Forum - General Discussion

FM5 pikku galluppi

HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit 13.08.2014)

  • 0
Teen tämmösen pienen "gallupin" ihan vaan samalla kun pohdiskelen SM jatkuvuutta. Neloseen ei oikein ukkoja löytyny enää parille viime kaudelle ja jotain mutinaa on kuullu, että FM5 ei oo jotkut hommaamassa. Aattelin nyt tehä pienen selvityksen että jatketaanko FM4 vai FM viien puolella tossa syssymmällä. vai jääkö SM kokonaan pois, mikä olis varsin ikävää. Ja anteeksi tämä viesti-spämmi
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit )

  • 1
Peukuta tätä, jos hommaat XBonen ja FM5 heti kun suomi mallit kauppoihin tulee, tai sinulla on jo. Ja toivot SM kisailun jatkuvan FM5 puolella.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit )

  • 2
Peukuta tätä, jos hommaat XBonen ja FM5 tämän vuoden puolella / jos pelimerkit siihen riittää.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit )

  • 5
Peukuta tätä, jos XBone ja FM5 ei edelleenkään jaksa kiinnostaa. / Ehkä ensi vuonna?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit )

  • 11
Peukuta tätä, jos toiveesi on, että SM kisailu jatkuu FM4 puolella.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit )

  • 0
Peukuta tätä jos SM kisailu ei vois vähempää kiinnostaa.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 13.08.2014 (edit )

  • 1
Tuntuu et FM5 ei ole tehty meikäläiselle. FM4:ssä ehkä 90% mun autoista oli aloittanut elämänsä F-C luokassa ja näyttää et FM5:ssä autoja on otettu pois eniten niistä alemmista luokista. Sekin juttu et semmoset autot jotka oli jo FM1:ssä on nyt DLC ja et pitää maksaa pari-kolme kymppiä et saa edes kaikki ne ei DLC-autot jotka oli FM4:ssä.
PetuK

PetuK 13.08.2014 (edit )

  • 1
Rusty McSteele wrote: Tuntuu et FM5 ei ole tehty meikäläiselle. FM4:ssä ehkä 90% mun autoista oli aloittanut elämänsä F-C luokassa ja näyttää et FM5:ssä autoja on otettu pois eniten niistä alemmista luokista. Sekin juttu et semmoset autot jotka oli jo FM1:ssä on nyt DLC ja et pitää maksaa pari-kolme kymppiä et saa edes kaikki ne ei DLC-autot jotka oli FM4:ssä.
Samoilla linjoilla olin/olen, mutta siltikin tuo nyt vaan on alkanut vähän polttelemaan ja polttelis varmaan enemmänkin mikäli yleinen ilmapiiri täällä olisi kiinnostuneempi tuota femmaa kohtaan.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit )

  • 0
Jos PK seudulla majailee, ja ei oikein tiedä että kiinnostaako vaiko eikö, ni voi tulla testaamaan että miltä se tuntuu, kun on kiskiree kalusto alla... Noilla eri liikkeiden demoissa kun ei oikein pääse testailemaan muuta ku vakio vehkeillä.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 13.08.2014 (edit 13.08.2014)

  • 0
Tarkoitus on hankkia tän vuoden puolella, ei välttämätää heti, mutta kuitenkin. Eikös jossain lukenut, että tulisi nordschleife ja siihen saakka tulleet DLC:t FM5:n suomiversioon? Tai sitten se oli niin, että suomen xbonen julkaisun aikaan tulisi ultimate-edition, jossa nämä kaikki on. editti: olinkin nähnyt unta, goty-edition tulee, jossa on vain top gear car pack
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.08.2014 (edit )

  • 0
Radat mitä tulleet ovat ilmasia, ja pelattavissa heti kun peli on asennettu boksille. Nyrre 3 versiota = GP full, Nyrre, GP+nyrre, Road America 5 rataa, sama mikä FM4 + speedville loopin jälkeinen heitto shikaanilla. + puolesta välistä poikki ja molemmat puoliskot toimii pätkäratoina ja toisessa puoliskossa on vaihtoehtona shikaanilla ja ilman.
savulohi

savulohi 14.08.2014 (edit )

  • 0
PetuK wrote: Samoilla linjoilla olin/olen, mutta siltikin tuo nyt vaan on alkanut vähän polttelemaan ja polttelis varmaan enemmänkin mikäli yleinen ilmapiiri täällä olisi kiinnostuneempi tuota femmaa kohtaan.
Komppaus, plus notta tuo rattihomma siinä jarruttaa kanssa kun boxin lisäksi pitäs vielä löytyä 300-400 ajovermeisiin. Vähän on jyrkkä menoerä opiskelijan kesätyöroposille. Vorssakärpänen on kyllä taas puraissut ja jos nelosessa jatkuu SM:t niin oon kyllä mukana. Jos ei niin publaa sitten. :D
TuhmaTommi

TuhmaTommi 14.08.2014 (edit )

  • 0
Ja kyllähän SM kiinnostaa FM4 puolella, jos järjestetään. Btw siirtyykö gold-tili xbonelle?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 14.08.2014 (edit )

  • 0
tili on sama, eli jos on kultaa yhessä, on kultaa molemmissa
PetuK

PetuK 15.08.2014 (edit )

  • 0
Vähän siis näyttäis siltä, että nelosessa kisataan. Jos kisataan.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 15.08.2014 (edit )

  • 0
Jjoo, samaa kahtelin tossa sitte vaan päivän kysymys on että millä (autoilla) kisataan jos kisataan.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 15.08.2014 (edit 15.08.2014)

  • 0
HLR Juggernaut wrote: tili on sama, eli jos on kultaa yhessä, on kultaa molemmissa
Ok, eli uskaltaa ostaa goldin, jos ajetaan fm4:ssä SM.

Write a post

Sign in to post a post.