Forum - General Discussion

Forza Horizon 2

DarkWarjo

DarkWarjo 07.10.2014 (edit )

  • 0
Aattelin ny tehä tälle ihan kokonaan oman. Näin alkajaisiksi haluan heti leuhottaa et tonne mun kuvasivuille varmaan räpsin tuosta kuvia kunnes kyllästyn. sinne siis "TÄSTÄ":http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Forza+games/Horizon+2/ jos haluatta nähä striimiä (vitun paskalla laadulla kiitos nettiyhteyteni sukkaamisen) niin voi kysellä sitäki. jne. horiskoon liittyvää voi lässyttää tässä. Omasta mielestä peli on huomattavasti parempi kuin ykkönen ja huomattavasti kokonaisemman oloinen ku FM5.
Ac3Way

Ac3Way 24.10.2014 (edit )

  • 1
Jo on varmasti aika pitäklti jokaisen autopelifanin unelma, mutta harmittavasti tulee vain väärälle laitteelle. Oikeastaan ainoa system seller peli molemmilta konsoleilta on genre sitten mikä tahansa. Joten vittu lopeta se kuvien laittaminen tai mä räjähdän! No älä lopeta, kestetään omat virheet kuin mies.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.10.2014 (edit )

  • 0
Ac3Way wrote: Jo on varmasti aika pitäklti jokaisen autopelifanin unelma, mutta harmittavasti tulee vain väärälle laitteelle. Oikeastaan ainoa system seller peli molemmilta konsoleilta on genre sitten mikä tahansa. Joten vittu lopeta se kuvien laittaminen tai mä räjähdän! No älä lopeta, kestetään omat virheet kuin mies.
HAAAA HAAAAA! menit siis ostaa ps4? onks driveclubi yhtää mistää kotosi? ja don' worry, on tossaki puutteensa.. mm. vuoristoa näkyy, mutta missä on ne vuoristotiet :(
Ac3Way

Ac3Way 25.10.2014 (edit )

  • 0
DarkWarjo wrote: HAAAA HAAAAA! menit siis ostaa ps4? onks driveclubi yhtää mistää kotosi? ja don' worry, on tossaki puutteensa.. mm. vuoristoa näkyy, mutta missä on ne vuoristotiet :(
Ne vuoristotiet on Horizon 1:ssä. Joo PS4 ostin alkuvuodesta, Driveclub on kasa höyryävää arcadepaskaa. Toki sitä jotkut jonnet jaksaa varmaan pelata.
savulohi

savulohi 25.10.2014 (edit )

  • 0
Ac3Way wrote: Ne vuoristotiet on Horizon 1:ssä. Joo PS4 ostin alkuvuodesta, Driveclub on kasa höyryävää arcadepaskaa. Toki sitä jotkut jonnet jaksaa varmaan pelata.
Jotenkin on fiilis, että tämä "arcadepaska" on se suunta mihin konsoleilla ollaan menossa, suuremman -yleisön- $-kasan saavuttamiseksi. Voin olla väärässä, jos Project Cars ja FM6 aikanaan muuttaa kaiken, mutta loistavan FM4:n(klassikko!) ja heikon FM5:n(kuullun/luetun/nähdyn perusteella, ei kokemuksesta) jälkeen näyttää siltä että simun ystävät ovat kääntymässä isommissa määrin PC:n puoleen. Itsekin lukeudun tähän sakkiin. Aika näyttää.
Latetzki

Latetzki 25.10.2014 (edit 25.10.2014)

  • 0
DarkWarjo wrote: HAAAA HAAAAA! menit siis ostaa ps4? onks driveclubi yhtää mistää kotosi? ja don' worry, on tossaki puutteensa.. mm. vuoristoa näkyy, mutta missä on ne vuoristotiet :(
Ei se Boxi ole sen parempi :) Horizon 2 on vasta yksi exclusive -peli ja mullakin sen hypetys meni jo ohitse koska olen näkemäni perusteella lähes varma että sen elinikä ei ole Horizon 1:stä pidempi. Koska tahansa voi tulla kiinnostava PS4 -exclusive.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 25.10.2014 (edit )

  • 0
No itte oon vähän sitä mieltä että jos FM5 omais vähän enemmän ratoja, ja automäärät ois jotain mita GranTurismo 2 suuntasia, ni siin ois aika ylivoimanen peli... Ainut ongelma vaan on siinä, että jos tungetaan niin paljon autoja kun GT2 aikanaan oli, ni hinta karkaa älyttömäks, ihan vaan sisustan mallinnuksen takia.
sjamy

sjamy 25.10.2014 (edit )

  • 5
GT2:ssa kaikki autot kuitenkin sisältyi itse pelin hintaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 27.10.2014 (edit )

  • 0
Latetzki wrote: Ei se Boxi ole sen parempi :) Horizon 2 on vasta yksi exclusive -peli ja mullakin sen hypetys meni jo ohitse koska olen näkemäni perusteella lähes varma että sen elinikä ei ole Horizon 1:stä pidempi. Koska tahansa voi tulla kiinnostava PS4 -exclusive.
Täällä heti yks PS4 fanipoika butthurttina ;) En mä missää kohti väittänykkään että se PS4 huono ois, nauroin vain koska selkeesti Eissin kohdalla valinta oli väärä ;) Luultavasti itekkin sen PS4:n hankin jossakin vaiheessa, mut toistaseksi ei ole kummallekkaan konsolille yhtään niin hyvää peliä että oikeasti voisi edes kellekkää kaverille suositella kummankaa konsolin ostoa.. hyvin kummallista. Itehän päivittelen täs koht pc:tä ni taitaa taas pölyttyy konsolit käyttämättöminä kaikki. Horizon 2 kuitenkin mun mielestä oli suurimmalta osaltaan paljon parempi kuin FH1 ja myös paljon parempi ja kokonaisempi kuin FM5 ja oon jo nyt pelannu sitä enemmän ku FH1:stä :D
sjamy

sjamy 27.10.2014 (edit )

  • 1
Pitää jossain vaiheessa ostaa Horizon 2 360:lle, uskoisin sen viihdyttävän, koska ykkönenkin maistuu edelleen. Se saattaakin jäädä viimeiseksi konsolipeliksi pitkään aikaan, koneella kaikki vaan on parempaa ;-) Ei tosiaan innosta laittaa uutta konsolia yhden pelin takia, sillä rahalla saa viskiä, jonka ansiosta pelielämys on varmasti kattavampi kuin vähän paremmilla graffoilla. Hyvää grafiikkaa varten on Unreal Engine 4 ja 4k. Peace out madafakaa. ^pcmasterraceftw :P^
Latetzki

Latetzki 27.10.2014 (edit )

  • 1
DarkWarjo wrote: Täällä heti yks PS4 fanipoika butthurttina ;) En mä missää kohti väittänykkään että se PS4 huono ois, nauroin vain koska selkeesti Eissin kohdalla valinta oli väärä ;) Luultavasti itekkin sen PS4:n hankin jossakin vaiheessa, mut toistaseksi ei ole kummallekkaan konsolille yhtään niin hyvää peliä että oikeasti voisi edes kellekkää kaverille suositella kummankaa konsolin ostoa.. hyvin kummallista. Itehän päivittelen täs koht pc:tä ni taitaa taas pölyttyy konsolit käyttämättöminä kaikki. Horizon 2 kuitenkin mun mielestä oli suurimmalta osaltaan paljon parempi kuin FH1 ja myös paljon parempi ja kokonaisempi kuin FM5 ja oon jo nyt pelannu sitä enemmän ku FH1:stä :D
Kuhan korjasin ettei joku erehdy ottamaan sun kommenttia liian tosissaan :)

Write a post

Sign in to post a post.