com/watch?v=-kTKGAM1Tk4
- 1
Mie laitan varmaan tilaukseen boxille ku ei läppäri pyöritä pelejä. Hieno peli tulee varmasti olemaan :)
- 1
Jos ei ole yhtä buginen, kuin kakkonen, niin vois jopa hankkia.. menee kyllä sitten boksin puolelle, ellei sitten satu saamaan tuttavalta vanhaa konetta, niin sitten sille..
- 0
Joo, kieltämättä noi konsoliväännökset näist fps-peleist o nykyää jo suht hyviä niin kyllähän niit niiläki pelaa, ite vaan tosiaan aika vannoutunu näppis+hiiri-mies niin pc:llä ja servurakenteet ja squadit ja teamspeakit toki plussana siin päälle. :)
Toivotaan et pelattavuus on vähintään BF2 tasoa et jaksaa mättää... Muuten kyl näyttää videoiden perusteel graffat ja äänet yms. olevan kunnos.
- 0
DarkWarjo wrote: Joo, kieltämättä noi konsoliväännökset näist fps-peleist o nykyää jo suht hyviä niin kyllähän niit niiläki pelaa, ite vaan tosiaan aika vannoutunu näppis+hiiri-mies niin pc:llä ja servurakenteet ja squadit ja teamspeakit toki plussana siin päälle. :) Toivotaan et pelattavuus on vähintään BF2 tasoa et jaksaa mättää... Muuten kyl näyttää videoiden perusteel graffat ja äänet yms. olevan kunnos.Kaipa noi konsoliversiot on päteviä ku niillähän noi nykyään kehitetään kun paljon halvempaa ja helpompaa. PC-versioihin sit lisätään graafiset kermat ja nettilisät lopuksi päälle. Kyl mä tota venaan ja boksille.
- 0
IL3 wrote: Kaipa noi konsoliversiot on päteviä ku niillähän noi nykyään kehitetään kun paljon halvempaa ja helpompaa. PC-versioihin sit lisätään graafiset kermat ja nettilisät lopuksi päälle. Kyl mä tota venaan ja boksille.Tuo BF3:han sentään on suunniteltu ensisijaisesti pc-miehille, mikä on kyllä kieltämättä ihan kivaa vaihtelua. Itse pääsin tuota Alphaa testaamaan ja heti näppäimistä huomas että on aika pc-tyylinen, mutta noin muuten kyllä vaikuttaa todella hyvältä ja odottamisen arvoiselta, aiko sitä sitten pelata millä vehkeellä tahansa. Toistaiseksi tosin huomattavasti nopeampaa lähtee henki tuossa pelissä kun mitä esim. bc2. Graffat näytti kivoilta jo Alphassa ja luultavasti viel paranee finaali versioon. Ja ne ketkä miettii pyörittääkö heidän kone tätä, niin toistaiseksi näyttää että olis yhtä kevyt kuin BC2.
- 0
juu tuntu ihan suht koht kevyeltä peliltä
- 0
pelaakos varjo bc2 pcllä?
- 0
jep
- 0
Tilattu aikoja sitten poksille...sais luvan tulla jo postiluukusta!
/e tilaus vaihdettu pc-versioon =) kone tuli päivitettyä ja joikkarilla mukavampi lennellä.
- 0
DarkWarjo wrote: jepmilläs nimellä pelaat lisäileppä sinne kivasti : ssampo :D
- 0
helluvaweevil wrote: milläs nimellä pelaat lisäileppä sinne kivasti : ssampo :DEi mahu kun tuo frendilista täynnä, typerää kun ei mahu ku 20. mut servuhakuun kirjottaa että "Addut" (ja A sit tosiaan isolla) niin pitäs meidän servu löytyy, pääasiassa rushia mut pari cq:ta välissä. ED: Ja yleensä iltaisin siellä olen pelaamassa, lähes päivittäin Warjo nimimerkillä.
- 0
DarkWarjo wrote: Ei mahu kun tuo frendilista täynnä, typerää kun ei mahu ku 20. mut servuhakuun kirjottaa että "Addut" (ja A sit tosiaan isolla) niin pitäs meidän servu löytyy, pääasiassa rushia mut pari cq:ta välissä. ED: Ja yleensä iltaisin siellä olen pelaamassa, lähes päivittäin Warjo nimimerkillä.juu oon tainnu pelata aijemminkin kyseisellä servulla :D
- 0
onko alpha testaus viel menos, ku sain s-postia dicelt.
// lataukses on. Vattu ku ei oo enää sitä teho pc:tä. Täytyy testata matalilla grafiikoilla :(
- 0
Rayha300 wrote: onko alpha testaus viel menos, ku sain s-postia dicelt.onhan se viä
- 0
Rayha300 wrote: onko alpha testaus viel menos, ku sain s-postia dicelt.on on, ei muuta ku äkkiä vaa lataileen pakettia et kerkee testata.
- 0
Kestikö teillä kauanki täs matchmaking jutus?
// nyt on menny 20 min.
- 0
Rayha300 wrote: Kestikö teillä kauanki täs matchmaking jutus?eipä kyl ihmeemmin? meinaat sitä quick game? mä vaa etin ite aina servun ja joinin suoraa sellasee mis o tilaa, mut kuulemma ainaki eilen oli jotai servut juminu ni en tiedä oisko tänäänki ollu jotai.
- 0
nyt toimii
// ei meinaa vaa pyöriä :(
- 1
Rayha300 wrote: nyt toimii // ei meinaa vaa pyöriä :(päivitä myllys ;)