Vastauksena käyttäjälle
Terror80
Terror80 wrote:
Ale-laarien hintaan GT5 on ihan ok hankinta. Käyttis on kyllä todella surkea, imo... mutta kyllä siinäkin pelissä jonkinlaista viehätystä on. Ajotuntuma on kyllä FM4 verrattuna melko arcade.
PS3:lle suosittelen myös Uncharted 2 ja 3... ovat kerrassaan mainioita seikkailupelejä. Tykkäsin myös Heavy Rain sekä LA Noire. Käytännössä olen hankkinut PS3:lle tällaisia pelejä, joissa pääpaino ei ole moninpeleissä. Multiplayreissa suosin X:n Live-palvelua.
Sorry off-topic.
Hirveän pitkälti olen kyllä nyt samoilla linjoilla, GT Alelaarista ja hyvällä lykyllä myös Unchartedit alehintaan, loistavia seikkailupelejä ovat. Ja tosiaa Heavy Rain pitäs ostaa itekki. L.A. Noirehan taitaa olla myös boxille, mut enikeis, hyvä peli.
ja tosiaa sori vaa vielä ot:stä :D
Hyvän näkösii kuvii tos stance worksin jutus, pitää viel jaksaa lukee se :)
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Virittää voi, mutta säätöjä ei voi tehdä. Esim alustaa ei voi säätää. Pitää opetella ajaa ilman camberia.
mistä tuon luit?
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
mistä tuon luit?
siin videossa sanottiin. Se video on 9 sivulla by runkkari. Tai ainaki sillee mä ymmärsin.
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
siin videossa sanottiin. Se video on 9 sivulla by runkkari. Tai ainaki sillee mä ymmärsin.
Niin siinä sitten kävikin. Kumminkin pilaavat pelin jollain drift-modella. Pelätään pahinta, toivotaan parasta.
Vastauksena käyttäjälle
Terror80
Terror80 wrote:
Anteeksi taas offtopic, mutta Project: CARS alkais vaikuttamaan meleko mielenkiintoiselta:
Wiki-sivusto
official website
traileri
Nimittäin trailer-videossa näyttäisi olevan saakelin hyvin capturoitu vauhdin tuntua... ei lainkaan huono juttu ajopeleissä.
Topicci jo
Vastauksena käyttäjälle
velliperse
velliperse wrote:
Pitkään seuranna tota CARS juttua, Mutta pitäs hommata ratti+poljin ja uutta rautaa koneseen elikkäs about: 1000 eeroa pelaamiseen. no thanks
Eihän Xbox 360:een uutta rautaa tarvinna jos tuota haluaa hakata? :-)
Vastauksena käyttäjälle
Mace
Macela94 wrote:
Topicci jo
Tsori... olin sokea. Antakkee anteeks, luulin vanteeks!
Vastauksena käyttäjälle
DiddFIN
DiddFIN wrote:
Ainoa mikä meikäläistä tässä mietityttää tuo maailma. Toivottavasti se ei ole liian monotoninen, kuten vähän noissa trailereissa tuppaa vaikuttamaan. Eli aika paljon suoraa, pari loivaa mutkaa, risteyksiä harvakseltaan ja kaikki maisemat näyttää suunnilleen samalta. Toivotaan, että on tarpeeksi vaihtelua, vähän kaupunkia ja metsäpätkää seassa jne.
Samaa mieltä.
Vastauksena käyttäjälle
djrunkkari
djrunkkari wrote:
Uusi Bucket List :D
Paita on nyt ihan suklaassa :D