Forza Racing Club

• Home
  • Photos
  • Videos
  • Events
  • Forum
  • Users

Forum - Games and Gaming

• Reply to message

FRC LFS Weekly minicomps.

Driver181

Driver181 04.01.2012

• 2
*Introduction* Perusidea ois et pidettäs joka tai jokatoinen viikonlopu pieniä drifting kisoja LFS. Kisat olisivat grassroots henkisiä joten asiaankuuluvat skinit ovat toivottuja. Kisat ois servuvarauksella S2 JA/EHKÄ/JUU™demossa. *Säännöt* -numerolaatta pakollinen -S2 kisoissa minun/(potan) tekemä layout ja demossa kolmanneksiviimeinen mutkayhdistelmä blackwoodisa. -Ei perseilyä. -Saa pre_heataa -Jos kaikilla ois skype ois kiva. - Skineissä pysytään sitte hyvän maun rajoissa. *pisteytys* - Ensiksi vedetään Single Run joissa atvioidaan viisi kategoriaa: -Speed 20 -Smoothnes 20 -Angle 20 -Clipping points 20 -Lane 20 =100 Bojoa 12 parasta pääsee jatkoon ja kisa viedään loppuun tandemKerrasta poikki tyylillä. Arvotaan kumpi leadaa. Tänne julkasen kaikki tulokset joka/toiselta viikolta. Haluaisko potta pitää servuu? Servu aukeis 1h 30min- 2h ennen kisaa harjoittelua varten. Layoutti ois salaisuus. Onnistuu vain jos potta laittaa serveriä tai suostuu.

Show hidden message

KKNGS

KKNGS 04.01.2012

• 0
pah
RauhaMees

RauhaMees 04.01.2012

• 0
Jännä....En voi muuta sanoo :D
jimmykojootti

jimmykojootti 04.01.2012

• 0
Vähä semmonen kutina että osallistumismäärä jää pieneks.. Ei sen takia että idea olisi huono vaan sen takia ettei kovin monella peliä ees oo:)

Write a post

Sign in to post a post.

Recent Posts in Forum

jasamy

jasamy 04.12.2025

Joko mennään?

Millo uus kausi

jasamy

jasamy 04.12.2025

Joko mennään?

Millo uus kausi

jasamy