Forum - Games and Gaming

Battlefield 3

DarkWarjo

DarkWarjo 07.06.2011

  • 3
Ketä kiinnostaa? pelaa? PC, XBoX vai ps3? Itse aattelin koht ennakkotilauksen laittaa vetään ja tosiaan PC:llä tätä paukutan. "kaveri nauhotteli tota E3 showta yöllä, olkaa hyvät":http://www.youtube.com/watch?v=-kTKGAM1Tk4
RauhaMees

RauhaMees 07.06.2011

  • 1
Mie laitan varmaan tilaukseen boxille ku ei läppäri pyöritä pelejä. Hieno peli tulee varmasti olemaan :)
Tuomo33

Tuomo33 07.06.2011

  • 1
Jos ei ole yhtä buginen, kuin kakkonen, niin vois jopa hankkia.. menee kyllä sitten boksin puolelle, ellei sitten satu saamaan tuttavalta vanhaa konetta, niin sitten sille..
DarkWarjo

DarkWarjo 07.06.2011

  • 0
Joo, kieltämättä noi konsoliväännökset näist fps-peleist o nykyää jo suht hyviä niin kyllähän niit niiläki pelaa, ite vaan tosiaan aika vannoutunu näppis+hiiri-mies niin pc:llä ja servurakenteet ja squadit ja teamspeakit toki plussana siin päälle. :) Toivotaan et pelattavuus on vähintään BF2 tasoa et jaksaa mättää... Muuten kyl näyttää videoiden perusteel graffat ja äänet yms. olevan kunnos.
IL3

IL3 07.06.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: Joo, kieltämättä noi konsoliväännökset näist fps-peleist o nykyää jo suht hyviä niin kyllähän niit niiläki pelaa, ite vaan tosiaan aika vannoutunu näppis+hiiri-mies niin pc:llä ja servurakenteet ja squadit ja teamspeakit toki plussana siin päälle. :) Toivotaan et pelattavuus on vähintään BF2 tasoa et jaksaa mättää... Muuten kyl näyttää videoiden perusteel graffat ja äänet yms. olevan kunnos.
Kaipa noi konsoliversiot on päteviä ku niillähän noi nykyään kehitetään kun paljon halvempaa ja helpompaa. PC-versioihin sit lisätään graafiset kermat ja nettilisät lopuksi päälle. Kyl mä tota venaan ja boksille.
DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2011

  • 0
IL3 wrote: Kaipa noi konsoliversiot on päteviä ku niillähän noi nykyään kehitetään kun paljon halvempaa ja helpompaa. PC-versioihin sit lisätään graafiset kermat ja nettilisät lopuksi päälle. Kyl mä tota venaan ja boksille.
Tuo BF3:han sentään on suunniteltu ensisijaisesti pc-miehille, mikä on kyllä kieltämättä ihan kivaa vaihtelua. Itse pääsin tuota Alphaa testaamaan ja heti näppäimistä huomas että on aika pc-tyylinen, mutta noin muuten kyllä vaikuttaa todella hyvältä ja odottamisen arvoiselta, aiko sitä sitten pelata millä vehkeellä tahansa. Toistaiseksi tosin huomattavasti nopeampaa lähtee henki tuossa pelissä kun mitä esim. bc2. Graffat näytti kivoilta jo Alphassa ja luultavasti viel paranee finaali versioon. Ja ne ketkä miettii pyörittääkö heidän kone tätä, niin toistaiseksi näyttää että olis yhtä kevyt kuin BC2.
helluvaweevil

helluvaweevil 27.07.2011 (edit 27.07.2011)

  • 0
juu tuntu ihan suht koht kevyeltä peliltä
helluvaweevil

helluvaweevil 27.07.2011

  • 0
pelaakos varjo bc2 pcllä?
DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2011

  • 0
jep
Myyttirotta

Myyttirotta 27.07.2011 (edit 27.09.2011)

  • 0
Tilattu aikoja sitten poksille...sais luvan tulla jo postiluukusta! /e tilaus vaihdettu pc-versioon =) kone tuli päivitettyä ja joikkarilla mukavampi lennellä.
helluvaweevil

helluvaweevil 28.07.2011 (edit 28.07.2011)

  • 0
DarkWarjo wrote: jep
milläs nimellä pelaat lisäileppä sinne kivasti : ssampo :D
DarkWarjo

DarkWarjo 28.07.2011 (edit 28.07.2011)

  • 0
helluvaweevil wrote: milläs nimellä pelaat lisäileppä sinne kivasti : ssampo :D
Ei mahu kun tuo frendilista täynnä, typerää kun ei mahu ku 20. mut servuhakuun kirjottaa että "Addut" (ja A sit tosiaan isolla) niin pitäs meidän servu löytyy, pääasiassa rushia mut pari cq:ta välissä. ED: Ja yleensä iltaisin siellä olen pelaamassa, lähes päivittäin Warjo nimimerkillä.
helluvaweevil

helluvaweevil 28.07.2011

  • 0
DarkWarjo wrote: Ei mahu kun tuo frendilista täynnä, typerää kun ei mahu ku 20. mut servuhakuun kirjottaa että "Addut" (ja A sit tosiaan isolla) niin pitäs meidän servu löytyy, pääasiassa rushia mut pari cq:ta välissä. ED: Ja yleensä iltaisin siellä olen pelaamassa, lähes päivittäin Warjo nimimerkillä.
juu oon tainnu pelata aijemminkin kyseisellä servulla :D
RauhaMees

RauhaMees 28.07.2011 (edit 28.07.2011)

  • 0
onko alpha testaus viel menos, ku sain s-postia dicelt. // lataukses on. Vattu ku ei oo enää sitä teho pc:tä. Täytyy testata matalilla grafiikoilla :(
helluvaweevil

helluvaweevil 28.07.2011

  • 0
Rayha300 wrote: onko alpha testaus viel menos, ku sain s-postia dicelt.
onhan se viä
DarkWarjo

DarkWarjo 28.07.2011

  • 0
Rayha300 wrote: onko alpha testaus viel menos, ku sain s-postia dicelt.
on on, ei muuta ku äkkiä vaa lataileen pakettia et kerkee testata.
RauhaMees

RauhaMees 28.07.2011 (edit 28.07.2011)

  • 0
Kestikö teillä kauanki täs matchmaking jutus? // nyt on menny 20 min.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.07.2011

  • 0
Rayha300 wrote: Kestikö teillä kauanki täs matchmaking jutus?
eipä kyl ihmeemmin? meinaat sitä quick game? mä vaa etin ite aina servun ja joinin suoraa sellasee mis o tilaa, mut kuulemma ainaki eilen oli jotai servut juminu ni en tiedä oisko tänäänki ollu jotai.
RauhaMees

RauhaMees 28.07.2011 (edit 28.07.2011)

  • 0
nyt toimii // ei meinaa vaa pyöriä :(
DarkWarjo

DarkWarjo 29.07.2011

  • 1
Rayha300 wrote: nyt toimii // ei meinaa vaa pyöriä :(
päivitä myllys ;)

Write a post

Sign in to post a post.