- 0
Forum - General Discussion
live chat!!!
Miten onko porukalla Mirciä käytössä? mietin vaan että ois ihan jees jos tekis sinne vaikka oman kanavan jos ei jo ole? niin voisi siellä sit jutella jonninjoutavaa soopaa :D ei tartteis täällä kirjottaa.
Jos ei porukalla ole Mirciä niin kai sitä tässä ketjussa voi sit puhuu jonninjoutavaa soppaa vai kuinka?
Ja jos laitetaan kanava niin minne? ircnet vai quakenet?
- 0
Eiks tääl oo ketään tähän aikaa hereillä :( jos on niin onko kiinnostusta lähtee ajelee?
- 0
Mitä se myyris täällä kuohuu. Brööööööömbrööööööm
- 0
Itse kysymykseen niin eikö olisi jo aika mennä nukkumaan
- 0
NO ei vitussa :D ajelemaan sieki niin oppisit ajamaan :P
- 0
Brrööööm bröööööööm unten maille kohta
- 0
ei ei!!! nii käyttääkö cervelinho Mirciä?
- 0
ONX SE SE IRCCI? Juu eipä tule käyteltyä valitettavasti
- 0
Miksei kukaan joinaa mun kisaa :(
- 0
jahas.. poksipäälle siis.. miks ei cerve käytä ircii :D?
- 0
Ku käytän meseä, joka saatta olla tyhmää muttaa ei kiinnosta. Ja älä vaan mun takii laita poksiipäälle, koska meinasin huomista/tänäistä mustang kisaa
- 0
mä meen kikkailee ;) sen takia laitoin poksin päälle.. kuka ny jollain mustangilla haluis ajaa? ei oikein iske voishan tota kokeilla nyt :P
- 0
No vittu joinaa siel o vast tero ja ac3way, joka ei ees oo varma
- 0
höhööö :D
- 0
eikö kukaan käytä Mirciä? mie nyt laitoin ircnetin puolelle kanavan FORZARACINGCLUB että tulkee sinne kuka käyttää moista ;)
- 0
Myyris kirjoitti 05.03.2008 11:37: eikö kukaan käytä Mirciä? mie nyt laitoin ircnetin puolelle kanavan FORZARACINGCLUB että tulkee sinne kuka käyttää moista ;)Kyllä Mirc löytyy, mutta harvemmin tulee käytettyä. Yleensä vielä quakenettiä tulee sitten käytettyä mielummin.
- 0
no laitetaan sinnekki puolelle toi kanava :D
- 0
Efnettiin olisi voennut tulla.
// myyris parka idlaili sielä ihan yksin :(
- 0
mikä vika quakenetis? eihä efnetis oo mitää
- 0
Myyris kirjoitti 05.03.2008 15:17: mikä vika quakenetis? eihä efnetis oo mitääNo kun satun vaan idlaamaan sielä jo valamiiksi :p