Vastauksena käyttäjälle
zapekk
zapekk wrote:
Aivan varmasti saa.
Kaverilla oli jo demossa englanti.
Itsellä meinasi pää räjähtää suomen kieleen.
"Mahtava käsijarrudriftaus" ...
--____--
Kaverisi vaihtoi varmaan Xboxista kielen tai sen alueen. Minua kiinnostaisi nimenomaan pystyykö itse pelissä vaihtamaan kieltä?
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Saako kielen vaihdettua pelissä?
Tahtoisin sinisen.
En ole ihme kyllä löytänyt valikoista kielen vaihtoa. En ole niin kunnolla etsinykään, mutta katsoin kyllä läpi eikä silmiin osunut mistään.
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Hitto jos saa käsiinsä jonku ihme hojo hojo kielisen pelin eikä voi vaihtaa kieltä.
Hojo hojo Iso Pomo ?
^tirsk^
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Joo just mietin samaa.
Vähäx ennen oli siistii ku osti pelin ni sit kans sai sen pelin.
Tätäpä just.
Aikoinaan ostin Call of Dutyn ja sitten ostin vielä lisärin United Offensive. Ja tämä lisäri piti sisällään kokonaan uuden kampanjan yksinpeliin ja uusia ominaisuuksia, karttoja, aseita yms moninpeliin. Oikeastaan ainoa ostettu lisäosa josta on saanut hupia koko rahan edestä, ennen Bäfä kolmosta, vaikka rankka rahastuksen maku tuossakin alkaa olla.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
(miksei pelin ostohinta sit ois vaikka parikybää halvempi, veikkaisin että vois tehdä silti enemmän voittoo)
Tästä tulu mieleen eräs Crossi peli MX vs ATV alive.
Heti kauppoihin tultuaan hintaa oli 20e koska siihen oli heti paljon DLC:tä...
Vastauksena käyttäjälle
Sunsh1ne FI
Sunsh1ne FI wrote:
Jos noita ei lopullisessakaan listassa ole, niin eipä hätää, eiköhän 131, EK9, eskortit ja datsunit saada piakkoin "classic motorsports"-DLC-paketissa. Nykyään nimittäin se pelkkä 60:n euron ottaminen pelistä on täysin vanhanaikaista, ja teiltä halutaan 15-20e lisää DLC:n kautta.
DLC:n syyksi jaaritellaan jotain "työlästä avoimeen maailmaan siirtämistä", mutta esitän 98% varmana faktana että Forza4:n autot siirtyy aika pienellä hommalla Horizoniin.
En haluaisi sanoa "mitäs minä sanoin", mutta... näi se homma nykyään toimii.