Saattaapi olla että isossa talossa on kustu jotain tän huoltokatkon aikana. Ottakees poijjaat kuppi kahvia ja ootelkaa. Kyllähän nää ongelmat on aina saatu ratkaistuu.
Profiili tuhoutui.
Miqqe kirjoitti 21.04.2008 18:45: Saattaapi olla että isossa talossa on kustu jotain tän huoltokatkon aikana. Ottakees poijjaat kuppi kahvia ja ootelkaa. Kyllähän nää ongelmat on aina saatu ratkaistuu.
Onko sulla sama homma ?
En tiiä, enkä jaksa nyt tuonne yläkertaan kiivetä. :/
Nehän just päivittelee sitä kait, en nyt itekkään jaksa kahtoa mut ei päivällä ainaskaan päässy.. Porukka melko rennosti ottanu vastaan tän päivän xD Mulle ainaskin Live tiimi lähetti jo aiaksemmin viestin että tiesin tän tulevan enkä siks suunnitellu mitään kummempia kisoja..
No arvaa vaa OTINKO RENNOSTI! Enhän mä tätä huoltokatkoa muistanu ku kotii tullessa erittäin hyvin tiukkaan forzailuun varautuneena huomasin että eipäs yhdistetäkkää. Kyllä siinä vähän rupes sieppaa, mutta eipä mitään, saipahan taas vedettyy careeria hieman eteenpäin. 78% nyt.
Ei toimi vieläkään... Kai se huomenna vörkkii
Jotenkin ei jaksa yllättyä, kun paukahti toisen kerran Tampered profile ilmoitus...
Laitettua kyselyä turn10.n suuntaan onko mitään tehtävissä, ennenkuin yrittää mitään mahdollista / mahdotonta pelastusta.
Kerron lisää kun saan sähköpostia.
vaiski75 kirjoitti 01.09.2008 03:43: Jotenkin ei jaksa yllättyä, kun paukahti toisen kerran Tampered profile ilmoitus...
Laitettua kyselyä turn10.n suuntaan onko mitään tehtävissä, ennenkuin yrittää mitään mahdollista / mahdotonta pelastusta.
Kerron lisää kun saan sähköpostia.
ai meni taas profiili tarvikko autoja sit? laita yv...
Laita vain viestiä jos meni, taas wituilleen. Laitetaan autoa ja/tai rahaa.
Kiitoksia etukäteen noista autotarjouksista..
Odottelen vielä sähköpostia ennenkuin alan uusimaan tuota profiilia..
Multakin voit saada jotain autoja jos tarviit :)
Sama homma...
multa voit saad 10 mugen civicciä jos tarvit :P
No jotain rajaa nyt sentään... ;)
Se profiili meni sitten siinä..
Jos Jollain oli ylimääräisiä autoja lahjoittaa niin täällä olis muutama ylimääräinen tallipaikka vapaana. Suoritan sitten jossain vaiheessa palautuksia autojen ja maalausten muodossa..
Jos sitä vielä kerran yrittäis ja kolmashan kerta se toden sanoo..
vaiski75 kirjoitti 02.09.2008 14:01: Se profiili meni sitten siinä..
Jos Jollain oli ylimääräisiä autoja lahjoittaa niin täällä olis muutama ylimääräinen tallipaikka vapaana. Suoritan sitten jossain vaiheessa palautuksia autojen ja maalausten muodossa..
Jos sitä vielä kerran yrittäis ja kolmashan kerta se toden sanoo..
Kunhan saan boksin takasin niin ostan sulta huutokaupasta jotain kovaan ylihintaan niin saat vähän fyrkaa.
Jos drifting säätöiset autot kinnostaa, niin voin tallistani jotain lahjoittaa.
Suurkiitos heti tässä vaiheessa Bunnylle..
Mullakin olis autoja liikaa tallissa, mutta netti on poikki kolmisen viikkoa... :P
Hyväksy kaveripyyntö livestä niin katson tänään mitä löytyy.
Sen voin sanoa, että jos itteltä profiili joskus katoaa, niin voipi olla jotta jää odottamaan sitä kolmosta ihan suosiolla.. :/
Evon tallin sisältö alkoi jotenkin kuullostamaan mielenkiintoiselta :)
Meinasin jäädä itsekkin odottelemaan tuota Forza kolmosta, mutta hetken mietittyäni ajattelin kumminkin odotella tämän kakkosen parissa..
vaiski75 kirjoitti 02.09.2008 14:35: Evon tallin sisältö alkoi jotenkin kuullostamaan mielenkiintoiselta :)
Meinasin jäädä itsekkin odottelemaan tuota Forza kolmosta, mutta hetken mietittyäni ajattelin kumminkin odotella tämän kakkosen parissa..
Joutuisit muuten odottamaan noin vuoden, mikä olisi mulle liikaa :D. Voisin itsekin vilkaista autotalliin, jos löytäisin jotain itselleni turhia autoja.
Mulla vois kanssa olla muutamia ylimääräisiä kärryjä.
Mulla meni just parikymmentä ylimääräistä kärryä :D
Täältä löytyy kans autoja ja kun ollaa seuraavan kerran lives nii myyt mulle jonku purkin millillä!!!
Kirjaudu sisään vastataksesi.