- 0
Forum - General Discussion
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
^ Ouch!
Itellä toiminu hyvin.. Kerran vilautti valoja kun oli levy koneessa. Pitäisi ainakin Forza laittaa kovolle. :-)
- 0
Mulla tosiaan palaa vaan yks valo? Koitin jo irrottaa kaikki liitokset ja kovon alta puhdistin mutta silti vilkuttelee vain yhtä valoa.. Annan nyt jäähtyä ja kokeilen sitten uudestaan..
- 0
No niin kyllähän tuo boksi onkin kestänyt viime reissun jälkeen sen puolitoistavuotta. :D
E: Se taitaa Hookkis olla sulla sitten se sama kuin Kurpakilla, jos se nyt ei ole sitten se ylikuumentuminen? vai onko se antanut mitään vika koodia??
- 0
Se on saksaan menoa markki, ei siinä muu auta. Samoin hookkis (ei mullakaan palanut kuin yksi valo). Tervetuloa kerhoon pojat. En tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa. Boksien universaali RRoD-päivä.
- 0
kurppak kirjoitti 14.01.2009 19:54: Se on saksaan menoa markki, ei siinä muu auta. Samoin hookkis (ei mullakaan palanut kuin yksi valo). Tervetuloa kerhoon pojat. En tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa. Boksien universaali RRoD-päivä.Ei kalustot kestä jatkuvaa reissaamista SM-Sarjassa. Meikäläinen ei ole edes hoitanut tallin testejä, vaan olen jättänyt ne Greizerille ja Bobberille :D
- 0
Mä en oo edes harjotellu :D SILTI
- 0
Itellä on sinänsä hyvä tilanne, että oma boxi toimii ja jos nyt tässä lähiaikoina koko paska heittää rinkulat, niin otan tuolta vain faijan boxin tilalle :-D
- 0
LeetPotta kirjoitti 14.01.2009 20:03: Itellä on sinänsä hyvä tilanne, että oma boxi toimii ja jos nyt tässä lähiaikoina koko paska heittää rinkulat, niin otan tuolta vain faijan boxin tilalle :-DMolemmat hajoo.
- 0
kurppak kirjoitti 14.01.2009 20:05:Tänään on opittu ettei kannata uhota, kuten hookkis sattui huomaamaan :DLeetPotta kirjoitti 14.01.2009 20:03: Itellä on sinänsä hyvä tilanne, että oma boxi toimii ja jos nyt tässä lähiaikoina koko paska heittää rinkulat, niin otan tuolta vain faijan boxin tilalle :-DMolemmat hajoo.
- 0
Jep, mutta arvasin tän ennen kun edes käynnistin ton boksin ;( En nyt puhu siitäkään enempä..
- 0
hookkis112 kirjoitti 14.01.2009 20:10: Jep, mutta arvasin tän ennen kun edes käynnistin ton boksin ;( En nyt puhu siitäkään enempä..vedäs 6vko paussi niinku mäki syksyllä :P
- 0
- 0
djrunkkari kirjoitti 14.01.2009 20:13: vedäs 6vko paussi niinku mäki syksyllä :PSinänsä huolestuttavaa, että mulla on ollut jo about kuukauden paussi Forzaan eikä syy ole Boxissa vaan motivaation puutteessa :(
- 0
Viime viikolla pelatessani äiti imuroi huonettani ja yhtäkkiä ruutu pimeni ja tuli RROD!! Kolme punaista valoa vilkkui ja arvasin heti syyn miksi sain RRODIn.
- 0
Sinänsä haikee olo koska en enään koskaa usko laittavano forza 2 levyä koneeseen. En koskaan enään pääse selaamaan tallini ihmeitä :(
- 0
hookkis112 kirjoitti 14.01.2009 20:42: Sinänsä haikee olo koska en enään koskaa usko laittavano forza 2 levyä koneeseen. En koskaan enään pääse selaamaan tallini ihmeitä :(Kuinka niin? :(
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 14.01.2009 20:16:SITdjrunkkari kirjoitti 14.01.2009 20:13: vedäs 6vko paussi niinku mäki syksyllä :PSinänsä huolestuttavaa, että mulla on ollut jo about kuukauden paussi Forzaan eikä syy ole Boxissa vaan motivaation puutteessa :(
- 0
Nooh, helvetin bunny :D Pirautan huomenna mikkisoftalle.. tai sit vaan kerään positiiviset energiani ja laitan boksin toimimaan..
- 0
TehBigBunny kirjoitti 14.01.2009 20:48:TeroKortelainen kirjoitti 14.01.2009 20:16:SITdjrunkkari kirjoitti 14.01.2009 20:13: vedäs 6vko paussi niinku mäki syksyllä :PSinänsä huolestuttavaa, että mulla on ollut jo about kuukauden paussi Forzaan eikä syy ole Boxissa vaan motivaation puutteessa :(
- 0
Mä meen miqen luo muutenkin niin miqqe voi sit samalla piestä mut :D