Nipsuhuuli
23.02.2009
Skylinemies kirjoitti 23.02.2009 19:29:
Olis kans hyvä jos siinä olisi "ajotietokone" joka mittaa kiihtyvyyden esim 0-100 ja tarkan tehon, väännön ja huippunopeuden. Samalla kun ajaa.
Nykyisin näkee tehon ja väännön telemetriasta. Jos haluat kiihtyvyydestä ja huippunopeudesta arviota, kannattaa mennä Tune Carin kautta Benchmarckiin ;)
teemu1337
24.02.2009 (edit 24.02.2009)
Huomenta
Sekuntikellolla 0-100 km/h :D
Ja nyrrellä saa käydä huiput testaa kun et sä sillä autolla muilla radoilla yhtä kovaa pääse ajaan kuitenkaa :P
El PiNk DeViL
24.02.2009
Nii mut mä tarkotan niinku pentsmarkin tapasta juttuu ajossa niinku siinä on kyllä telemetry mut siihen laittas samaan pakettiin 0-100 kiihdytysmittauksen ja että kuinka nopeesti menee varttimailin. Ja kaikkee.
El PiNk DeViL
24.02.2009
Nii mut mä tarkotan niinku pentsmarkin tapasta juttuu ajossa niinku siinä on kyllä telemetry mut siihen laittas samaan pakettiin 0-100 kiihdytysmittauksen ja että kuinka nopeesti menee varttimailin. Ja kaikkee.
teemu1337
24.02.2009
``Ja kaikkee`` kuulostaa hyvältä lisältä :D
Kannatetaan :P
Se reaaliaikanen 0-100 mittaus ois ihan turha, ihan sama miltä kannalta asiaa kattoo :/
El PiNk DeViL
24.02.2009
Nii teemu on kyl ihan oikees ei siit oo välttämättä mitään hyötyä.
Hookkis
25.02.2009
Kunhan edes näkis edes kuvan koko pelistä :D
El PiNk DeViL
25.02.2009 (edit 25.02.2009)
Mä veikkaan että koko maailma rupeis PIKKASEN odottamaan sitä pelii jos/-tai kun siitä tulee kuvii
El PiNk DeViL
25.02.2009
Ja olis hyvä jos julkasupäivä ilmotettas.
teemu1337
25.02.2009
Eiköhän ne sen julkasupäivän ilmota ku tietävät julkasupäivän? :F
Sulla ainaki on aika ootella...spämmää vaikka keskusteluja niinku tähänki mennessä ni aika kuluu nopeemmi :P
Ac3Way
25.02.2009
Noiden kuvien perusteella uskon, että Career moodi on samaa paskaa. Se oli ehkä hyvä silloin PSOne aikana, mutta ei enää. Toivottavasti, noita kisoja edes keitetään paremmaksi. Ainoat hauskat kisat ovat olleet, jos katsotaan puhtaasti kisaamista, Stock ja R-luokan kisat. Vähän tasaisempaa vastusta ja Gran Turismo tyyliin mahdollisuus ajaa aika-ajoja.
P-to-P sekä HillClimb ja -Down kisat mukaan tuomaan vaihtelua ja Blue Mountain mukaan vaikka sitten eri nimellä(ilmeisesti käytössä, jollain toisella radalla) sekä muitakin legendaarisia sekä mahdollisesti uusia generoituja ratoja.
Jos joutuisi ajamaan Forza 3:sta Forza 2:sen kausimoodilla, jäisi se pelimuoo aika väkinäiseksi vääntämiseksi. Innolla muuten odotan Race Pron Career muotoa, no onneksi on sentään Championship. ;)
nuera007
13.04.2009
No forza 3 ah:ssa olis hyvä olla et sais autoa kauppapaikalle laitettaessa laittaa siihen jonku pienen kommentin. Eli jos vaikka joku viripaja myy, niin vaikka sen nimi siihe. Olisi tolleen paljo helpompi ostella autoja sieltä, ettei aina tarvis käydä netissä kattoon et löytyykö myyjä jostain pajasta.
Mutta kyllähän totakin ominaisuutta vois joku käyttää hyödyksi ja myydä väärillä tiedoilla.
Lutis
30.04.2009
Mitä mieltä olette siitä että scoreboardilta voi ladata top10 setuppeja?
Eihän siinä mitään jos rank ykkönen haluaa jakaa hyvän setuppinsa.
Huono puoli on se, että kun olet 2 tuntia säätänyt autoa ja löytänyt hyvän setupin menet nettiin peliin jossa kaikilla on samat autot. Kärjistäen koko serveri ajaa rank ykkösen setupeilla jäät 2 sekunttia per kierros.
Mielestäni voisi ottaa pois tuon setuppien latauksen. Jos ei jaksa säätää voisi ettiä säädöt esim foorumeilta. Riittäisi, että setuppeja voisi jakaa AH:n kautta autoissa tai antamalla muille autoja.
kurppak
02.05.2009 (edit 02.05.2009)
"I Would Like to See A Few Sport Bikes, maybe trucks and suv's i mean come on dodge ram srt10!!! Def More Tuning To Do With HP and Tourqe Specs, i mean who doesnt want to just run 45 psi of boost on a stock dodge 4 cyl and have to pay game creds for when a stupid build ie stock 4 cyl with30psi boost goes bang i mean and brake down the parts like not just cams or fuel system why not fuel rails, injectors. and by gods sake make choosable brands like maybe i want an hks turbo on my supra but my buddy wants a greddy i mean can we get some more choices, def more rims,,, bigger rims with the downside of lowering accel. and the upload a personal photo straight to a car that sounds wicked. i want to be able to put the top on my convertible camaro down ya know. i would like to see tires that actually blow out, cars that explode when they hit head on at 230. and once again sport bikes you know kawasaki ninja, hayabusa, 750gsxr and all with full customization, and more body kits wide body kits neons heck subwoofers amps custon seats. and more paint options like white car with carbon fiber body. or possibly add an autosculpt feature as in nfs carbon."
Facepalm.
Suomennos:
yo dawg mä haluisin nähä pelissä muutaman sporttiprätkän ja SUVeja vähä niinq dodge ram srt10!!! Todellakin Paljon Enemmän Säätämistä Tehojen Ja Vääntöjen Kanssa, tarkotan kuka ei vain haluisi käyttää 45 psi ahtoja vakiossa dodge 4 syli ja täytyy maksaa krediittejä siihen kun tyhmästi säädetty 30 psi ahdot sanoo bäng tarkoitan menee tuhannen pillun päreiksi ei vain venat tai bensansyöttö, miksei bensalinjat, ruiskut. ja sit mä haluun valita laitaxmä mun supraan hks:n tai greddyn ahtimen me tarvitaan vaihtoehtoja, ehd enemmän vanteita,,,, isompia vanteita jotka vähäx niinq haittais kiihtyvyyttä. ja sit suoraa valmis kuva auton kylkeen. ja sit mä haluun mun rättikattosen camaron tonttii tajuux??! ja sit mä haluun et autot räjähtää ku niil ajaa seinään 230 mph. ja joo sit niit sporttipyörii, kasawika ninja, muuttohaukka, gixeri seiskapuokki täydel tuunauksel. lisää naapurin-kaistalle-ulottuvia-korisarjoja neoneita subbareita vaffareita rallipenkkejä. ja sit lisää maalivaihtoehtoja niinq koko auton korin hiilari ja sit semmonen autosculpt niinq nfs carbonissa.
En muuttanut yksiköitä SI-järjestelmän mukaiseksi , koska se on jenkkien mielestä tyhmä järjestelmä.
Hookkis
02.05.2009
Englanti ei ole vahvin alueeni, joten voisiko joku suomentaa "tiivistelmän" tästä tekstistä?
Miqqe
02.05.2009 (edit 02.05.2009)
Huhhuh...
Yo dawg i heard u like forza so we put a forza in your forza so u can forza while u forza....
"__Vielä aiheeseen sopiva kevennys!__
":http://kilo.naurunappula.com/nn/0/295/405/453520.jpg
Hookkis
02.05.2009
Mikä hajoaminen :D Kiitos Kurppak :)