Forza Motorsport 5

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

HLR Juggernaut wrote: Kello 11 noin suurinpiirtein alkaa striimi.

GT vehkeillä ilman hudia sisäkuvakulmasta vakavampihenkistä kisailua.

Mistä sä tätä vakavampihenkistä seuraa olet löytänyt?

PetuK
/

HLR Juggernaut wrote:

täältä

Jaajaa. Tää olikin joku suljettu yhteisö ettei päässyt vähän kurkkimaan. Pöh.

Eipä tuo vitonen oikein oo jaksanut kiinnostaa. Tosin eipä mua nelkkukaan ilman frc:tä olis kiinnostanu enää pitkään aikaan. Voevoe :(

HLR Juggernaut
/

Kyl se ehkä jonnin verran jos löytää vähän porukkaa jonka kanssa tehä jotain. mutta kieltämättä en minäkään sitä joka päivä pelaa, kuten nelosta tuli pelattua... tosin pääsyy on seuran puute, ei se yksinään oo kivaa ja publalobbyt on pääsääntösesti kaaosta.

djrunkkari
/

Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta Forza kutosen suhteen.. Turn10 on kyllä tehnyt kaikkensa tappaaksen communityn :D

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta Forza kutosen suhteen.. Turn10 on kyllä tehnyt kaikkensa tappaaksen communityn :D

Tästä olen täysin sama mieltä, Töpeksivät useemman asian kunnolla vitoseen, mutta toisaalta vitonen tulikin markkinoille enemmän ku vähän suunniteltua aikasemmin, joten on jossain määrin ymmärrettävää, että kaikki ei menny ihan putkeen.

joonas6
/

tähän onen ei varmaan vieläkään käy nuo Fanateckin ratit

Rusty McSteele
/

Kun ihmiset ei enää tiedä mikä on boikotointi. Forza 5 on myynyt liian paljon et voi olla et mikään ei muutu.

bizarretrip
/

Juuh kävin demoa räpläämässä hetkisen ja ei kyllä sytyttänyt pätkääkään :(

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle bizarretrip

bizarretrip wrote: Juuh kävin demoa räpläämässä hetkisen ja ei kyllä sytyttänyt pätkääkään :(

Autot ei mennykkää niiku FM4... tai NFS? =)

^carcuun^

Anyway... Tänä iltana taas Hardcore GT series, Ja sen jälkeen ehkiä pro lobbyssä häröilyä.

MrD St Jimmy
/ /

Pakko sanoa, kun tuli Juggerin streamia Spasta katottua silloin yks päivä niin kyllä alko ihan houkuttaankin. Ainakin tuntuma näytti jo silmään erilaiselta.

bizarretrip
/

HLR Juggernaut wrote: Autot ei mennykkää niiku FM4... tai NFS? =)

En kyllä mitään huimaa eroa neloseen huomannut. Liian puunattua ja kiiltävää meininkiä, ei vaan innosta moinen.

HLR Juggernaut
/ /

Ketäs me täältä saatas mukaan jos mie jotain pientä sarjantynkää rupeisin kasailemaan?

Ja ilmotelkaa vähän että mimmosilla vehkeillä huvittais ajaa jos nyt jotain saadaan aikaseks. Ja ei tää ei oo ainoo paikka mistä kattelen kuskeja, mutta tää on se paikka minkä säännöillä mennään. Oon pannu kyselyä parille muullekkin voorumille, jos sieltä saatas muutama kuski lisää.

HLR Juggernaut
/

Ja se että jotakuta ei kiinnosta, ei kiinnosta mua. ^ei pahalla^

En koita täältä saada ku ehkä kolme, tai viis kuskia, koska suurimmalla osalla ei ole ainakaan vielä vitostakaan.

PetuK
/

HLR Juggernaut wrote: Ketäs me täältä saatas mukaan jos mie jotain pientä sarjantynkää rupeisin kasailemaan?

Ja ilmotelkaa vähän että mimmosilla vehkeillä huvittais ajaa jos nyt jotain saadaan aikaseks. Ja ei tää ei oo ainoo paikka mistä kattelen kuskeja, mutta tää on se paikka minkä säännöillä mennään. Oon pannu kyselyä parille muullekkin voorumille, jos sieltä saatas muutama kuski lisää.

Jåå jos vaan aikataulut wörkkii. Eipä kai sil niin välii millä mentäs.

HLR Juggernaut
/ /

Johonkin samoihin aikoihin ku SM ajettiin normaalisti on mun alkuperänen suunnitelma joutuu ehkä vähän liikuttelee tunri sinne tai tänne, et saa aikataulut jotakuinkin natsaamaan. Todennäkösimmin saadaan muutama britti, ja ehkä hollantilaisia matkaan... ehkäpä jokunen jenkkikin eksyy mukaan.

Autoiks aattelin joko EVO vs Imppu, GT86 vs BRZ, tai sitte jotain hothatchejä tai sitte tylysti jotain yhen mallin kisaa... Tietysti ois vielä Camaro vs Mustang, mutta kun suurin osa porukasta ei kuitenkaan tykkää amerikkalaisista ni aattelin sen jättää pois laskuista näin alkuun.

HLR Juggernaut
/

Aattelin jotain kohtuu modernia Honda S2000 Ehkäpä, Tai Honda CRX Mugen, tai Civic type R ku ovat kohtuu simppeleitä vahkeitä. Luokaks aattelin jotain B550 tasoa, ni noi kaverit joka harvemmin tulee A luokan alapuolelle ei pitkästy kuoliaaks.

PetuK
/

Hmm..mut tässä vaan fundeerasin, että pitääkös näitä sitten ajaa jollain limited-damgeilla tms jos jotain ulkomaan eläviäkin olis tarkoitus haalia mukaan? :(

HLR Juggernaut
/ /

Harvemmin lagi mikään ongelma on Tuolla mä vedän Jenkkien Brittien ja Aussien kans samaa aikaan + joka toisella sriimi pystyssä, tähän mennessä ei yhtään lagiperästä vaurioo tullu.

EDIT: Näillä näkymin on jo neljä kuskia kasassa, Muaanluettuna PetuK ja minä. Ja 1 odottelee selkeempiä sääntöjä, kun totesin, että ihan kaikki ei oo viel 100% varmuudella päätetty. Ja 2 sanoo että riippuen miten aika saadaan sopimaan.

HLR Juggernaut
/

Tossa ny tuntuu vaan olevan sen verran monta sarjaa just alkaneena et kellään ei tunnu olevan oikein aikaa perehtyy tähän... Aktiivisimmat kaverit puskee 8 sarjassa yhessä viikossa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.