Forum - General Discussion

MS Wireless Ratti, kalibrointi?

Ruato

Ruato 18.03.2008

  • 0
Moro, Huomasin tänään kun ajelin telemertiat päällä, että MS ratin kaasupohjin toimii aika mielenkiintoisesti. Kun painan sitä about 1/3 matkan niin kaasu on telemetrian mukaan jo täysillä. Olenkin ihmetellyt, että miksi mulla jopa Clio on niin kiikkerä kiihdytyksissä ja muut vetää suorilla eroa kun yritän tasapainoitella kaasun kanssa.. :) Anyway, voiko tuota rattia kalibroida jotenkin vai pitääkö soitella microsoftin tukeen ja yrittää saada se vaihdettua. Vai onko asiat niin huonosti, että noin tuon ratin pitääkin toimia ja pitää vain tottua siihen? Niin, deadzonet on nollissa.
Ac3Way

Ac3Way 18.03.2008

  • 0
Voisin mennä kohta kokeilemaan Geisha Cliota ja testata poljin asian. Kyllä semmoinen olo ollut aina ettei tarvitse pohjaan asti painaa kaasu poljinta, mutta enpä tiedä onko se noin pieni alue? Toisaalta välillä ajaessa tuntuu kuin ei edes painasi poljinta kun tehokaalla autolla ajelee puolikaasulla. Kaukana ollaan G25 kaasunkäytöstä :(
Ac3Way

Ac3Way 18.03.2008

  • 0
Menee kaasu pohjaan kun painaa noin puolet kaasupolkimesta, ehkä hieman yli puolenvälin. Tällä hetkellä on pelin vakiosäädöt ratissa, joten deadzonet taitaa olla siinä 10% luokkaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.03.2008

  • 0
Asiat on niin huonosti, Cliossa se tuntuu jotenkin erityisen tarkalta.
Ruato

Ruato 18.03.2008 (edit 18.03.2008)

  • 0
Tack tiedosta! Pitää ottaa yhteyttä MS:n tukeen huomenna ja kysellä asiasta. Yrittää järjestää ratin vaihtoa tms. Noh, ainakin kun tietää tuon niin voi säätää ajoaan. Ihmettelin tosiaan kun painoin kaasua mielestäni tosi varovaisesti niin silti renkaat suditteli alla..
Draghar

Draghar 18.03.2008 (edit 18.03.2008)

  • 0
Hyvällä tuurilla saat kokonaan uuden ratin :)
TehBigBunny

TehBigBunny 19.03.2008

  • 0
Mulla hajåsi oikea vaihdeläppä. Onneksi on takuuta vielä jäljellä 1½ kk. Kolmas vaihto :|
TehBigBunny

TehBigBunny 20.03.2008

  • 0
TehBigBunny kirjoitti 19.03.2008 20:59: Mulla hajåsi oikea vaihdeläppä. Onneksi on takuuta vielä jäljellä 1½ kk. Kolmas vaihto :|
Ja samantien uusi mukaan werkkokaupasta. Sain vielä oikein forza 2 demon siinä mukana :D
Draghar

Draghar 20.03.2008

  • 0
Onkohan se oikea vaihdeläppä joku tyyppivika, mulla meni nimittäin samasta syystä ratti vaihtoon.
Ruato

Ruato 20.03.2008

  • 0
Draghar kirjoitti 20.03.2008 18:18: Onkohan se oikea vaihdeläppä joku tyyppivika, mulla meni nimittäin samasta syystä ratti vaihtoon.
Antoiko se mitään merkkejä ennen hajoamistaan? Naksumista tms?
Blaazi

Blaazi 20.03.2008

  • 0
Ei kellään oo sattunut jäämään ylimääräistä pöytäänkiinnitystelinettä noista hajonneista rateista? Tarvetta olis...
TehBigBunny

TehBigBunny 20.03.2008

  • 0
Vaihtaja rupesi naksumaan sitten jousi hajosi.
Draghar

Draghar 20.03.2008

  • 0
Alko mullakin ensin naksumaan ja sitten vasta hajosi.. "hajoamisen jälkeenkin toimi aina noin 2/3 osaa vaihtokerroista mutta ikävä on ajaa jos aina vaihde vaihdu :) Bunny muuten, en mielestäni nähnyt ratissa vaihdeläpässä jousta, vaan sisällä oli ainoastaan mikrokytkin johon vaihdeläpän muovisen ulokkeen pitäisi osua.. Katsoin tosin ratin sisään aika pikaiseen enkä sen tarkemmin tutkinut, joten en ole varma.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.03.2008

  • 0
Draghar kirjoitti 20.03.2008 23:33: Alko mullakin ensin naksumaan ja sitten vasta hajosi.. "hajoamisen jälkeenkin toimi aina noin 2/3 osaa vaihtokerroista mutta ikävä on ajaa jos aina vaihde vaihdu :) Bunny muuten, en mielestäni nähnyt ratissa vaihdeläpässä jousta, vaan sisällä oli ainoastaan mikrokytkin johon vaihdeläpän muovisen ulokkeen pitäisi osua.. Katsoin tosin ratin sisään aika pikaiseen enkä sen tarkemmin tutkinut, joten en ole varma.
Korjataan sitten että "Tuntui kuin jousi olisi hajonnut" :)

Write a post

Sign in to post a post.