Forza Motorsport 6

HLR Juggernaut
/

Hjarmillista, mutta kuten sanottu jos parempia ajankohtia ehdotellaan ni niitä ehdotuksia myös kuunnellaan.

HLR Juggernaut
/

Otetaan tällä viikolla tuo ajankohta ja ens viikolle sitte lykätään tunnilla tunti/puoltoista. Sillon et kerkee ihan alkuun, ja JANIcharged saattaa haluta lähtee kesken mutta lienee paras kompromissi?

HLR Juggernaut
/

Aattelin että tänään vois liikkuu pääasiallisesti CBAS luokissa Mennään välillä sen verran lujaa että pikkuluokista tykkäävät ei inhoo hommaa, ja ne jotka tykkää mennä hillitöntä vauhtia ei ketuunnu mateluun.

Sitte ku tiedetään vähän paremmin että kuka tykkää mistäkin luokista ni sovitetaan heimumaan sillai että välillä niitä isompia, ja välillä niitä pienempiä. Ja toi väli on vermaan semmonen että suurin piirtein kaikilta löytyy auto noihin luokkiin. Ja jos ei löydy ni mulla pitäs olla sharefrontissa jotain kaikkiin edellä mainittuihin.

Rintala
/

Olisko myös erikseen FWD, RWD, AWD ja ns. "vapaa vetotapa" rajoitteet?

HLR Juggernaut
/

Ajaa sillä millä mielii mun mielestä, en rupee rajottamaan... Mut sen sanon että takaveto civic on yhtä hieno juttu ku varapyöräveto ferrari =P

HLR Juggernaut
/

Kutsuja lähti mutta eipä kukaan näyttäny olevan paikalla... Toisaalta mää oon puolisen tuntia etuajassa... Muistan omat aikataulunu niin hiton hyvin. Hups... Paan puolen tunnin päästä uuestaan.

HLR Juggernaut
/ /

Oli osanottajamäärä niin heikko, että tää ei taida toistua. ellei kyse ollut kaikilla tekniset onkelmat. Suurimman osan 3 henkee, ja yhen kisan ajan peräti neljä.

the BrainDamage
/

kyllä on noita lobbyja jossa viikonloppusin pyörii sen 5 henkilöä jo valmiiksi, mukaan vaan.

TuhmaTommi
/ /

Tulin just töistä, vähän venys taas.

Eli ei näköjään sovi viikolla, tai en tiedä etukäteen :(

Schimanski76
/

Kettumainen bugi tuossa Le Mansin endurancessa.Jos painaa rewindia niin häviää autosta valot.

TuhmaTommi
/

Tuli eilen huomattua kanssa mielenkiintoisia juttuja kiihtyvyyksissä tuningosiossa. Muutamilla autoilla 0-97km/h joku 2,4s ja 0-161km/h 2,2s :D.

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Kettumainen bugi tuossa Le Mansin endurancessa.Jos painaa rewindia niin häviää autosta valot.

mikä on rewind? ei mulla ainakaan semmosta nappii ole

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

HLR Juggernaut wrote: hype Paras DLC paketti ikinä.

Toi Pontiac Aztec on kyllä aika kova :D Yksi jäätävimmistä. Ikinä!

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle tappileipa

tappileipa wrote: SVX ja Coupecorolla! oliko tälläkertaa mikään ilmanen ?

Vaikeita kyselet, kun mulla kaikki sanoo suoraan että purchased, tai new,

tappileipa
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

HLR Juggernaut wrote:

Vaikeita kyselet, kun mulla kaikki sanoo suoraan että purchased, tai new,

No eipä ole sitä versiota mulla että saa ilmaseks..

Kirjaudu sisään vastataksesi.