- 0
Forum - General Discussion
IM DOOOOOOOOOOOMED!!!
Nyt on boksi ollut jäähtymässä ja pian pääsee testaamaan, että toimiiko. Toivottavasti mun rakkaalle profiilille ei ole käynyt mitään, koska mä unohdin ottaa kovalevyn pois.
Jos boksi ei toimi niin saatan vielä kerran kokeilla Towel Trickiä. Sitten voisi testata niin, että antaa sen olla pyyhkeissä sen 5-10 min.
- 0
- 0
Voi paska :(
- 0
Etkös Nipsu voi ottaa sen kovalevyn kouraan ja mennä sen kanssa koputtelemaan xbox-kaverien ovia ja kysymään:"saisiks mää vähä pelaa sun poksilla?"
Ei tarvitsisi kautta noin ikävästi päättää.
- 0
Schimanski76 kirjoitti 14.06.2009 13:45: Etkös Nipsu voi ottaa sen kovalevyn kouraan ja mennä sen kanssa koputtelemaan xbox-kaverien ovia ja kysymään:"saisiks mää vähä pelaa sun poksilla?" Ei tarvitsisi kautta noin ikävästi päättää.HUUKKIS TO TEH RESCUES !
- 0
Mudinski kirjoitti 14.06.2009 10:10: Tuo 25min on kyllä ihan vitun kauan... Kaveri teki tuon ja boxin oma ylikuumenemissuoja meni päälle jo 6min jälkeen. Ja oli vain yhteen pyyhkeeseen kääritty. 10min pitäisi riittää ja monella on riittänyt ihan 5min...Itellä kesti vähän vajaa 40 minuuttia, että se ylikuumeni.
- 0
Ac3Way kirjoitti 14.06.2009 15:41:Mulla ei ollut niin kuuma, etteikö olisi voinut käsillä koskea. Vai olisiko boksin pitänyt olla polttavan kuuma?Mudinski kirjoitti 14.06.2009 10:10: Tuo 25min on kyllä ihan vitun kauan... Kaveri teki tuon ja boxin oma ylikuumenemissuoja meni päälle jo 6min jälkeen. Ja oli vain yhteen pyyhkeeseen kääritty. 10min pitäisi riittää ja monella on riittänyt ihan 5min...Itellä kesti vähän vajaa 40 minuuttia, että se ylikuumeni.
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 14.06.2009 16:18:Pitää tullla ne ylikuumenisvalot vai mitkä onkaan?Ac3Way kirjoitti 14.06.2009 15:41:Mulla ei ollut niin kuuma, etteikö olisi voinut käsillä koskea. Vai olisiko boksin pitänyt olla polttavan kuuma?Mudinski kirjoitti 14.06.2009 10:10: Tuo 25min on kyllä ihan vitun kauan... Kaveri teki tuon ja boxin oma ylikuumenemissuoja meni päälle jo 6min jälkeen. Ja oli vain yhteen pyyhkeeseen kääritty. 10min pitäisi riittää ja monella on riittänyt ihan 5min...Itellä kesti vähän vajaa 40 minuuttia, että se ylikuumeni.
- 0
What ? Ylikuumenemisvalot ? Mitkäs ne on ? Meinaatko RROD valoja ?
Yritä vaan Nipsu uudelleen. Kauanko annoit jäähtyä ?
- 0
Paska mikä paska -> saksan reissulle, voit lähettää postikortin jos tulloo ikävä :)
- 0
Mudinski kirjoitti 14.06.2009 17:30: What ? Ylikuumenemisvalot ? Mitkäs ne on ? Meinaatko RROD valoja ? Yritä vaan Nipsu uudelleen. Kauanko annoit jäähtyä ?Niin, mulla ei towel trick onnistunut ekalla kerralla koska ei RROD valo muuttunut kahdeksi vilkkuvaksi punaiseksi valoksi, joka taas tapahtui toisella kertaa ja silloin kikka onnistui.
- 0
Mudinski kirjoitti 14.06.2009 17:30: Yritä vaan Nipsu uudelleen. Kauanko annoit jäähtyä ?Annoin jäähtyä YouTubesta löytämäni videon ohjeen mukaan sellaiset 15 min. Sen jälkeen tosin vielä odottelin joitakin minuutteja, että boksi vielä vähän jäähtyisi. Kun käynnistin boksin, niin pientä lämpöä oli vielä havaittavissa. Enää en aio kokeillakaan TT:tä uudelleen, sillä en kuitenkaan ehtisi juurikaan pelata. Suunnitelmana on nimittäin lähettää boksi Saksaan niin pian kuin mahdollista. Haluaisin saada boksin matkaan jo parin päivän sisällä, mutta tärkeintä olisi saada lähetettyä ennen ensi lauantaita, koska silloin ollaan lähdössä Kreikkaan viikoksi. Jos puolestaan näyttäisi siltä, että boksi haetaan lähempänä lauantaita, niin silloin ehkä voisin kokeilla vielä Towel Trickiä. Täällä kun on monella kokemusta RROD:eista, niin toivoisin linkkiä sivulle, josta löytyy tarvittava puhelinnumero ja ohjeita.
- 0
Nipsu, älä oo käsi.
Laitoin googleen ''xbox 360 huolto''.
Olin alle kahden minuutin jälkeen sivulla, jossa voi tehdä huoltopyynnön itse, tai numero asiakaspalveluun.
Laitan sen linkin tähä kolmen(!) minuutin päästä, sano jos et tarvitse sitä ;)
__No kyä potta :D__
- 0
"Hihihii!":http://lmgtfy.com/?q=xbox+360+huolto
- 0
Noin tunti sitten boksi lähti maailmalle. Hyvä, että sain sen näinkin pian matkaan, ettei joudu odottamaan Kreetan matkan yli. Toivottavasti saisin boksin SM-sarjan alkuun mennessä takaisin, kun nyt ajetaan taas takavedoilla :)
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 17.06.2009 11:09: Noin tunti sitten boksi lähti maailmalle. Hyvä, että sain sen näinkin pian matkaan, ettei joudu odottamaan Kreetan matkan yli. Toivottavasti saisin boksin SM-sarjan alkuun mennessä takaisin, kun nyt ajetaan taas takavedoilla :)Ehkä sulla on nyt aikaa opetella laittamaan lakanat? :o
- 0
Olenkin jo kirjoittanut, että Xboxin sivun mukaan korjaus on 4. vaiheessa eli boksi on korjattu ja lähetetty tulemaan takaisin. Osaako joku teistä asiantuntijoista sanoa, että kuinka kauan tähän yleensä menee aikaa, että saa boksin takaisin?
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 28.06.2009 18:15: Olenkin jo kirjoittanut, että Xboxin sivun mukaan korjaus on 4. vaiheessa eli boksi on korjattu ja lähetetty tulemaan takaisin. Osaako joku teistä asiantuntijoista sanoa, että kuinka kauan tähän yleensä menee aikaa, että saa boksin takaisin?Onko sulla se kuljetuspalvelun (UPS vai mikä hitto se olikaan) lappunen tallessa,siinähän on se seurantakoodi mistä näkee missä boksi seikkailee.
- 0
Schimanski76 kirjoitti 28.06.2009 18:25:Mä käytin tuohon sitä sähköpostiin ilmestynyttä 10-numeroista koodia, kun ilman sitä en olisi voinut katsoa Xboxin sivulta tuota. Vai puhutaankohan me samasta koodista?Nipsuhuuli kirjoitti 28.06.2009 18:15: Olenkin jo kirjoittanut, että Xboxin sivun mukaan korjaus on 4. vaiheessa eli boksi on korjattu ja lähetetty tulemaan takaisin. Osaako joku teistä asiantuntijoista sanoa, että kuinka kauan tähän yleensä menee aikaa, että saa boksin takaisin?Onko sulla se kuljetuspalvelun (UPS vai mikä hitto se olikaan) lappunen tallessa,siinähän on se seurantakoodi mistä näkee missä boksi seikkailee.
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 28.06.2009 18:31:Nyt en ole kyllä ihan varma onko tuo se sama koodi.Varmaan joku fiksumpi osaa kertoa.Ainakin jos UPS:in kaveri hakee kotiovelta poksin matkaan,niin se antaa sellasen lapun missä lukee se koodi mistä voi tarkistaa missä poksi matkailee.Mutta jos se on jo lähtenyt takaisin Saksasta,niin tuskin siinä montaa päivää voi enää mennä. :)Schimanski76 kirjoitti 28.06.2009 18:25:Mä käytin tuohon sitä sähköpostiin ilmestynyttä 10-numeroista koodia, kun ilman sitä en olisi voinut katsoa Xboxin sivulta tuota. Vai puhutaankohan me samasta koodista?Nipsuhuuli kirjoitti 28.06.2009 18:15: Olenkin jo kirjoittanut, että Xboxin sivun mukaan korjaus on 4. vaiheessa eli boksi on korjattu ja lähetetty tulemaan takaisin. Osaako joku teistä asiantuntijoista sanoa, että kuinka kauan tähän yleensä menee aikaa, että saa boksin takaisin?Onko sulla se kuljetuspalvelun (UPS vai mikä hitto se olikaan) lappunen tallessa,siinähän on se seurantakoodi mistä näkee missä boksi seikkailee.